Precies dezelfde postquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Twee op de drie werknemers sekst op werkvloer
Precies het zelfde topic
Je moet wel een plek vinden waar je ongezien bezig kunt zijn. Nadeel van een groot bedrijf is wel dat het aantal plekken waar men dit massaal kan doen vrij klein is, dus de kans dat 60% het ergens kan doen lijkt me vrij klein.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef ivosnivo het volgende:
kijk dat ligt er maar net aan he. als je bij een bedrijf zit met een stuk of 10 mensen dan lijkt me de kans vrij klein. werk je op een plek met 1000den collega's ja dan wordt de kans al wat groter he.
Elk bedrijf heeft wel een archiefquote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet wel een plek vinden waar je ongezien bezig kunt zijn. Nadeel van een groot bedrijf is wel dat het aantal plekken waar men dit massaal kan doen vrij klein is, dus de kans dat 60% het ergens kan doen lijkt me vrij klein.
hoe groter het bedrijf hoe meer ruimte toch. als je ergens met 10 man op een kantoortje zit heb je veel minder plaats lijkt mij. en valt het nog eens op ook als er 2 mensen weg zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet wel een plek vinden waar je ongezien bezig kunt zijn. Nadeel van een groot bedrijf is wel dat het aantal plekken waar men dit massaal kan doen vrij klein is, dus de kans dat 60% het ergens kan doen lijkt me vrij klein.
Jij deed schoonmaakwerk tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moet ik dus nodig eens doen!
Tuurlijk, maar als 60% van de mensen in een groot bedrijf wel eens naar het archief gaan dan wordt het best druk daar.quote:
waarom altijd die alcohol, zonder is ook best leuk hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Wouske het volgende:
D'r zijn wel wat vrouwelijke collega's waar ik wel eens een lach mee deel of een diep oogcontact, maar verder dan dat ben ik (nog?) niet geraakt. Ik vraag me ook wel af hoe je dat zou ondernemen. Hoi collega, ja ik zag je lachen en naar me kijken, duszz zullen we neuken ?
Zal er op zijn minst een bedrijfsfeestje met veul alcohol aan ten grondslag moeten liggen dunkt me.
Ik denk niet dat collega's zonder alcohol even makkelijk *uit de band springen*.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
waarom altijd die alcohol, zonder is ook best leuk hoor.
WC zou ik toch zo zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet wel een plek vinden waar je ongezien bezig kunt zijn.
Uhhh..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 06:23 schreef BartvdBk het volgende:
Opvallend is dat mannen veel vaker dan vrouwen aangeven dat zij meerdere keren met verschillende collega's de liefde hebben bedreven tijdens werktijd.
Hier geloof ik ook geen flikker van. Typische kantoor-lullo praat. Leuk, maar niet erg geloofwaardigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 06:23 schreef BartvdBk het volgende:
Uitgegeven: 10 februari 2006 17:13
Laatst gewijzigd: 10 februari 2006 17:13
AMSTERDAM - Ruim 60 procent van de werknemers heeft wel eens seks op de werkvloer gehad met een collega. Dat blijkt uit een enqute die de website voor vacatures Jobtrack op zijn internetpagina heeft geplaatst.
Opvallend is dat mannen veel vaker dan vrouwen aangeven dat zij meerdere keren met verschillende collega's de liefde hebben bedreven tijdens werktijd. Met name mannen van boven de 45 jaar zijn erg actief, zo blijkt uit de antwoorden van ruim 750 mensen.
Verliefd
Het onderzoek maakt korte metten met de gedachte dat liefde altijd een voorwaarde is voor seks. Uit de antwoorden op de website komt naar voren dat ongeveer 55 procent van de werknemers een of meerdere keren verliefd is geweest op een collega. Verder blijkt dat mannen vaker verliefd worden op een collega dan vrouwen. Dames vallen op hun beurt weer iets vaker voor hun baas.
De stelling dat liefde op de werkvloer verboden zou moeten worden, onderschrijft slechts 9 procent van alle ondervraagden. Ongeveer driekwart geeft aan dat er juist meer liefde tijdens het werk moet worden geuit.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier gelooft Bart dus 0,0 van. Hebbe ze 750*0,6 geile mensen gevonden of jobtrack is op zoek naar klanten. Wat denken jullie? Ik bedoel het zal vast voorkomen maar 60%? No way.
Lijkt me niet dat je dagelijks onder werktijd sex hebt, anders gaat het ook wel heel erg opvallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als 60% van de mensen in een groot bedrijf wel eens naar het archief gaan dan wordt het best druk daar.
En die gesubsidieerde mongool droomt al van een kopieer-imperium... mooi niet cork, tis pompen, spuiten en wegwezen. Niks geen duppie.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als 60% van de mensen in een groot bedrijf wel eens naar het archief gaan dan wordt het best druk daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |