*opleukpost*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is by far één van de slechtste Gijsjes topics OOIT.
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen.quote:
Achterhaald +9 iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen.
Rap en House FTWquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
ik hou van vanalles, zolang het maar absoluut geen rap, house, of koos alberts ofzo is
en hou echt van Norah Jones, Joss Stone, Katie Melua, James Blunt, Michael Buble etc op het moment. Ben beetje in rustige stemming![]()
nee das muziek, die andere reken ik normaal niet eens tot muziek, maar ja wil niet dat er verwarring ontstaatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rap en House FTWWat jij noemt is simpelweg slaapmuziek.
Nee, Nickelback vind ik helemaaaaal verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee das muziek, die andere reken ik normaal niet eens tot muziek, maar ja wil niet dat er verwarring ontstaat![]()
vind die nieuwe cd van Nickelback ook lekker... is dat beter dan?
Barry Whitequote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Nickelback vind ik helemaaaaal verschrikkelijkAls ik andere artiesten noem, die niet in de HipHop, House categorie vallen noem ik Keane, Coldplay, Alicia Keys, Barry White en desnoods de unplugged cd van Nirvana.
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Je kunt het oorspronkelijke bericht als quote in een ander topic gebruiken.
ja daar kan ik me ook allemaal wel in vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Nickelback vind ik helemaaaaal verschrikkelijkAls ik andere artiesten noem, die niet in de HipHop, House categorie vallen noem ik Keane, Coldplay, Alicia Keys, Barry White en desnoods de unplugged cd van Nirvana.
Succes gegarandeerdquote:
quote:
Jij bent ook te oudquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
stem is wel sexy, maar helaas krijg ik als ik hem hoor ook meteen een visual van de kerel, en das helemaal niets. Maar goed, misschien jou meisjes wel. Garantie zal ik echter niet uitspreken als ik jou was
![]()
quote:
Maar wel lekker!quote:
Ohw jaaaaaaa. 35 euro toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooo...kapper geweest, gesport, boodschappen gedaan, huis aan de kant gedaan, slime controller voor Roy ingepakt. Laat die meet maar komen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw jaaaaaaa. 35 euro toch?
ouderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Chocobo het volgende:
He wacht eens even......... ik ben net zo oud !
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig is Strol weer ouder dan mij
Rijper en wijzer noem je dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig is Strol weer ouder dan mij
Nee, bejaard en dementquote:
roy's knuffel schraptquote:
Eet me !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
30 plusser zijn zoooooooooooooooooooooo 2005
Zwangerschappen ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
dammit, krijg er trek in ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Na m`n friet stoofvlees ja !!
Ik ga vanavond voor een broodje shoarma !quote:
Ik voor stampot hutspot met hasheequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor een broodje shoarma !
Niet echt, is te lopen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
Waar spreken we eigenlijk af? Gewoon bij Fiddler's? Ik ben trouwens om 20:03 bij Den Haag CS als alles meezit. Is die tent nog ver van het station?
Of lijn 2 of 6quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet echt, is te lopen:
[afbeelding]
En anders tram 3 naar de grote markt.
Wat een nerd ben ik, Goddammit nog een kaartje maken ook
Mij wat te donker.quote:
We gaan naar Den Haag hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef gijsje79 het volgende:
Jullie ook veel plezier in die prachtige stad.
Ok Groningen is beter.quote:
Maar B rijdt niet naar Nieuw Vennepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een gezeik met al dat OV ook...ik denk dat ik straks voor de terugweg B. lief probeer aan te kijken.
Als hij via de A4 of A44 terugrijdt komt hij toch hier langs.![]()
*puppy-oogjes opzet*quote:
er staat toch geen Magneet op je voorhoofd dus je zou gek zijn om te rijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Gijs.. echt niet.. ik ga niet om rijden.
Niet erg Gijs...ik kom wel thuisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef Bastard het volgende:
Nee Gijs.. echt niet.. ik ga niet om rijden.
Zoek een stil hoekje op Gijs met Magneet straks op de meet. Slik je trots en wat anders in en je hebt vast een ritquote:
De combinatie stil hoekje, Magneet en slikken vind ik eng Gijs.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef Chocobo het volgende:
Zoek een stil hoekje op Gijs met Magneet straks op de meet. Slik je trots en wat anders in en je hebt vast een rit
Toen ben ik ook gestopt met lezenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De combinatie stil hoekje, Magneet en slikken vind ik eng Gijs.
Hoe laat zijn jij en Kep nu op DH CS?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ben ik ook gestopt met lezen
Tip,.... er is een Burger King op CSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jij en Kep nu op DH CS?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Tip,.... er is een Burger King op CSWacht daar op ze
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tip,.... er is een Burger King op CSWacht daar op ze
Tip: 2 dubbel mega cheese burgers met baconquote:
Dacht het niet. Ben net blij dat ik wat gewicht kwijtraak!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
Tip: 2 dubbel mega cheese burgers met baconen een kip sandwhich met KAAAAASSS !!!
Ja dit wordt hem hoor Gijsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Trouwens dat developer-filmpje van Tomb Raider...godver...
Hoe laat gaan jullie vrije.... ehh rijden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef QueenR het volgende:
Ik probeer neet wel over te halen strolkomt goed
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Chocobo het volgende:
Ja dit wordt hem hoor GijsHier heb ik op zitten wachtens sinds deel 2
Chicken Royale met Twister Friesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tip: 2 dubbel mega cheese burgers met baconen een kip sandwhich met KAAAAASSS !!!
Komt je kuiken mee?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef ChOas het volgende:
En er gaan geen camera's mee!
Mais oui!quote:
hij is er nu doeiiiiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie vrije.... ehh rijden?
Heeeeeeeeeh lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mais oui!
Ze vroeg al of je er ook was
die hebben ze daar nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tip: 2 dubbel mega cheese burgers met bacon9~
En jij nogmaals bedankt voor het schilderijquote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef QueenR het volgende:
goedesmorgens!
nog bedankt voor de lift neetecht geweldig van je
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij nogmaals bedankt voor het schilderij
Zo lief.. ik had het echt niet verwacht! Tam vind het ook erg mooi en bedankt je ook.
tja dat dacht ik gisteren ook toen ik je zag. Denk ik zeg maar niets maar gelukkig zie je het zelf nu ook. sterkte!quote:
Bijna grappigquote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja dat dacht ik gisteren ook toen ik je zag. Denk ik zeg maar niets maar gelukkig zie je het zelf nu ook. sterkte!![]()
![]()
Je hebt ook een hele lieve vrouw Gijs.. hou rekening met haar hequote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh lekker, douche doet wonderen
Voel me weer prima
Vond het beregezellig, met iedereen gekletst
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
Ik heb lang niet eens met iedereen gesproken, dat vond ik wel jammer.. en de helft van de gesprekken waren moeilijk te verstaan. D
ze is zo lief gijs !quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ook een hele lieve vrouw Gijs.. hou rekening met haar he
quote:
zekerquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Quinny het volgende:
Hallo lieve Gijsjes het was weer gezellig gisteren
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Quinny het volgende:
Struikje dit bedoelde ik gisteren
Bijvoorbeeld:
49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
Het wordt dus een jongen!
Ik kom op 4 uitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Quinny het volgende:
Struikje dit bedoelde ik gisteren
Een tip van een babyinfo-bezoeker:
"Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt."
Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen.
Bijvoorbeeld:
49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
Het wordt dus een jongen!
quote:
Het word 1 van de 2 Gijsquote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kom op 4 uit
Dan krijg ik een dochtertje
Nee, maar er zijn meedere van die dingen op internet, plus de verhaaltjes als je naar voren draagt dan... en als dit dan.... enz. Al die dingen komen iedere keer op een meisje uitquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word 1 van de 2 Gijs
persoonlijk geloof ik niet in Wiskunde om een voorspelling te doen
Het leuke lijkt mij dat als je het zelf al weet en mensen zijn er van overtuigd dat het jongen (of meisje) wordquote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die gesprekken ook gisteren, iedereen wist al wat het wordt
En toch klopte die berekening bij jullie ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word 1 van de 2 Gijs
persoonlijk geloof ik niet in Wiskunde om een voorspelling te doen
Over 2 weken weten we het !! ( als het goed te zien is)quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het leuke lijkt mij dat als je het zelf al weet en mensen zijn er van overtuigd dat het jongen (of meisje) word
Nu ik het zo reken welquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
En toch klopte die berekening bij jullie ook
Ben jij 'savonds nou nooit kapot. Mennnnnn.... wat bij jij druk zegquote:
Oh spannend!quote:
Ik belde hem vanmorgen om ff te checken.. en ik hoorde zijn vrouw op de achtergrond moeilijk doen.. ik vroeg " Gaat het gebeuren vandaag? " en hij "Nee, alles gaat goed hier.. hee ik bel je later ff terug ok? "quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh spannend!
Mijn neef en zijn vrouw zijn ook over de uitgerekende datum heen. En dat vind ik al spannend. Laat staan als je zelf oom gaat worden
Dag slanke Strolliequote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Hier ook sneeuw....dan maar thuis de was doen.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik belde hem vanmorgen om ff te checken.. en ik hoorde zijn vrouw op de achtergrond moeilijk doen.. ik vroeg " Gaat het gebeuren vandaag? " en hij "Nee, alles gaat goed hier.. hee ik bel je later ff terug ok? "
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag slanke Strollie
Tis lekker bankhang weer. Boek erbij en een kopthee ernaast
Neuh niet echtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben jij 'savonds nou nooit kapot. Mennnnnn.... wat bij jij druk zegWel gezellig druk hoor
gijs.... dacht dat ik druk was.... maar ik ben gewoon de rust zelf vergeleken bij jouquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh niet echtMaar ben idd best druk ja
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Quinny het volgende:
Dag slanke Strollie
Tis lekker bankhang weer. Boek erbij en een kopthee ernaast
Ja dat kan ook. Sjo zit beneden reuzen te verslaanquote:
Mam`squote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Sjo zit beneden reuzen te verslaanKids slapen beide
En mam's is verbannen naar de pc
quote:
op zoek naar een basisschoolquote:
????quote:Op zondag 12 februari 2006 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was fucked up danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef Magneet het volgende:
was zeker gezelliwas alleen wel fucked up op het einde, ben wel helemaal heel thuis gekomen
Gefeliciteerd Gijsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ben oom geworden vanmiddag
Jasmijn heeft een nichtje genaamd Noortje.
ja ach.... voetbal gijs.....quote:
Gefeliciteerd oomquote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
Feyenoort verloren ofzo? Ik hoop hetquote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja ach.... voetbal gijs.....![]()
ga het niet eens uitleggen tegen je... boeit je toch niet
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja ach.... voetbal gijs.....![]()
ga het niet eens uitleggen tegen je... boeit je toch niet
![]()
Gefeliciteerd gijsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
In blessuretijd een voorsprong van 2 doelpunten verspeeldquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Feyenoort verloren ofzo? Ik hoop het
whahahahahahahahquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In blessuretijd een voorsprong van 2 doelpunten verspeeld
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik wilde ook nog even zeggen dat ik het gezellig vond gisteren.![]()
1 ding viel tegen.....
Cho waar blijft die knuffeldood![]()
Graag schat...quote:
ja he, is zo leuk bij die kids, je trekt ze iets aan, en ze worden het ook echt!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto's![]()
Hij is echt helemaal de man op die onderste!![]()
over twee weken, en nee.. dan ga ik naar romequote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is Carnaval eigenlijk?
Trek jij nog een leuk pakje aan?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef QueenR het volgende:
kindjes vandaag naar een carnavalsmiddag geweest. Robynn was Winx elfje, Keagan Jedi (anakin)
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
zeker wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
over twee weken, en nee.. dan ga ik naar rome
Een Jediquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja he, is zo leuk bij die kids, je trekt ze iets aan, en ze worden het ook echt!![]()
Hij heeft iig flink genoten (en mijn meiske ook natuurlijk) Als je dat snoetje ziet![]()
[afbeelding]
Druk leven.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Zo, vrouw al weggebracht, Jasmijn al weggebracht.. koffie en dan mag ik mijzelf gaan wegbrengen
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ramses mag het nu ook gaan meemaken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn is op de creche, de hele dag... en ik krijg maar niet haar snoetje bij het afscheid van mn netvlies af.Zo vragend.. "Waar ga je heen papa?"
*SLAP*
Hard zijn B. .. aan het werk.. pak een bak koffie, verdring die gedachte, kweek geen zelfmedelijden, klanten moeten worden geholpen vandaag. Drukke dag vandaag weer.. hop hop hop.
Ik ben toch leidinggevende aan mijn eigen leven? Waarom laat ik het dan ook alweer toequote:Op maandag 13 februari 2006 08:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
*hug*
Zo is het leven Gijs, niets aan te doen. Ze vergeeft je wel hoor(ooit)
Lief he.. zo van Haai.. jouw ken ikquote:Op maandag 13 februari 2006 08:47 schreef Magneet het volgende:
gisteravond : Merlijn wilde alleen maar bij mij op de arm slapen, op een gegeven moment kijk ik voor de 10de keer naar beneden en daar ligt meneer met open ogen. Zo van hallo ik ben wakker, het eerste wat hij ook deed waslachen
uhuhquote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lief he.. zo van Haai.. jouw ken ik
Wat een lieve foto's hequote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef QueenR het volgende:
kindjes vandaag naar een carnavalsmiddag geweest. Robynn was Winx elfje, Keagan Jedi (anakin)
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...heb afgelopen zaterdag de kans gehad om wat meer met haar te spreken en het is echt een hele lieve vrouw.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Bastard het volgende:
Je bent trouwens een warm persoonlijkheid QueenR![]()
Komt goed pik.......... hoe vaker je het doet hoe makkelijker maar leuk is het nooit. Je moet immers nog door de 'ga niet weg papa' fasequote:Op maandag 13 februari 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn is op de creche, de hele dag... en ik krijg maar niet haar snoetje bij het afscheid van mn netvlies af.Zo vragend.. "Waar ga je heen papa?"
*SLAP*
Hard zijn B. .. aan het werk.. pak een bak koffie, verdring die gedachte, kweek geen zelfmedelijden, klanten moeten worden geholpen vandaag. Drukke dag vandaag weer.. hop hop hop.
Monsterquote:Op maandag 13 februari 2006 08:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
*hug*
Zo is het leven Gijs, niets aan te doen. Ze vergeeft je wel hoor(ooit)
En leuke tieten borsten !quote:Op maandag 13 februari 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...heb afgelopen zaterdag de kans gehad om wat meer met haar te spreken en het is echt een hele lieve vrouw.
Ja.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat door wat geboortes in mijn familie en jullie verhalen over kinderen mijn "ik wil geen kinderen" standpunt langzaam aan het overgaan is in "het hoeft niet maar het mag wel"
Dan ga ik niet wegquote:Op maandag 13 februari 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt goed pik.......... hoe vaker je het doet hoe makkelijker maar leuk is het nooit. Je moet immers nog door de 'ga niet weg papa' fase
B.![]()
quote:
Denk je trouwens dat je vandaag nog een reactie op die mail krijgt?quote:
Gijs jij zou ook een goedequote:Op maandag 13 februari 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat door wat geboortes in mijn familie en jullie verhalen over kinderen mijn "ik wil geen kinderen" standpunt langzaam aan het overgaan is in "het hoeft niet maar het mag wel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vader zijn. Je zag er tevens erg goed uit Gijs
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heb wel eens gedacht van fuck it,..... ik neem hem weer mee naar huis en neem een dag vrij..... maar ja.... beter toch niet !quote:
Whahahha, leuk heh gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ja,.... je was ze zeker aan het verbergenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja das nou weer minder
![]()
Al ben je wel eindelijk aan het begrijpen dat die dingen borsten en geen tieten zijn![]()
Gisterenmiddag al gehad (want een betrokken werknemer checked ook zn email als hij vrij is) .. zoals een manager betaamt waarvan een cc naar zn baas ging.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat je vandaag nog een reactie op die mail krijgt?
ow dat zeg ik niet. Verbergen heb ik allang opgegeven, dat lukt toch niet. Dus dan maar positief benadrukken??quote:Op maandag 13 februari 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... je was ze zeker aan het verbergenen wilde niet dat we keken.
Goed hoor dat je aktie onderneemtquote:Op maandag 13 februari 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisterenmiddag al gehad (want een betrokken werknemer checked ook zn email als hij vrij is) .. zoals een manager betaamt waarvan een cc naar zn baas ging.
"Ik heb het in handen en bewust van de ontwikkelingen op de afdeling, je verwoord goed wat ik ook bemerk en daarom heb ik een werkoverleg gepland om nogmaals deze zaken te bespreken- emailtje"
Dus we zien wel, en ondertussen hoop ik deze week iets te horen van mn sollicitatie.
Eerlijk +8quote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dus dan maar positief benadrukken??![]()
Jij bent een man van billen trouwens gijs. ...quote:
Thanks Gijs! Doe je me nu?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, lekkere boterham met bacon en ei
Bij mij ook.. je weet hoe ik dan reageerquote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent een man van billen trouwens gijs. ...![]()
... je hebt overal gezeten geloof ik zaterdag
Je zag er goed uit,........ ook straalde je best rust uit Gijs. Alles lekker verwerkt enzo. Heerlijk voor jequote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks Gijs! Doe je me nu?
Maar ik ben er nog niet hoor.Ik zit wel al een stuk lekkerder in mijn vel!
![]()
idd strol, viel me meteen op toen je binnen kwam. Ziet er goed uitquote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Idioot greep me vol in mijn zak iddquote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Damn gijs... wat ben jij afgevallenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Mmmmhhhhh billenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja Gijs... het kan dus wel hequote:Op maandag 13 februari 2006 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Damn gijs... wat ben jij afgevallen
Vuist richting neus beweging,.... hahahahahquote:Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij mij ook.. je weet hoe ik dan reageer
Ja, ik voel me ook een stuk rustiger. Wat dat betreft is er nu wel een last van mijn schouders, zowel financieel als emotioneel. Het zat gewoon al een paar jaar niet goed in mijn relatie. Wat dat betreft ben ik wel blij dat de knop nu is doorgehakt en ik verder kan met mijn leven.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Je zag er goed uit,........ ook straalde je best rust uit Gijs. Alles lekker verwerkt enzo. Heerlijk voor je
Zakjequote:Op maandag 13 februari 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idioot greep me vol in mijn zak idd
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook een stuk rustiger. Wat dat betreft is er nu wel een last van mijn schouders, zowel financieel als emotioneel. Het zat gewoon al een paar jaar niet goed in mijn relatie. Wat dat betreft ben ik wel blij dat de knop nu is doorgehakt en ik verder kan met mijn leven.
Als je de spijker op z'n kop hebt geslagen en die mail is ook richting zijn baas gegaan dan zal hij wel actie moeten ondernemen!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
Gisterenmiddag al gehad (want een betrokken werknemer checked ook zn email als hij vrij is) .. zoals een manager betaamt waarvan een cc naar zn baas ging.
"Ik heb het in handen en bewust van de ontwikkelingen op de afdeling, je verwoord goed wat ik ook bemerk en daarom heb ik een werkoverleg gepland om nogmaals deze zaken te bespreken- emailtje"
Dus we zien wel, en ondertussen hoop ik deze week iets te horen van mn sollicitatie.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je de spijker op z'n kop hebt geslagen en die mail is ook richting zijn baas gegaan dan zal hij wel actie moeten ondernemen!
En ik heb er nog 1 !!!! Maar die mag ik pas om 12.30 opeten anders heb ik niks meerquote:Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]Mn maag ging spontaan rommelen toen ik het las!
Ik denk dat er geen reet mee gedaan wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je de spijker op z'n kop hebt geslagen en die mail is ook richting zijn baas gegaan dan zal hij wel actie moeten ondernemen!
Goed bezig!
Nee gijs !quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Komt Struikrover naar me toe zaterdag,.... "goh,.. Surfer is best dik" zegt die vol in mijn gezichtDat was wel een proestje !
Boot inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een telefoontje gehad, 17de maart kan ik def. m`n nieuwe boot auto ophalen
Kost een hoop tijd, training en geld gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, je hebt een lekker buikje hoor gijs, houen zo !
Nee idd,............. zei je niet hequote:
Vind je leuk he...klootzakquote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Komt Struikrover naar me toe zaterdag,.... "goh,.. Surfer is best dik" zegt die vol in mijn gezichtDat was wel een proestje !
Wat was dat ook alweer.... Focus station toch?quote:
Jawel !!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,............. zei je niet he
Dat denk ik ook.. hoop gelul, geen actie..quote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen reet mee gedaan wordt
Ik ken dat soort reacties van hier...
Ja.. in de straat staat er nu zo 1.. ding past niet eens normaal in een parkeervak!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer.... Focus station toch?
Ik ken het !!! Korte metten mee maken gijs, maakt je kapopt. Kheb 1,5 jaar ervaring ermeequote:Op maandag 13 februari 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. hoop gelul, geen actie..
Maar ik kan mn mond niet houden, moet het op zn minst zeggen.. vind het niet normaal als ik van vermoeidheid en kwaadheid me bijna frontaal op een auto laat rijden.. of dat ik kapot ben als ik thuis kom.. trillende handen.
Nee, tis hier ziek en ik wil niet besmet raken.
Terecht dat je het zegt hoor gijs...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. hoop gelul, geen actie..
Maar ik kan mn mond niet houden, moet het op zn minst zeggen.. vind het niet normaal als ik van vermoeidheid en kwaadheid me bijna frontaal op een auto laat rijden.. of dat ik kapot ben als ik thuis kom.. trillende handen.
Nee, tis hier ziek en ik wil niet besmet raken.
Ja... jullie hebben ook behoorlijk zitten checken hequote:
Een zwartequote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer.... Focus station toch?
Doe mij er eenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een zwarte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met deze velgen
[afbeelding]
Het kleinste kontje had Sjoquote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... jullie hebben ook behoorlijk zitten checken he![]()
Ben best jaloers op de betrouwbaarheid vergeleken met die van mij.. maar ik vind hem een tikkie te groot eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een zwarte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met deze velgen
[afbeelding]
Auto`s die voor jouw groot zijn bestaan nietquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben best jaloers op de betrouwbaarheid vergeleken met die van mij.. maar ik vind hem een tikkie te groot eigenlijk
Nee !quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
Kent iemand de film van Sponge bob ?
Echt zo gelachen af en toe
Ok.. ik ben jaloers... maar Fordquote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Auto`s die voor jouw groot zijn bestaan niet![]()
of je moet vrachtwagens meetellen![]()
Heb hem laatst voor 5 euro gekocht. Hij is erg grappig inderdaad. David Hasselhof op het einde.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
Spongebobquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
Oh ja... david hahahahahaha... dat zwemmenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem laatst voor 5 euro gekocht. Hij is erg grappig inderdaad. David Hasselhof op het einde.
De C-max vind ik persoonlijk mooier... maar tis een luxe auto hoor gijsquote:Op maandag 13 februari 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een zwarte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met deze velgen
[afbeelding]
Gijs van het padquote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De C-max vind ik persoonlijk mooier... maar tis een luxe auto hoor gijs
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs van het pad
Verwarmde spiegels, verwarmde vooruit ( nooit meer krabben), verwarmde ruitensproeiers, automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, automatische inschakeling van de verlichting, rij je een tunnel in * plop* licht aan ! Ruitenwisser met regensensor. Airco. Geen idee wat er niet op/in zitTis een PC Xbox360 op wielen
dittoquote:Op maandag 13 februari 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Spongebob
De film is erg leuk... maar de serie vond ik leuker...
Heb de film wel op dvd
torrent hoerquote:Op maandag 13 februari 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Spongebob
De film is erg leuk... maar de serie vond ik leuker...
Heb de film wel op dvd
Steve Martin heeeeeeeeeeeeerst maar deze film hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 13 februari 2006 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
Lijkt me ook een drama dit hoor...http://www.imdb.com/title/tt0383216/
Wie kan dat nou beter dan Peter Sellers ... die man is fantastisch!!
ze moeten gewoon van die films aflbijvenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
Lijkt me ook een drama dit hoor...http://www.imdb.com/title/tt0383216/
Wie kan dat nou beter dan Peter Sellers ... die man is fantastisch!!
Sommige mensen zijn gewoon niet te vervangen...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze moeten gewoon van die films aflbijven![]()
![]()
![]()
NIEMAND kan Peter Sellers vervangen...
tis gewoon heiligschennis![]()
dat lijkt mij dus ook. Wil de film nog niet eens zien om te kijken wat hij er van bakt. Er is maar een Pink Pantherquote:Op maandag 13 februari 2006 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze moeten gewoon van die films aflbijven![]()
![]()
![]()
NIEMAND kan Peter Sellers vervangen...
tis gewoon heiligschennis![]()
Jaaaaa die was echt geweldigquote:
Diep diep diep dramatischquote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef QueenR het volgende:
die film son of the pink panther was ook al zwaar klote
Waarom post jij op dit tijdstip? Je hebt collegequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |