Dat typte me vaderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
bLAUWVINGER!!!!
En jij bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Gezellig.
Goed plan, ik zal weer eens aan de slag om met mijn degelijke dichtkunsten een fantastisch gedicht te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd voor een nieuw gedicht, Mordra?
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moetquote:
Tinypic ipv ImageShack was het toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moet.
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Schitterendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:49 schreef mordradead het volgende:
En er is een nieuw gedicht, kort maar krachtig ofzo.
Chanty <3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Chanty <3 = Chanty drie, ze zagen mijn telefoon dus bij Bluetooth-apparaten.quote:
Alleen internetdoodskoppen enzo natuurlijk zoals dit:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chanty <3 = Chanty drie, ze zagen mijn telefoon dus bij Bluetooth-apparaten.
Ze kennen geen internet-hartjes
Nou nou. Ik ben het maar.quote:
Iik ga naar zwollequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou. Ik ben het maar.![]()
Wat ga je vandaag allemaal doen Bernie?
Witte K-Swissquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iik ga naar zwolle
Misschien ga ik wel nieuwe schoenen kopen
En vanavond heb ik verjaardag, verjaardag =gratis bier, gratis bier=
En daarna ga ik naar de buitenwacht![]()
Die heb ik alquote:
Maakt niet uit jongequote:Ik ga ook de stad in, kaarten kopen. En vanavond ga ik naar Den Haag, lekker bieren, het is alleen niet gratis
Ziengs is hier zelfs in kampenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:58 schreef mordradead het volgende:
Ga naar de Ziengs Bernie, die heb je ook in Leeuwarden en daar koop ik heel vaak schoenen
Douwe, de schoenen deskundigequote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
Je moet nieuwe All Stars kopen Bernie maar het liefst natuurlijk die mooie schoenen van ALIFENYC die nergens in Nederland te koop zijn
[afbeelding]
Foto?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:03 schreef mordradead het volgende:
Je zou de schoenen eens moeten zien die ik nu aan hebdan praat je wel anders
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
Je moet nieuwe All Stars kopen Bernie maar het liefst natuurlijk die mooie schoenen van ALIFENYC die nergens in Nederland te koop zijn
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:03 schreef mordradead het volgende:
Je zou de schoenen eens moeten zien die ik nu aan hebdan praat je wel anders
De tering, wat een lelijke dingen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
[afbeelding]
Smaken verschillen he ik vind ze tofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De tering, wat een lelijke dingen...
Die zijn kapotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neeeee.. van jouw schoenen, die je NU aanhebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goedemiddag Nootje![]()
Leuk gehad gisteren?
Die film nog niet gezien, hoor er wel hele leuke dingen over. Ook maar eens een keer huren o.i.d.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Was gezellig
Wedding Crashers is ook zo'n leuke film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |