Grappig, in mijn dorpje (zoals omschreven in de OP) zijn dus zeg maar 4 kroegen over 800 inwoners. Dat houdt dus in 1 kroeg per 200 inwoners (= uitzonderlijke verhouding)quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef maartena het volgende:
Het valt me wel op dat er veel mensen zijn die de leefbaarheid van een dorp meten met de hoeveelheid KROEGEN die er te vinden zijn....
Op de crematie van m`n opa draaiden ze het nummer "Het Dorp", maar wij met de neven kenden het bovenstaande nummer ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef IHVK het volgende:
Thuis heb ik nog ansichtkaart
Waarop mijn vrouw staat met een baard
In shoarmatent van Mohammed
Mijn zoontje op gestolen fiets
Die was gratis en voor niets
Goedkope slotje op gezet.
![]()
Sommigen zien enkel wat ze willen zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef vintrax het volgende:
Ik dacht dat er stond "waarom zuigt jouw drop"![]()
mijn Nederlands wordt ook steeds slechter....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef vintrax het volgende:
Ik dacht dat er stond "waarom zuigt jouw drop"![]()
Tja, het kan te maken hebben met het feit dat ik net een dropje aangeboden kreeg van mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sommigen zien enkel wat ze willen zien.
Neuh. Ik verhuis hopelijk zo snel mogelijk naar Tilburg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef cherryhills het volgende:
Vooral lekker in de dorpjes blijven !
je kan in reeuwijk iig uit..als je jonger dan 16 bent is City Life nog best leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik woon in Reeuwijk,
1. alleen maar kakkers (ik natuurlijk niet)
2. alleen een c1000 en nog iets
3. te weinig inwoners
4. stad in de buurt is gouda, en ook dat is kut
Bakker Ko van Daalen??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik woon in Reeuwijk,
1. alleen maar kakkers (ik natuurlijk niet)
2. alleen een c1000 en -->nog iets<--
3. te weinig inwoners
4. stad in de buurt is gouda, en ook dat is kut
Lelystad heeft 71.000 inwoners volgens Wikipedia.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik woon in de wereldstad genaamd Lelystad met een aantal inwoners rond de 150.000, mij zul je dus ook niet horen klagen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |