Dat typte me vaderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
bLAUWVINGER!!!!
En jij bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Gezellig.
Goed plan, ik zal weer eens aan de slag om met mijn degelijke dichtkunsten een fantastisch gedicht te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd voor een nieuw gedicht, Mordra?
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moetquote:
Tinypic ipv ImageShack was het toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moet.
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Schitterendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:49 schreef mordradead het volgende:
En er is een nieuw gedicht, kort maar krachtig ofzo.
Chanty <3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |