Wanneer je eenmaal op je rug ligt begin je als gemiddelde vrouw weinig meer tegen een gemiddelde man. Benen over elkaar houden klinkt leuk, maar dan moet je wel op tijd door hebben wat er gaande is, en bovendien niet bedreigd worden. In het geheel is het probleem met een verkrachting vooral dat het onverwacht gebeurt, en dat je voordat je door hebt wat er gaande is al in een weerloze positie verkeert.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
alsof je als vrouw zijnde niet iemand zijn ogen uit kan drukken. of je benen over elkaar houden.
Als je op je rug ligt en je armen zijn vast of worden in bedwang gehouden begin je weinig. Middenrif en buikspieren zijn een erg zwak punt bij een vrouw. Als er verder nog een mes op je keel ligt, denk ik dat weerstand bieden een futiliteit is.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef ivosnivo het volgende:
als iemand mij zou bedreigen voor me geld. dan zou ik er alles aan doen om er onder uit te komen.
ik kan me voorstellen dat als je vrouw bent en je op het punt staat verkracht te worden, je tot nog veel meer in staat bent.
En wat wil je daar nou precies mee zeggen?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef ivosnivo het volgende:
als iemand mij zou bedreigen voor me geld. dan zou ik er alles aan doen om er onder uit te komen.
ik kan me voorstellen dat als je vrouw bent en je op het punt staat verkracht te worden, je tot nog veel meer in staat bent.
dat ik zoiets onbegrijpelijks vind. ik heb wel is een programma op tv gezien en daar tilde een vrouw een vrachtwagen op omdat haar kind onder een wiel lach. dus als je in nood komt kan er een of andere oerkracht in je naar boven komen. waarom niet als je op het punt staat om verkracht te worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
En wat wil je daar nou precies mee zeggen?
moedersinstinct he? En dan nog gebeurt dat niet bij iedere moeder.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dat ik zoiets onbegrijpelijks vind. ik heb wel is een programma op tv gezien en daar tilde een vrouw een vrachtwagen op omdat haar kind onder een wiel lach. dus als je in nood komt kan er een of andere oerkracht in je naar boven komen. waarom niet als je op het punt staat om verkracht te worden.
Dan nog is dat niet hetzelfde. Je moet een vrouw die verkracht dreigt te worden eigenlijk niet vergelijken met de moeder die haar kind redt, maar met het kind wat onder dat wiel ligt. Dan kan er nog zoveel adrenaline door je lichaam jagen, maar echt veel kan je niet meer doen..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dat ik zoiets onbegrijpelijks vind. ik heb wel is een programma op tv gezien en daar tilde een vrouw een vrachtwagen op omdat haar kind onder een wiel lach. dus als je in nood komt kan er een of andere oerkracht in je naar boven komen. waarom niet als je op het punt staat om verkracht te worden.
Misschien is het dus wel het moederinstinct dat maakt dat vrouwen zich laten verkrachten?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
moedersinstinct he? En dan nog gebeurt dat niet bij iedere moeder.
Haha, grappig hoor. Je begrijp best dat ik bedoel te zeggen dat moeders vanuit jun moedersinstinct soms bepaalde krachten hebben, die ze normaal niet hebben. Dat heeft dus niks met verkrachting te maken...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien is het dus wel het moederinstinct dat maakt dat vrouwen zich laten verkrachten?
Hap hap. Sorry zal het niet meer doenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, grappig hoor. Je begrijp best dat ik bedoel te zeggen dat moeders vanuit jun moedersinstinct soms bepaalde krachten hebben, die ze normaal niet hebben. Dat heeft dus niks met verkrachting te maken...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien is het dus wel het moederinstinct dat maakt dat vrouwen zich laten verkrachten?
Ja tuurlijk die kans krijgt ie al geen eens meer je krijgt gewoon voor die tijd een mes in je flikker als je dat ook maar probeert als manquote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef Alicey het volgende:
Wanneer je eenmaal op je rug ligt begin je als gemiddelde vrouw weinig meer tegen een gemiddelde man.
Poepoe girlpower hoor. Tjongejongejonge, alsof je daar wat mee bereikt. Heb je alleen jezelf mee hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:00 schreef halo321 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk die kans krijgt ie al geen eens meer je krijgt gewoon voor die tijd een mes in je flikker als je dat ook maar probeert als man
veel vrouwen lopen tegenwoordig gewapend over straat, tegen die tijd dat een man een vrouw probeert op de grond te duwen of aan te raken heeft ie alleen een mes in zijn buik of een kogel door zijn kop
Het is het jaar 2006!!!!!!!!!! Wat jij zegt klinkt zoooooooo 2001!
Ik weet niet, maar ik loop niet met een mes of vuurwapen over straat, laat staan dat ik er mee zou kunnen omgaan als het nodig is. Welke film komen die fragmenten uit?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:00 schreef halo321 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk die kans krijgt ie al geen eens meer je krijgt gewoon voor die tijd een mes in je flikker als je dat ook maar probeert als man
veel vrouwen lopen tegenwoordig gewapend over straat, tegen die tijd dat een man een vrouw probeert op de grond te duwen of aan te raken heeft ie alleen een mes in zijn buik of een kogel door zijn kop
Het is het jaar 2006!!!!!!!!!! Wat jij zegt klinkt zoooooooo 2001!
Waarom nu weer? Volgens mij is dit een topic van een half jaar terug oid; ik den k dat mijn eventuele misdaden nu wel evrjaard zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:57 schreef halo321 het volgende:
@Diederik_Duck ga es deaud!!!
Een verjaringstermijn van een half jaar..?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom nu weer? Volgens mij is dit een topic van een half jaar terug oid; ik den k dat mijn eventuele misdaden nu wel evrjaard zijn.
Idd, ook hier geen messen of andere wapens op zak, zou niet eens weten hoe ik zou moeten schieten bv, ooit in een ver verleden eens op school met luchtbuks geschoten(en erg goed ging dat nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik loop niet met een mes of vuurwapen over straat, laat staan dat ik er mee zou kunnen omgaan als het nodig is. Welke film komen die fragmenten uit?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:55 schreef halo321 het volgende:
Dat mensen excuses of vergelijkingen gaan zoeken om zo maar hun ziekelijke brein goed te praten zijn echt triest, dat doen ze in rechtbanken ook altijd, hij heeft een slechte jeugd gehad of hij is zelf vroeger gepest enz enz,
Er is geen excuus voor dit soort dingen
wat het brein of gedachten ook is van een verkrachter...daar hoeft ie niet andere mensen mee lastig te vallen.
Vrouwen lopen steeds meer gewapend over straat, geloof me dat je een mes in je flikker krijgt als je dat soort shit gaat proberen!!!
Je blijft met je poten van een ander af!!!!!! Punt!!!
Bij jou niet nee, dat bljikt wel weer.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
" Dat is wel zo, maar het is een onzinnige statement, omdat het in de praktijk NIET ZO WERKT!
ow hoor ja hoor natuurlijk hoor!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Poepoe girlpower hoor. Tjongejongejonge, alsof je daar wat mee bereikt. Heb je alleen jezelf mee hoor.
Vind het ook best triest als je met een mes over straat gaatLeer jezelf gewoon verdedigen. Misschien dat je je dan minder onzeker gaat voelen en zonder mes over straat durft.
Mja in jou wereld ja, je moet niet zoveel films kijken!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja hoezo ?
Misschien ziet ze daarna wel een fuck buddy in hem!
Pepperspray doe je ook weinig mee wanneer je gestrekt ligt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef halo321 het volgende:
[..]
ow hoor ja hoor natuurlijk hoor!!!!!!!
Paperspray is ook goed!!!
Je kan misschien zelf squirten met zuursappen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pepperspray doe je ook weinig mee wanneer je gestrekt ligt.
Wie weet, over vele generaties is de vrouw misschien zo geëvolueerd dat tijdens een verkrachting automatisch de maaginhoud wordt uitgeworpen door de vagina.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kan misschien zelf squirten met zuursappen.
Dus omdat iemand van het mannelijk geslacht (twijfelachtig) zo sneu is om een vrouw lastig te vallen, moet die vrouw een dure cursus kung fu of kickboksen gaan volgen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vind het ook best triest als je met een mes over straat gaatLeer jezelf gewoon verdedigen.
ik lig hier werkelijk waar helemaal krom, meen je dit allemaal serieus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef halo321 het volgende:
[..]
ow hoor ja hoor natuurlijk hoor!!!!!!!
Paperspray is ook goed!!!
whehehehehequote:
misschien een vrouw zonder hersencellen die zoiets kan voelen en ervaren, maar ik help je uit de droom die bestaan niet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja hoezo ?
Misschien ziet ze daarna wel een fuck buddy in hem!
Daar vergis je je in. Ook in het dagelijks leven sta ik dikwijls alleen en kunnen sommigen mij wel schieten. Het is juist triest dat je zover gezonken bent dat je je niet voor kunt stellen dat er nog mensen bestaan die opkomen voor hun eigen mening en niet gebukt gaan door de pressie van de samenleving.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:02 schreef K33T het volgende:
Jongens, jullie laten allemaal makkelijk intrappen.
In werkelijkheid doet FuifDuif niet zo gek. Op Fok doet hij wel realcitrant, om zo van de rest te onderscheiden en aandacht te genereren.
Blijft triest, dat wel..
De pedo's zeggen hetzelfdequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Ook in het dagelijks leven sta ik dikwijls alleen en kunnen sommigen mij wel schieten. Het is juist triest dat je zover gezonken bent dat je je niet voor kunt stellen dat er nog mensen bestaan die opkomen voor hun eigen mening en niet gebukt gaan door de pressie van de samenleving.
hahaha goeie opmerking-sgavequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |