Je kan misschien zelf squirten met zuursappen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pepperspray doe je ook weinig mee wanneer je gestrekt ligt.
Wie weet, over vele generaties is de vrouw misschien zo geėvolueerd dat tijdens een verkrachting automatisch de maaginhoud wordt uitgeworpen door de vagina.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kan misschien zelf squirten met zuursappen.
Dus omdat iemand van het mannelijk geslacht (twijfelachtig) zo sneu is om een vrouw lastig te vallen, moet die vrouw een dure cursus kung fu of kickboksen gaan volgen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vind het ook best triest als je met een mes over straat gaatLeer jezelf gewoon verdedigen.
ik lig hier werkelijk waar helemaal krom, meen je dit allemaal serieus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef halo321 het volgende:
[..]
ow hoor ja hoor natuurlijk hoor!!!!!!!
Paperspray is ook goed!!!
whehehehehequote:
misschien een vrouw zonder hersencellen die zoiets kan voelen en ervaren, maar ik help je uit de droom die bestaan niet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja hoezo ?
Misschien ziet ze daarna wel een fuck buddy in hem!
Daar vergis je je in. Ook in het dagelijks leven sta ik dikwijls alleen en kunnen sommigen mij wel schieten. Het is juist triest dat je zover gezonken bent dat je je niet voor kunt stellen dat er nog mensen bestaan die opkomen voor hun eigen mening en niet gebukt gaan door de pressie van de samenleving.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:02 schreef K33T het volgende:
Jongens, jullie laten allemaal makkelijk intrappen.
In werkelijkheid doet FuifDuif niet zo gek. Op Fok doet hij wel realcitrant, om zo van de rest te onderscheiden en aandacht te genereren.
Blijft triest, dat wel..
De pedo's zeggen hetzelfdequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Ook in het dagelijks leven sta ik dikwijls alleen en kunnen sommigen mij wel schieten. Het is juist triest dat je zover gezonken bent dat je je niet voor kunt stellen dat er nog mensen bestaan die opkomen voor hun eigen mening en niet gebukt gaan door de pressie van de samenleving.
hahaha goeie opmerking-sgavequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |