kijkt mn vati ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
schaatsen kijken natuurlijk
OLYMPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben stiekum een beetje bang voor vissenquote:
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben stiekum een beetje bang voor vissen
whaha ja das dus een beetje het probleem!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja das dus een beetje het probleem!
vissen zijn eng en glibberig en zo juk raak ze niet aan
ben afgelope vakantie ook gebeten door een vis
maleisie en borneo...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maleisie en borneo...
naja gebeten is misschien een tikje overdreven
besabbelt
maja ook niet leuk!
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
Ich geef hem groot gelijk overigens. Ich zou deine vinger uren en uren kunnen besabbelen...
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?
ik heb vreselijke emotionele schade op gelopen toen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...
Die andere dingen passen nicht in mein kom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aan![]()
ow ja das waarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die andere dingen passen nicht in mein kom.
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja das waar
door alle opwinding even vergeten
whaha je mist wat overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |