Weet je dat 100% zeker dat dit geen grap was vna NRCquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:53 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat hij bijna alles ziet en weet van Nederland. Hij kan ook gewoon goed Nederlands enzo. En kijkt dan ook echt op zijn hotelkamertje Nederland 2, over wat anderen over hem zeggen.
Ik vind hem echt een heel boeiend/apart persoon.
een grappig stukje of zo , laat ik het anders zeggen heeft Peter Mueller dit echt gezegd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Remzz het volgende:
Hoe bedoel je?
Eehm tja lijkt me eigenlijk wel. Dat verbod op web-loggen is voor Nederlandse sporters... Dus Mueller mag zeggen wat hij wil. Bovendien lijkt het NRC me niet echt een krant die daar grappen over maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:03 schreef maril het volgende:
[..]
een grappig stukje of zo , laat ik het anders zeggen heeft Peter Mueller dit echt gezegd.
3quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef ErikT het volgende:
Maarreh...Timmer heeft dus op 2 momenten goud gewonnenn toen ze niet met Mueler getrouwd was....
Is het een beetje vergezocht ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
beetje ver gezocht als je het mij vraagt.
Je bent nu al ontslagenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:14 schreef PLAE@ het volgende:
Ik schaam mij diep voor m'n Nederlands.
Maar niet minder waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
beetje ver gezocht als je het mij vraagt.
quote:
Vaag zijn is niet voldoende iemand die zoveel heeft gepresteerd zo onterecht af te fikken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Ericr het volgende:
Voetbal Insite van de buis steun ik je in, ook al zal ik die meuk nooit kijken.
Mueller heeft zichzelf natuurlijk wel bewezen, maar het blijft een vage kerel.
Hij schrijft zelf een boek waarin ie andere mensen affikt. En dan klagen dat hetzelfde op een forum of op televisie gebeurt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vaag zijn is niet voldoende iemand die zoveel heeft gepresteerd zo onterecht af te fikken.
Alleen omdat ie "anders" is..
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vaag zijn is niet voldoende iemand die zoveel heeft gepresteerd zo onterecht af te fikken.
Alleen omdat ie "anders" is..
Erben heeft er voor gezord dat hij weg moest bij spaar select ,dit heb ik niet uit het boek maar sportweek de directeur van destijds bevestigde dit, Mueller was helemaal over de zeik kreeg wel geld mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wat er tussen die twee speelde en wijs daarvoor niemand als schuldige aan, maar ik vond het gewoon een zwaktebod en getuigen van weinig klasse. Dat Mueller dan de eer aan zichzelf liet.
Dat lijkt me nogal dom, zo vlak voor een 1500m. Gelukkig bewijzen de goede prestaties van de Noren het tegendeel.quote:Het regende als de hel, maar ze renden dat de stukken eraf vlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |