Dat typte me vaderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
bLAUWVINGER!!!!
En jij bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Gezellig.
Goed plan, ik zal weer eens aan de slag om met mijn degelijke dichtkunsten een fantastisch gedicht te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd voor een nieuw gedicht, Mordra?
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moetquote:
Tinypic ipv ImageShack was het toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
De wie? Zeker mijn plaatje, ik weet niet hoe dat moet.
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Schitterendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:49 schreef mordradead het volgende:
En er is een nieuw gedicht, kort maar krachtig ofzo.
Chanty <3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, ik stond gister zo bij de bushalte te wachten op Zuidplein, staan er 2 alto-gothics (ééntje had een tijgerprintlegging aan :/) achter me. Proberen ze te verbinden met Bluetooth, hoor ik ineens 'Chanty?' Dus ik kijk zo om, zijn ze gewoon bezig met die telefoons dus ik dacht 'het zal wel'. Even later hoor ik ze nog 2 keer 'Chanty drie' zeggen, maar ook weer waren ze gewoon aan het kloten met die telefoons. Ik maar afvragen waarom ze nou Chanty drie zeiden, maar mijn weergavenaam voor Bluetooth is 'Chanty <3'Stelletje gothic-noobs.
Chanty <3 = Chanty drie, ze zagen mijn telefoon dus bij Bluetooth-apparaten.quote:
Alleen internetdoodskoppen enzo natuurlijk zoals dit:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chanty <3 = Chanty drie, ze zagen mijn telefoon dus bij Bluetooth-apparaten.
Ze kennen geen internet-hartjes
Nou nou. Ik ben het maar.quote:
Iik ga naar zwollequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou. Ik ben het maar.![]()
Wat ga je vandaag allemaal doen Bernie?
Witte K-Swissquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iik ga naar zwolle
Misschien ga ik wel nieuwe schoenen kopen
En vanavond heb ik verjaardag, verjaardag =gratis bier, gratis bier=
En daarna ga ik naar de buitenwacht![]()
Die heb ik alquote:
Maakt niet uit jongequote:Ik ga ook de stad in, kaarten kopen. En vanavond ga ik naar Den Haag, lekker bieren, het is alleen niet gratis
Ziengs is hier zelfs in kampenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:58 schreef mordradead het volgende:
Ga naar de Ziengs Bernie, die heb je ook in Leeuwarden en daar koop ik heel vaak schoenen
Douwe, de schoenen deskundigequote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
Je moet nieuwe All Stars kopen Bernie maar het liefst natuurlijk die mooie schoenen van ALIFENYC die nergens in Nederland te koop zijn
[afbeelding]
Foto?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:03 schreef mordradead het volgende:
Je zou de schoenen eens moeten zien die ik nu aan hebdan praat je wel anders
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
Je moet nieuwe All Stars kopen Bernie maar het liefst natuurlijk die mooie schoenen van ALIFENYC die nergens in Nederland te koop zijn
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:03 schreef mordradead het volgende:
Je zou de schoenen eens moeten zien die ik nu aan hebdan praat je wel anders
De tering, wat een lelijke dingen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Geen witte K-Swiss
[afbeelding]
Smaken verschillen he ik vind ze tofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De tering, wat een lelijke dingen...
Die zijn kapotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neeeee.. van jouw schoenen, die je NU aanhebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goedemiddag Nootje![]()
Leuk gehad gisteren?
Die film nog niet gezien, hoor er wel hele leuke dingen over. Ook maar eens een keer huren o.i.d.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Was gezellig
Wedding Crashers is ook zo'n leuke film
Je kan m bij mij komen kijken, as dinsdag bijv?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die film nog niet gezien, hoor er wel hele leuke dingen over. Ook maar eens een keer huren o.i.d.
Ja gezellig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan m bij mij komen kijken, as dinsdag bijv?
Als het zou kunnen, graagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer, hou volgend jaar maar vrij dan. Gaan we dan wel samen een romantische comedy kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het zou kunnen, graag![]()
Maar as dinsdag zit ik helemaal vol met leuke afspraken met ... oude mensen/studenten/docenten. Romantisch![]()
* Laniboekje noteert in agenda: Date met Roy.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer, hou volgend jaar maar vrij dan. Gaan we dan wel samen een romantische comedy kijken
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje noteert in agenda: Date met Roy.
Done![]()
Heb jij nog geen elektronische agenda?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:20 schreef mordradead het volgende:
Mijn agenda gaat niet zo ver, anders had ik er graag een date met Roy ingeschreven hoor.
Ik heb een organizer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij nog geen elektronische agenda?![]()
Dinsdag GAM meet bij Royquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
oke?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef mordradead het volgende:
Ik heb hier nog 2 kratten amstel staan?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:04 schreef Tomasso het volgende:
Roy, MMaRsu is ervaringdeskundige als het gaat over daten met members van fora. Vraag hem maar om tips
mijn bluetooth naam is Thoma$$ Tha Gquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Chanty <3 = Chanty drie, ze zagen mijn telefoon dus bij Bluetooth-apparaten.
Ze kennen geen internet-hartjes
Hij leert me inderdaad alle kneepjes van het vakquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:04 schreef Tomasso het volgende:
Roy, MMaRsu is ervaringdeskundige als het gaat over daten met members van fora. Vraag hem maar om tips
je post op een leet tijdstipquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij leert me inderdaad alle kneepjes van het vak
Zoals?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij leert me inderdaad alle kneepjes van het vak
Als Lanikoekje een kloon is stop ik met dit accountquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoals?
Dat [afbeelding][afbeelding] niet bestaan?
Zullen we het dan maar vertellen mordra?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Lanikoekje een kloon is stop ik met dit account
Met mijn Chanty account jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:46 schreef mordradead het volgende:
En dan ga je met die ander weer vrolijk verder?
Dat zal Tomasso leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met mijn Chanty account ja
Inderdaad, ik kan soms niet posten vanwege een tekort aan rechtenquote:
Chanty is echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met mijn Chanty account ja
Doe de groeten aan jeweetwelwiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Witte K-Swiss
Ik ga ook de stad in, kaarten kopen. En vanavond ga ik naar Den Haag, lekker bieren, het is alleen niet gratis
Ik lach me kapot als ik dr ziequote:
Chanty wel ja maar Chanty87 nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Chanty is echt
Toch? [afbeelding]
Liegebeestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Chanty wel ja maar Chanty87 niet
Kloontje radenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef Roi het volgende:
Al die vrouwen ook opeens in de GAM SC, het is gewoon te goed om waar te zijn
Ik ben een kloon van jou, ben 4 dagen later geregistreerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "maar ik ben helemaal geen kloon" post
Wie nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van jou, ben 4 dagen later geregistreerd.
niet te hard verdommequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van jou, ben 4 dagen later geregistreerd.
feauteauxquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
GOedenmiddag
Ik heb nieuwe schoenen![]()
showenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
GOedenmiddag
Ik heb nieuwe schoenen![]()
foto'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef capibar het volgende:
Ik ga vanavond naar de 'erotic party'.
showenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef capibar het volgende:
Ik ga vanavond naar de 'erotic party'.
Foto's van wat?quote:
jij hebt er immers verstand vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef RaymanNL het volgende:
Let op de omgeving van de foto, het aanrecht in huize duijn, een slimme plek, om een foto te maken
Ik heb natuurlijk geled op de achtergrond, de juiste planten, de kraan in de juiste houding. Ja, zo gaat dat![]()
idd, let er ook op hoe mooi de veters zitten, dit heeft de lange man met het vette lange haar (uiteraard vrij achterover gekamt) met veel liefde gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij hebt er immers verstand van
Ja, maar ik ben klein en lief, mij aaien ze altijd over mijn bol heenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef mordradead het volgende:dat is echt klein, die van mij zijn 44
Ik ben groot en stout, mij geven ze altijd een knal voor m'n kanusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben klein en lief, mij aaien ze altijd over mijn bol heen![]()
STOERquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben groot en stout, mij geven ze altijd een knal voor m'n kanus
Assenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga morgen naar Assen
Naar me neefjes![]()
![]()
![]()
Dan proost ik met Thomas op de Slowchatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
en 23 uur he
Ja, daaromquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
Assennet nu MMarSu is verhuisd
iedereen staat er kut op man, ik schaam me doodquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Wat is er mis mee dan![]()
Die was van koningen dag 2005![]()
Ik niet, ik sta er altijd perfect opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:09 schreef taart het volgende:
[..]
iedereen staat er kut op man, ik schaam me dood
ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik niet, ik sta er altijd perfect op
neem een camera meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
THOMAS IK WIL VANAVOND OP HEEL VEEL FOTO'S KOMEN![]()
Nee, dat doen de Nerds alleen maarquote:
Jij was toch een nerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat doen de Nerds alleen maar
Ik heb wel een camera op me mobiel
Het is altijd hip om een vriend van 18 te hebben B;)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
Douwe, je bent een half jaar ouder dan mij
Zullen we vriendjes worden
Jij mag ook wel vriendjes met mij worden, net als deze koters:quote:
Dat zijn geen koters man, dat zijn de Hulk, Kapitein Roodbaard en It.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij mag ook wel vriendjes met mij worden, net als deze koters:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat zijn geen koters man, dat zijn de Hulk, Kapitein Roodbaard en It.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef mordradead het volgende:
Ze zeggen:
Komop men, we gaan lekker matten.
Nee, ik denk dat tie zich aan het schamen is voor de feauteaux op de vorige paginaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:25 schreef mordradead het volgende:
In slaap gevallen achter zijn pc.
Dat heb ik gezegt ja, nu moet tie komenquote:[ Bernie : weblog.ray-man.nl!] zegt:
KOM WEER OP FOK SLET
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef mordradead het volgende:
Hoe zien je nieuwe schoenen eruit bernie?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar nou weer bij
Jij Ramptoerist![]()
TOFquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef mordradead het volgende:
Maar ze zijn daarom wel mooi!1!!
Ja, maar dat is anders, want die als ik heb gekocht, die zijn gewoon voor mij gemaakt, er zit ook een official Bernie seal of quality opquote:
Niet mijn ding.quote:
Does liefquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Skaters, negers, Bernie een pot nat.
Jij ben toch diegene uit Azie op klompen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
Ga weg enge aziaat
joah maar ik ben niet eng hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij ben toch diegene uit Azie op klompen?![]()
nee dat zijn "Alle SterreN" de neppen men van Konfursquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef leejow het volgende:
All starsDie dingen krijg je bij een pak boter..
Boter is lekker op broodquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef leejow het volgende:
En Loontje3039 dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef taart het volgende:
[..]
w00t die zijn mooi![]()
gelijk maar even ontmaagden vanavond![]()
Vertel mij dan even waar je boter van 60 eurie kan kopen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef leejow het volgende:
Meer dan het dubbele van wat ze waard zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef mordradead het volgende:
zal ik de prijs vertellen die ik vor m'n all stars heb betaald?
nog meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele van wat ze waard zijn?
10 cent dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele van wat ze waard zijn?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ga weg met je Konfurs schoenen men
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef taart het volgende:
dicht, kuttopic
slenteren durch de stadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:15 schreef mordradead het volgende:
watidat?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef Roi het volgende:
Moet zelf nog elke keer lachen als ik mijn avatar weer zie
Ik had ze toen ik nog op de basisschool zatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wannabe-negerts
All Stars ruleren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |