Melig gesprek met je beste vriendin terwijl je in een serieus gesprek zit is nooit goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
doe eens een poging tot uitleggen
Ik kom iig niet zo vaak meer, af en toe moet eens kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer op FOK! kwam
Hoi
Haha heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kom iig niet zo vaak meer, af en toe moet eens kunnen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Melig gesprek met je beste vriendin terwijl je in een serieus gesprek zit is nooit goed.![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha heb je helemaal gelijk in
[..]
Ellen is door, Ellen is doorquote:
wattan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wowwwwww FOK! wordt steeds saaier en strenger.....nog effe damn dan wil ik hier niet eens meer komen
leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:overal saai, dit ben ik niet gewent......in FOT zeg ik iets damn en het is weer eens niet goed...
Ach ik kan beter maar weer gaan voor ik nog meer dingen verkeert ga doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
leukmaar tis niet altijd saai op fok, alleen nu toevallig
sc is juist leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik kan beter maar weer gaan voor ik nog meer dingen verkeert ga doenen die SC reeks overal, afschaffen die handel
SC is leuk, maar als je 1maal echt aan de regels gebonden bent dan wordt het al een stuk minder.....je kan echt geen 500/1000 sc topics vol praten die echt voorledig ontopic zijn....op den duur raak je vooral met fotografie wel uitgepraat...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sc is juist leuktgaat nu alleen extra slow
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef -Marlii- het volgende:
mja ben nu weg
weltrusten
Tot morgen
Trustequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef -Marlii- het volgende:
mja ben nu weg
weltrusten
Tot morgen
Ah, vandaar..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe zou dat nou komen, lees maar boven
Al een tijdje geleden gezien, isse wel tofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
Nah, ik ga ff American Pie Band Camp kijken alleen
Ja die stond op Beuqquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden gezien, isse wel tof(Heb de 4 in 1 serie
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |