Maar, dat kan helemaal niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:33 schreef Del_Toro het volgende:
ik heb paar zelfmooordbomaanslagen gepleegd, wou de eerste 3 keer niet lukken, vierde keer wel
![]()
hahaha -you wishquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb m'n vriendin mishandeld vanavond en toen met haar beste vriendin gesext. dat zal haar leren!
Sterkte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef laika het volgende:
ik kreeg een telefoontje dat ze mijn 47-jarige oom dood gevonden hebben..![]()
Diablo III komt eraanquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:38 schreef TranceAction het volgende:
Ik ben vet gefopt vanavond. Ik kwam thuis zag ik mijn zusje huilend thuis zegt ze dat ons moeder zich in de kelder had opgehangen. Ik overstuur gaan kijken bleek het een grap te zijn![]()
Ze hing namelijk op zolder
Mensen mensen we hebben hier een echte geitewolle sok. Wel handig met die kouwe dagen nog voor onsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:52 schreef remlof het volgende:
Ik was op het feestje ter ere van de 60e verjaardag van de PvdA, was erg leuk, speech van Wouter Bos gehoord en een paar tweede kamer leden gezien...
De woorden van iemand die het woord 'politiek' waarschijnlijk niet eens kan spellenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:57 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Mensen mensen we hebben hier een echte geitewolle sok. Wel handig met die kouwe dagen nog voor ons
dan vind ik het bier drinken toch eigenlijk wel leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 04:06 schreef blessed19 het volgende:
tsja..
een geweldig optreden van Rowwen Heze meegemaakt!bier smijten kan echt leuk zijn!
Misschien niet maar ik weet tenminste wel wat "potverteren" is.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
De woorden van iemand die het woord 'politiek' waarschijnlijk niet eens kan spellen
Leg eens uit dan? Weet wel dat de staatsschuld onder regeringen waarin de PvdA heeft deelgenomen minder is opgelopen dan in die waarin de partij niet deelnam...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik weet tenminste wel wat "potverteren" is.
Wow.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:22 schreef Caesu het volgende:
ben gebeld door een mobieltje uit marokko. +212 63......
hij/zij hing meteen op.
Dat komt waarschijnlijk omdat de PVDA het geluk heeft gehad te regeren in periodes waarin het economisch voor de wind ging. Daarna konden de rechtse partijen weer puin gaan ruimen. Maar het valt me wel op dat als er maar het woord meevaller valt, de PVDA als haantje de voorste meteen roept om het uit te geven. Net als in Paars. Het is dat Zalm voet bij stuk heeft gehouden want de PVDA wilde met geld gaan smijten, uiteraard alleen voor allochtonen en uitkeringtrekkers.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Weet wel dat de staatsschuld onder regeringen waarin de PvdA heeft deelgenomen minder is opgelopen dan in die waarin de partij niet deelnam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |