haha en zelfs de zwarte corss komt dir jaar bij ons in de schansquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef ikJur het volgende:
na 15 jaar in gouda te hebben gewoond woun ik sinds 3 jaar in een dorp en dat is echt kut man.
Hier in Halle (zwarte cross anyone?) is 1 straat met een paar winkeltjes 1 kroeg en een patatzaak![]()
Ik woon echt veel liever in de stad dan neem ik al die mocro's wel op de koop toe![]()
ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
de kans was 99%
ben je aangetrouwd dan?
Neem je ontwerp meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:04 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben jij er weer nietIk kom wel een keer op zaterdag
![]()
Nee hoor, ik heb mijn naam al sinds 4-5-1988quote:
lichtenvoorde daarentegen heeft 14 café's!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef luciferist het volgende:
trouwens ik vind lichtenvoorde wel flexhiervoor in een duits kut dorpje gewoond.
ik woonde in de nederlandse kolonie (() was ook kut, 1 grote stel nsbers bij de grens, altijd mij aanhouden, maar het voordeel vppr 3 euro heb je een hamburger waar je u tegen zegt
Haha wat ontwerp bedoel je?quote:
Oh ja, hehe. Nou ik ben niet de tattoo kind of guy, dus een ontwerpje laat ik thuisquote:
ja viel mij ook al opquote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
lichtenvoorde daarentegen heeft 14 café's!
de kruup
walk inn
het doktertje
de kletskop
de schatberg
markant
de koppelpaarden
hogenkamp
de brul
de zaak
van ooijen
en nog 3 waarop ik de naam niet kan komen
dat dus met 19.000 inwoners
Dat filmen ze hier in 1 van de 4 dorpskroegen (bij +/- 2000 inwoners)...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:52 schreef Gronnaephos het volgende:
We komen dan wel langs enkele 'fraaie' locaties van de TV Oost-serie Van Jonge Leu en Oale Grond
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:35 schreef kastanova het volgende:
Leuk voorbeeldje uit ons wekelijkse 'parochieblaadje':
[afbeelding]
*Live op het hoofdkantoor van het parochieblad*= typmiep
= De melder
: Zei'd is
: M'oi, wie heb't ne fiets vund'n
: Wat vor'n fiets da?
: Volg'ns mie ist ne Gazelle?
: So da! Woar steet e dan?
: Bie de beek
: Woar bie de beek da?
: Bie Leo [afbeelding]
: Ooooh, Leo van Smellink
: Doar joah
: Ok, ik zal ter wa emm'n insetten da
En het erge is; een dag later is de fiets ook daadwerkelijk opgehaald.
Het zou zomaar kunnen, die woont namelijk in het dorp hiernaastquote:Op maandag 13 februari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:dit doet me op een of andere manier aan Herman Finkers denken
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:35 schreef kastanova het volgende:
Leuk voorbeeldje uit ons wekelijkse 'parochieblaadje':
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |