Tegenwoordig sta je pas in de AT na de fipoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh ja en ik wil wel gewoon in de AT, of heb ik daar een ban voor?
een goede avondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:01 schreef remlof het volgende:
Yo P-L! Heb je inderdaad gemist!
Waarom was je gebanned?
Neen, maar het ik nakende toestand pony-slingeren was ook zeer bevredigendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Pony-Lover![]()
Heb je nog gehengst tijdens je ban?![]()
oh het paultjuhhh syndroomquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een goede avond
Men schijnt te vinden dag ik nogal last het van het baggertopicopensyndroom![]()
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)quote:
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)![]()
dan zal ik voortaan hedig sjiek slippen op de ponyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordig
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Is er een Pony-Lover land dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Als je nu boos bent steek je m'n ambasade maar in de fik![]()
Ik ben nog bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Yep, sinds 2 maandenquote:
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Yep, sinds 2 maanden![]()
het is een dochterondeneming van de Efteling in samenwerking met de Belastingdienst en de Hema![]()
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 colaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Bijna iedereen kennen, veel red bull drinken, vakantieplannen bespreken en afspraken makenquote:
Ik vind het helemaal niet erg om Bob te zijn, vanavond kwam dat bijvoorbeeld weer goed uit met ruzie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 cola![]()
bovendien heb ik geen auto
Bij drie kaartjes voor de pony-baan en de ponybotsautotjes 2 rookworsten gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.Dat heb je goed voor elkaar.
![]()
Dat hebben ze hier nooit in de lokale hockeytent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef cultheld het volgende:
Ruzie zoekende kamperellie breezah's die elkaar uitschelden voor kankerhoer, zich de teef voelen, er vervolgens uit worden gezet door de uitsmijters op hardhandige manier en door iedereen uitgelachen worden. Daar geniet ik van als ik nuchter ben![]()
Geil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bij drie kaartjes voor de pony-baan en de ponybotsautotjes 2 rookworsten gratis![]()
Dat is wel tof ja vooral omdat je er in nuchtere toestand meer boven staat en er dests harder om kan lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna iedereen kennen, veel red bull drinken, vakantieplannen bespreken en afspraken makenRuzie zoekende kamperellie breezah's die elkaar uitschelden voor kankerhoer, zich de teef voelen, er vervolgens uit worden gezet door de uitsmijters op hardhandige manier en door iedereen uitgelachen worden. Daar geniet ik van als ik nuchter ben
![]()
En dan heb ik ook nog ff kennis gemaakt met mijn toekomstige trainingsmaatjes van kickboksen. Zou eerst niet meer doorgaan want die school is failliet, maar nu heeft 1 van die jongens een gratis zaal geregeld en gaan we met een groepje zelf trainenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nooit in de lokale hockeytent.![]()
![]()
Ook met zwaarden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:38 schreef cultheld het volgende:
En dan heb ik ook nog ff kennis gemaakt met mijn toekomstige trainingsmaatjes van kickboksen. Zou eerst niet meer doorgaan want die school is failliet, maar nu heeft 1 van die jongens een gratis zaal geregeld en gaan we met een groepje zelf trainen
Dat hoort niet eens bij kickboksen gelukkig, want daar heb je geen reet aan. Gewoon lowkicks oefenen, clinchen etc. Daarnaast nog ashihara en hardlopen d'r bijquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat hoort niet eens bij kickboksen gelukkig, want daar heb je geen reet aan. Gewoon lowkicks oefenen, clinchen etc. Daarnaast nog ashihara en hardlopen d'r bij![]()
Maar ik ga niet kickboksen om anderen in elkaar te kunnen trappen, maar om een goede conditie te krijgen en omdat veel vrienden van me dat ook doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
kickboksen heb je juist niks aan, heb je wel eens al kickboksend geprobeerdt iemands hoofd af te hakken. Met een zwaard gaat dat heel goed![]()
Moet je voor kickboksen niet licht zijn? Daarom doen al die Thaise knaapjes het ook, maar daar kweek je geen spiermassa mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:49 schreef cultheld het volgende:
Maar ik ga niet kickboksen om anderen in elkaar te kunnen trappen, maar om een goede conditie te krijgen en omdat veel vrienden van me dat ook doenDaarom ga ik er ook bij hardlopen, voor de basisconditie.
Spiermassa is juist het enige wat ik heb (1.75, 78 kg), maar 't ontbreekt me zwaar aan conditie. Spiermassa maakt met kickboksen overigens niks uit, 't gaat om snelheid en techniek, maar lengte en gewicht spelen wel een rol. Hele leuke sport, maar je moet niet met ongeleide projectielen gaan sparren, tenzij je van gebroken ribben houdt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Moet je voor kickboksen niet licht zijn? Daarom doen al die Thaise knaapjes het ook, maar daar kweek je geen spiermassa mee.![]()
Conditiei is toch niet zo belangrijk, spiermasse en vetpercentage vind ik belangrijker. Conditie zie je niet op het strand.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:57 schreef cultheld het volgende:
Spiermassa is juist het enige wat ik heb (1.75, 78 kg), maar 't ontbreekt me zwaar aan conditie. Spiermassa maakt met kickboksen overigens niks uit, 't gaat om snelheid en techniek, maar lengte en gewicht spelen wel een rol. Hele leuke sport, maar je moet niet met ongeleide projectielen gaan sparren, tenzij je van gebroken ribben houdt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:02 schreef cultheld het volgende:
Dames houden ook van uithoudingsvermogen hoor
en je zwaard dan, in bed ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:02 schreef cultheld het volgende:
Dames houden ook van uithoudingsvermogen hoor
bijna TTTquote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:08 schreef Pony-Lover het volgende:
zeer goed topic trouwens
Zo lang je doorzettingsvermogen het van je vermoeidheid wint, is het een goeie zaakquote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tot dat stadium ben ik nog nooit gekomen, maar je kan best wel eens gelijk hebben. Gelukkig heb ik doorzettingsvermogen.
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Omdat ik zo'n lieverd ben volgens Yvonne, denk ik![]()
Dus na mijn ban weer tofheid troef in onzin, ik heb d'r zin an![]()
Ik ga alleen niet al te veel topic's openen want dan kan het wel eens snel afgelopen zijn met me.
En voor alle radicale Christenen, Moslims en Joden nog even een leuke toegift:
Abraham, Jezus en Mohammed zijn een stel flikkers en God is een Varken![]()
Als je nu boos bent steek je m'n ambasade maar in de fik![]()
Daag![]()
je bent trouwens een komma vergeten in je ondertitel... na je, voor moederquote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:12 schreef Pony-Lover het volgende:
ha, hopelijk kan het nog een baggertopic worden
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:46 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent trouwens een komma vergeten in je ondertitel... na je, voor moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |