Mja, dat is heel persoonlijk, de ene keer vind ik Jacksons stem wel heel goed, maar in dit nummer vind ik het irritant. Maar productief is er helemaal niets mis met dit nummer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef CrackUpDaSound het volgende:
De vocalen van Jackson vind ik juist erg goed, beter dan dat t weer wordt nagezongen zoals bv Madhouse met Like A Prayer. Alleen jammer dat ze Paul McCartney eruit hebben gehaald.
2Unlimited was Belgischquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben blij dat ze na de Electronica's, 2 Unlimited en de Vengaboys 's Neerlands eer als producent van de grootste commerciele drek hooghouden.
Het origineel of "Erick E's Re-Rub"?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef SunChaser het volgende:
Zanderrr, had je al gehoord dat Watskeburt een hit is in Engeland? Ook trots?
Wat natuurlijk al een remix was van het orgineel van The Policequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:42 schreef Molluck het volgende:
Verder hebben ze ook een remix gemaakt van FilterFunk - S.O.S. (Message In A Bottle)
De producers waren Belgisch: Jean-Paul De Coster & Phil Wilde (ook de oprichters van Byte Records).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |