met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
De Weg is ook mooi, maar het origineel is mooier. En Geef mij nu je Angst is ook mooi![]()
Gaat weer helemaal nergens over jouw posts..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat dat liedje met: Op een zilveren tapijt ?
Jong ezel, in een liedje wat best nieuw is hoor je hem zingen van: op een zilveren tapijt :/quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal nergens over jouw posts..
Achja, guus meeuwes gaat ook nergens over dus eigenlijk een terechte post....
De Weg ja. Puike kennis, Maik!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong ezel, in een liedje wat best nieuw is hoor je hem zingen van: op een zilveren tapijt :/
Weet ik veel hoe dat liedje heet maar ik weet zeker dat hij dat zingt in die tekst.
Nee dat is De Wegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat dat liedje met: Op een zilveren tapijt ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Weeeeeeeeeer een zeikplaat van ons aller Guus. Doet ie t erom. Ik bedoel, na dat vreselijke De Weg nu weer een nummer met een zeiktwkst: Hand, geef me je hand, ik wil je hand, je mooie hand
Kan ie dan niks moois maken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |