Heeft Mueller geen aanbod van de Russen liggen? Daar hoorde ik laatst iets over... Zou wel opzienbarend zijn, een Amerikaan in Russische dienstquote:Op zondag 12 februari 2006 00:43 schreef Ericr het volgende:
Na dit seizoen mag Muller weer op zoek naar een ander land schat ik zo in, rijden er over vier jaar op eens wat Noord Koreanen erg hard waar Dijkstra helemaal lyrisch over kan worden.
Vormcurve van de Noren is toch wel erg vaak dalend richting de spelen, al jaren. Geir Karlstad was daar vroeger een mooi voorbeeld van, wereldrecord na wereldrecord. Maar op de spelen geen goud.
Dacht da t'ie zelfs al een contract getekend had bij de russen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heeft Mueller geen aanbod van de Russen liggen? Daar hoorde ik laatst iets over... Zou wel opzienbarend zijn, een Amerikaan in Russische dienst![]()
mueller kijkt naar de eindafrekeningquote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Hey Mueler wij hebben al goud en twee keer zilver en jij ?![]()
![]()
de lafbekquote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk niet dat 'ie hier post.
De Henk Jan Smits van de sportquote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk niet dat 'ie hier post.
Als de noren?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef Noorman het volgende:
[..]
![]()
We hebben gewoon oneindig veel keer meer schaatsmedailles.![]()
Nu, hè, nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de noren?
Historisch gezien echt niet.
ik dacht dat ie op het laatst toch z'n contract bij de Noren had verlengd, omdat die veel meer geld boden. Maar of ze hem nu nog willen is de vraag...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht da t'ie zelfs al een contract getekend had bij de russen.
Nee inderdaad. respect!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef sooty het volgende:
Iemand die geneukt heeft met Marianne Timmer lach ik niet uit.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
je kan blazen wat je wil jongen, maar ze gaan echt niet hader.
I know, maar ze rijden in die rit wel tegen elkaar.... Je wilt die Noren toch gewoon kloppen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:52 schreef wdn het volgende:
Het is niet tegen maar met.
De winnaar valt niet af want het gaat op tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |