Tegenwoordig sta je pas in de AT na de fipoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh ja en ik wil wel gewoon in de AT, of heb ik daar een ban voor?
een goede avondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:01 schreef remlof het volgende:
Yo P-L! Heb je inderdaad gemist!
Waarom was je gebanned?
Neen, maar het ik nakende toestand pony-slingeren was ook zeer bevredigendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Pony-Lover![]()
Heb je nog gehengst tijdens je ban?![]()
oh het paultjuhhh syndroomquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een goede avond
Men schijnt te vinden dag ik nogal last het van het baggertopicopensyndroom![]()
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)quote:
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ongeveer ja, alleen doen ik geen op de scooter door het dorp scheuren (tegen woordig niet meer iig)![]()
dan zal ik voortaan hedig sjiek slippen op de ponyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
da's junkiesietze... paultjuhhh rijdt koe tegenwoordig
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:26 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook weer terug, maar dan gewoon uit de stad
Is er een Pony-Lover land dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Als je nu boos bent steek je m'n ambasade maar in de fik![]()
Ik ben nog bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat je veel tot zeer veel gedronken hebt en eventueel drugs tot je genomen hebt?
Wanneer het niet zo is graag uit loggen en gaan slapen![]()
![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Yep, sinds 2 maandenquote:
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Yep, sinds 2 maanden![]()
het is een dochterondeneming van de Efteling in samenwerking met de Belastingdienst en de Hema![]()
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 colaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was bob, maar heb wel een topavondje gehad.
Bijna iedereen kennen, veel red bull drinken, vakantieplannen bespreken en afspraken makenquote:
Ik vind het helemaal niet erg om Bob te zijn, vanavond kwam dat bijvoorbeeld weer goed uit met ruzie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik hoef lekker nooit de Bob te zijn, men weet dat ik ondragelijk irritant wordt van 30 cola![]()
bovendien heb ik geen auto
Bij drie kaartjes voor de pony-baan en de ponybotsautotjes 2 rookworsten gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze daar vast veel rookworsten ook.Dat heb je goed voor elkaar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |