Tegenwoordig sta je pas in de AT na de fipoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh ja en ik wil wel gewoon in de AT, of heb ik daar een ban voor?
een goede avondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:01 schreef remlof het volgende:
Yo P-L! Heb je inderdaad gemist!
Waarom was je gebanned?
Neen, maar het ik nakende toestand pony-slingeren was ook zeer bevredigendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Pony-Lover![]()
Heb je nog gehengst tijdens je ban?![]()
oh het paultjuhhh syndroomquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een goede avond
Men schijnt te vinden dag ik nogal last het van het baggertopicopensyndroom![]()
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)quote:
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)![]()
dan zal ik voortaan hedig sjiek slippen op de ponyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordig
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Is er een Pony-Lover land dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Als je nu boos bent steek je m'n ambasade maar in de fik![]()
Ik ben nog bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Yep, sinds 2 maandenquote:
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Yep, sinds 2 maanden![]()
het is een dochterondeneming van de Efteling in samenwerking met de Belastingdienst en de Hema![]()
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 colaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Bijna iedereen kennen, veel red bull drinken, vakantieplannen bespreken en afspraken makenquote:
Ik vind het helemaal niet erg om Bob te zijn, vanavond kwam dat bijvoorbeeld weer goed uit met ruzie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 cola![]()
bovendien heb ik geen auto
Bij drie kaartjes voor de pony-baan en de ponybotsautotjes 2 rookworsten gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.Dat heb je goed voor elkaar.
![]()
Dat hebben ze hier nooit in de lokale hockeytent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef cultheld het volgende:
Ruzie zoekende kamperellie breezah's die elkaar uitschelden voor kankerhoer, zich de teef voelen, er vervolgens uit worden gezet door de uitsmijters op hardhandige manier en door iedereen uitgelachen worden. Daar geniet ik van als ik nuchter ben![]()
Geil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bij drie kaartjes voor de pony-baan en de ponybotsautotjes 2 rookworsten gratis![]()
Dat is wel tof ja vooral omdat je er in nuchtere toestand meer boven staat en er dests harder om kan lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna iedereen kennen, veel red bull drinken, vakantieplannen bespreken en afspraken makenRuzie zoekende kamperellie breezah's die elkaar uitschelden voor kankerhoer, zich de teef voelen, er vervolgens uit worden gezet door de uitsmijters op hardhandige manier en door iedereen uitgelachen worden. Daar geniet ik van als ik nuchter ben
![]()
En dan heb ik ook nog ff kennis gemaakt met mijn toekomstige trainingsmaatjes van kickboksen. Zou eerst niet meer doorgaan want die school is failliet, maar nu heeft 1 van die jongens een gratis zaal geregeld en gaan we met een groepje zelf trainenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nooit in de lokale hockeytent.![]()
![]()
Ook met zwaarden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:38 schreef cultheld het volgende:
En dan heb ik ook nog ff kennis gemaakt met mijn toekomstige trainingsmaatjes van kickboksen. Zou eerst niet meer doorgaan want die school is failliet, maar nu heeft 1 van die jongens een gratis zaal geregeld en gaan we met een groepje zelf trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |