Ah, en dan gaat men bij teruglopende kaartverkoop zeiken op niet bestaande aanstellers of, laten we die er eens bijhalen, downloaders? Kan je je niet voorstellen dat het onwijs lastig is, een onwijze rompslomp geeft, en totaal niet flexibel is, waardoor veel mensen dan gewoon denken, laat dan maar zitten? Natuurlijk zullen er alsnog mensen bij zijn die door deze hele papierhandel willen worstelen voor een kaartje, maar ik gok wel een stuk minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat vroeger of later op dat systeem zal worden overgeschakeld. We zullen zien.
Zijn het ook, maar ja er zijn zoveel pauperacties tegenwoordig want zeg nou zelf: het is wel slim en je verdiend er toch geld mee. Het is wel jammer ja, want de liefhebbers worden wel gewoon zwaar opgelicht maar de organisatie doet er niks aan terwijl het makkelijk op te lossen is door alle kaarten op naam te verkopen maar ja dat brengt wel weer een hoop administratieve rompslomp met zich meequote:
niet eerder dan dat natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
hoe kun je ze eerder kopen dan dat ze te koop aangeboden worden...
jij bent echt een voorbeeld voor alle andere mensenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef brood_korst het volgende:
Ik doe dat ook altijd, als iemand iets graag wil hebben het voor ze neus weg kapen en dan voor de helft meer aanbieden
Smoel houden en onder je steen gaan liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef 2609 het volgende:
ik ben dom?
mja hoe vroeg wil je komen dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet eerder dan dat natuurlijk
als de voorverkoop begint gewoon vooraan gaan staan
reken er maar op dat ze ook weer op het festival der herhaling staan, in landgraaf, zo rond pinksterenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef El.Wulfo het volgende:
ah nu maakt t me niet zo heel veel meer uit...
merk dat ze vaak gaan optreden in de buurt, werchter, duitsland erges, ahoy open air...al kan ik daar helemaal niets van vinden..
Dan had je er gewoon eerder bij moeten zijn!quote:
mja, hoe vroeg wilde je gaan dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan had je er gewoon eerder bij moeten zijn!
Mensen bieden die kaartjes aan voor die hogere prijs omdat men ook daadwerkelijk bereid is die hogere prijs te betalen, het zogenaamde 'consumentensurplus' boven de marktprijs. Mensen die die kaartjes inkopen met het doel ze te verkopen zijn gewoon slim bezig, bv. als je 5 staankaarten had kunnen kopen voor een concert van Robbie Williams had je die ook tegen woekerprijzen van de hand kunnen doen. En wil je een kaartje bemachtigen, dan zul je er moeite voor moeten doen (= vroeg in de rij staan), anders zul je een hogere prijs moeten betalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef El.Wulfo het volgende:
wilje kaartjes kopen voor het concert van het jaar.
Live in de hmh...
is t uitverkocht...
google je ff...allemaal kaartjes te koop...voor veel meer geld....
kunnen die mensen niet gewoon ff gaan werken ofzo...
door hen kan ik niet gaan....![]()
Ligt eraan hoe graag je de tickets wil. Je kunt ze tegenwoordig ook vaak online bestellen, het is vaak handiger je wekker te zetten en achter de computer te kruipen en tickets te bestellen op het moment dat de verkoop start.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Dandelion het volgende:
mja, hoe vroeg wilde je gaan dan?
En dat heb je al eens geprobeerd bij wat grotere concerten (U2 bijvoorbeeld)?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag je de tickets wil. Je kunt ze tegenwoordig ook vaak online bestellen, het is vaak handiger je wekker te zetten en achter de computer te kruipen en tickets te bestellen op het moment dat de verkoop start.
idd sukkels dat het zijn, ik heb eens een keer de politie getipt over dergelijke zaken toen was ik me ook enorm aan het ergeren. Lachen geblazen en dan weten ze opeens van niks...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop altijd maar dat die stinkerds hun kaartjes niet meer kwijt raken en dan het kaartje uit eindelijk voor minder moeten verkopen.![]()
nope, laatst was ed bij 3fm op radio, en vertelde dat ze niet naar pinkpop kwamen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
reken er maar op dat ze ook weer op het festival der herhaling staan, in landgraaf, zo rond pinksteren
In Turijn lopen er een aantal Engelsen rond die kaarten hebben gekocht voor het schaatsen. Die dachten ze wel even aan de Nederlanders door te kunnen verkopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop altijd maar dat die stinkerds hun kaartjes niet meer kwijt raken en dan het kaartje uit eindelijk voor minder moeten verkopen.![]()
en toch stond er nog iemand de hele tijd te bedelen om een kaartje..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef UnrealMarc het volgende:
bij de bloodhoundgang op 6 februari stond er een oudere man voor de deur kaartjes te verkopen voor 5 euro meer dan de orginele verkoopprijs. Was precies wat we nodig hadden!
whehe, laat die paupertjes maar eens lekker zwetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef denka het volgende:
Gister nog ff gelachen bij het sportnieuws, was een thema over illegale kaartverkoop bij het schaatsen op de olympische spelen.
Die kaartverkopers dachten een slag te slaan bij het schaatsen maar nu bljikt dat het stadion steeds "amper" gevuld is, dus ze komen hun kaarten niet kwijt en ze moeten ze zelfs ver onder de aankoopprijs verkopen.....![]()
![]()
Dat is wel balen ja. en een vette naaistreek. hopen dat er toch iets komt van een regisitratie op naam per kaart.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef Mathijz het volgende:
*schop *
Wou een kaartje voor radiohead halen, kom ik om 12 uur bij het postkantoor...
uitverkocht![]()
En nu al op internet aangeboden voor ¤70,-![]()
oja, opmerkingen als, had je eerder er moeten zijn mogen achterwege worden gelaten
Normaal laten ze de mensen voor cabaretvoorstellingen mooi in de rij staan voor de schouwburg, idd... niks niet telefonisch, gewoon komen opdagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wel eens naar een optreden / kaartverkoop van Youp geweest?
Je zou ook gewoon aan het begin van het seizoen, als de theathers hun programma's bekend gaan maken, de boekjes van de theaters in je omgeving op kunnen vragen en je keuze maken. Ik ga jaarlijks naar zo'n 15 voorstellingen van grote, bekende en onbekende cabaret-namen en grijp eigenlijk nooit ergens naast.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
Ik vind dit idd ook zeer triest. Zie het op marktplaats en ebay heel veel met cabaratiers, al een jaar van te voren uitverkocht maar kaarten nog voor 100 euro per stuk te verkrijgen.
en het is verbodenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef El.Wulfo het volgende:
Live in de hmh...
is t uitverkocht...
Shit! Echt waar?!!? Nou, dan doe ik het maar niet meer hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef MLF het volgende:
en het is verboden
Ja en met harddrugs kun je ook geld verdienen !!!111!!!!1;Dquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op man, die mensen zijn gewoon slim.
Kan mij niet voorstellen dat het niet mag, het is je recht om geld te verdienen...
nog slimmerder: versnijd het met bakpoeder, verdubbel je winstquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:15 schreef Devolution het volgende:
Ja en met harddrugs kun je ook geld verdienen !!!111!!!!1;D![]()
;d;d;;D::DD
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef El.Wulfo het volgende:
Live in de hmh...
is t uitverkocht...
Ja, supermarkten maken ook grote woekerwinsten over hun producten, en die producten zijn nog wel een primaire levensbehoefte. En daar zeur je niet over?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:18 schreef SevenWonders het volgende:
Maar on topic: Zwarthandelaren zijn diep triest. Ze maken vaak grote woekerwinsten over de rug van mensen die wel graag naar dat concert willen,
Ik weet niet hoe het bij jouw supermarkt is, maar bij de supermarkt waar ik heen ga kan ik gewoon elke dag een pak melk kopen. En de prijs van dat pak melk blijft ook ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef 700MB het volgende:
Ja, supermarkten maken ook grote woekerwinsten over hun producten, en die producten zijn nog wel een primaire levensbehoefte. En daar zeur je niet over?
Je loopt een groot risico als je op die manier WK kaartjes koopt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:05 schreef doppelgänger het volgende:trouwens, de prijzen voor WK kaartjes lopen ook al lekker op
zeg dat wel, eikels.quote:Op zaterdag 22 april 2006 07:24 schreef Slappertje het volgende:
Eens met TS
Iedereen met Defqon I kaartes hier melden, dan kom ik je je strot afbijten en je kaarten 'overkopen'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |