De vraag is hoe lang nog. Vandaar mijn vraag hoeveel ie gedraaid heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef SaS21 het volgende:
De printer is wel oud, maar hij doet het nog prima.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik denk dat je beter af bent door die toners per stuk te verkopen. Compatible toners kosten een paar tientjes trouwens. En een gloednieuwe laserprinter met 8 MB geheugen, en 17 ppm, kost nog geen 100 euro. Dan heb je ook geen last van de antieke-paperjam-ellende.
Verder succes met de verkoopIk denk alleen dat je met 50 euro voor het setje in je handen mag wrijven...
Bedankt voor de tips! Het is inderdaad een oerdegelijk ding en hij print nog als de beste. Mss dat iemand hem wil hebben voor 50 euro incl. toners.quote:Ik wilde het ook al subtiel aan de verkoper zeggen. Ik heb jaren terug het ding van mijn werk gekregen omdat hij te oud was om hem nog zakelijk in te zetten. Dat was in het jaar 1998 en mijn chef is een wrek. Volgens mij is deze printer van begin jaren 90. Oerdegelijk, maar ook oeroud. Aangezien bijna niemand meer met deze printer print, hebben de cardridges ook niet veel waarde meer. Ik denk dat RemcoDelft gelijk heeft en dat je met 50 euro HEEL VEEL gelukt hebt.
Sportieve verkoperquote:Op zondag 12 februari 2006 09:50 schreef SaS21 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tips! Het is inderdaad een oerdegelijk ding en hij print nog als de beste. Mss dat iemand hem wil hebben voor 50 euro incl. toners.
De toners kunnen ook apart verkocht worden...
Als iemand iets wil bieden dan hoor ik dat uiteraard graag!
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef -chefke- het volgende:
kom hem voor 5 euro wel ophalen vanmidag!!
Type:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
Welk type toner is het en van welke datum zijn ze?
Waar gaat het om? Alleen de printer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:00 schreef m0ridin het volgende:
Mogguh, ik zit te denken aan 20 euro... maar ik moet alleen even kijken hoe de hel ik dat ding op kan halen eventueel. Of kom je af en toe ook in Utrecht? Ik zoek namelijk een simpel laserprintertje dus wat dat betreft zou het goed uitkomen. Dus ik kom er nog op terug ok?
*Edit* Nagekeken en openbaar vervoer schiet niet echt op, heb geen OV kaart namelijk en een retourtje met korting is al 12,50, zonder korting al 21 euro... Dan zou verzenden goedkoper zijn met een prijs tussen de 7,50 en 11,50 ofzo. Ik moet er nog even over nadenken...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Waar gaat het om? Alleen de printer?
Ik ben bijna nooit in Utrecht te vinden, maar ik kan wel een keer via Utrecht reizen ofzo
Op marktplaats heeft iemand al 15 euro geboden voor de printer zonder tonerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:38 schreef peejdorie het volgende:
ik bied 10,- incl 1 toner. Kan hem in nijmegen ophalen, ben er nl. elke doordeweekse dag.
bedankt voor de tip remco
Okido! Thanx!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef peejdorie het volgende:
hmm heb waarschijnlijk al een andere printers6 ermee
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef anisubs het volgende:
Kijk uit voor die fijnstofdeeltjes.
Daar kan je astma van krijgen!!!
Als de printer woensdag niet is opgehaald wil ik jouw aanbod ook nog in overweging nemen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:38 schreef peejdorie het volgende:
hmm, die 'waarschijnlijke andere printer' deed het niet en heb mijn geld terug. Dus.. is hij evt. werkend te zien? (slechte herinneringen)
DOEN! Gelijk doen!!! Dit krijg je nergens meer!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:42 schreef SaS21 het volgende:
Zojuist een deal gesloten met iemand die de hele set wil kopen...
Printer + 3 toners voor 90 euro...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |