eerlijk gezegd vind ik dit figuur met deze stem en deze zangtalenten eerder een triangeljosti die dood moet dan paulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:01 schreef skiczukie het volgende:
Mooi heh. Jaaah, dat is mooi heh.
Sukkeltje.![]()
Blanke Tatta'squote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik dit figuur met deze stem en deze zangtalenten eerder een triangeljosti die dood moet dan paul![]()
.
Ik laat het hierbij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:08 schreef Steve-O het volgende:
Al verwerkt in een niewe hit trouwens skic ?
Dat zou ik ook zeggen!quote:
Mail mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef iDex het volgende:
waar is deze cd te koop?
ok maar dat weet toch iedereen al!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zeg : Donna is de liefste mamsie![]()
Waar is Moemoe?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg : Donna is de liefste mamsie![]()
Doe er wat aan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een of kankermongooltje zit achter een monitor.
ik merk hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hij raakt ook in de war van die ava![]()
ik ook![]()
paulus doe ff veranderen![]()
Kleine maar o toch belangrijke correctie in je post ingevoerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:21 schreef donnahvh het volgende:
hij raakt ook in de war van die ava![]()
ik ook![]()
paulus doe ff veranderendoodgaan![]()
Dat weet ik. Gebruik je ogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
post opkrikken op deze manier is overigens ook NOT DONE.
Schelequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
post opkrikken op deze manier is overigens ook NOT DONE.
Val dood wannabee pisvlekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
4 op een rij
ik probeer jou na te doen, wat jou dus de pisvlek maaktquote:
Ik heb tenminste de naamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik probeer jou na te doen, wat jou dus de pisvlek maakt![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik probeer jou na te doen, wat jou dus de pisvlek maakt![]()
wtf? oO<quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:27 schreef skiczukie. het volgende:
Hey wacht is ik zie nou echt dubbel
de spreekwoordelijke poppen!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:27 schreef skiczukie het volgende:
Oooww.. Nu hebben we de poppen aan het dansen.
Ben je Jood?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:31 schreef beertenderrr het volgende:
ik voel me aangewezen in dit topic
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef skiczukie. het volgende:
Tering ik heb een brandende anus
Meeloperquote:
Bij wie zou ik me moeten inlikken knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg spuit 11, tief ff op met je inlikkery, je lijkt Biogarde verdomme wel...![]()
Je hebt hun MSN-gesprekken zeker niet meegemaakt. Een hoop ibvmo'ers (ofzo, maar toch het laagste van het laagste) die het via msn over niks hebben maar daar wel hun levensvreugde uithalen. Dood moeten ze, de paupers.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg spuit 11, tief ff op met je inlikkery, je lijkt Biogarde verdomme wel...![]()
Lees mijn profiel eens voor de gein voordat je ouwe afgeleefde zakken een knul gaat noemen broekiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij wie zou ik me moeten inlikken knul![]()
wehehehquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt hun MSN-gesprekken zeker niet meegemaakt. Een hoop ibvmo'ers (ofzo, maar toch het laagste van het laagste) die het via msn over niks hebben maar daar wel hun levensvreugde uithalen. Dood moeten ze, de paupers.
Ik heb GELUKKIG hun nooit meegemaakt in MSN, en dood moeten ze iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt hun MSN-gesprekken zeker niet meegemaakt. Een hoop ibvmo'ers (ofzo, maar toch het laagste van het laagste) die het via msn over niks hebben maar daar wel hun levensvreugde uithalen. Dood moeten ze, de paupers.
Moet je niet slapen, Opaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft deze gast al genoeg gefeest in zijn leven, is een hard werkende electriciën, heeft twee kinderen en een vrouw, en de enige keer dat hij op fok! een beetje kan klooien is de vrijdagnacht. Misschien moet jij wel pitten, of op stap zijn? Net zoals ik, maar ik ben blut, en geen werk.quote:
Niet zeuren knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees mijn profiel eens voor de gein voordat je ouwe afgeleefde zakken een knul gaat noemen broekie![]()
En je moet juist NIET bij iemand inlikken, ook niet bij paul'degrafjosti"tjuhhh....
Jij begrijpt me....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef skiczukie het volgende:
Waarschijnlijk heeft deze gast al genoeg gefeest in zijn leven, is een hard werkende electriciën, heeft twee kinderen en een vrouw, en de enige keer dat hij op fok! een beetje kan klooien is de vrijdagnacht. Misschien moet jij wel pitten, of op stap zijn? Net zoals ik, maar ik ben blut, en geen werk.
Had me een kwartier geleden idd al voorgenomen te gaan slapenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft deze gast al genoeg gefeest in zijn leven, is een hard werkende electriciën, heeft twee kinderen en een vrouw, en de enige keer dat hij op fok! een beetje kan klooien is de vrijdagnacht. Misschien moet jij wel pitten, of op stap zijn? Net zoals ik, maar ik ben blut, en geen werk.
Fok-maatje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zeuren knul
Paul is mijn fok-maatje daar hoef ik me niet bij in te likken![]()
Als dat niet hoeft, waarom lik je je alsnog in, broekkie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zeuren knul
Paul is mijn fok-maatje daar hoef ik me niet bij in te likken![]()
Trusten Biogardequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had me een kwartier geleden idd al voorgenomen te gaan slapen![]()
Niet blut, geen kinderen en een lul van 20 centimeter![]()
We faxen..
![]()
Solidasrock![]()
Waar lik ik me dan precies inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als dat niet hoeft, waarom lik je je alsnog in, broekkie?
Ik wist dat je niet erg snugger was (hoe kan je anders met paultjuhhh omgaan) maar het is dus nog erger dan ik dacht![]()
true, laat dat maar weg danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fok-maatje.
Ow, shit, dat is zó fucking gay gast.
Mislukt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Paul heeft mij opgeleid tot baggeraar![]()
So true....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Paul heeft mij opgeleid tot graftriangeljostikutuser![]()
Ach je voelt je overal gelijk zo aangevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij nog geen alcohol.
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij nog geen alcohol.
Jah, ik voel me zó aangevallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach je voelt je overal gelijk zo aangevallen
so cute
eigenlijk he zou ik jou eens keihard moeten ontmaagden![]()
Waarom moet je dan overal opeens zo offensief tegen me reageren, dat komt niet zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, ik voel me zó aangevallen.![]()
Jah, ik zei toch al dat ik jou, en paultjuhh en al die kankermongolen graag dood zie? Wat snap je daar niet aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moet je dan overal opeens zo offensief tegen me reageren, dat komt niet zomaar uit het niets.
Zit je iets dwars jongen?
Dit is nummertje 49 R&P zit een paar deurtjes verder
Oh je wíl me eigenlijk niet dood hebben, dat trekt je labiele zieltje niet, je hebt gewoon liever niet dat ik in je buurt kom op een internet forum.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, ik zei toch al dat ik jou, en paultjuhh en al die kankermongolen graag dood zie? Wat snap je daar niet aan.
Zie een post boven je, zakkewasser.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh je wíl me eigenlijk niet dood hebben, dat trekt je labiele zieltje niet, je hebt gewoon liever niet dat ik in je buurt kom op een internet forum.
Dat mijn posts je niet bevallen, tsja dat is dan toch echt jouw probleem.
Maar echt argumenten bedenken ben je niet echt goed in he !![]()
wie zitten er in die "kliek" dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:04 schreef skiczukie het volgende:
Okee, okee. Jij bent niet dé mongool. Maar je zit in die kliek waar ik op pis.
Dan moet je maar niet posten als ik net bezig ben met mijn stukje te typenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zie een post boven je, zakkewasser.
Okee, klaar dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet posten als ik net bezig ben met mijn stukje te typen
En ik zit níét in een kliekdus dat slaat weer nergens op
![]()
* remlof ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar het antwoord op Remlof's vraag
Ik herken je niet met die usericon ménquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:14 schreef Avani het volgende:
Paul topics, die kunnen nooit positief zijn. oO<
Nee, ik ook niet, maar ik ben m'n oude kwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik herken je niet met die usericon mén![]()
Nou ja, nee eigenlijk niet. Maar ik ben op dit moment nog te lui om hem van een andere computer af te halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik ben m'n oude kwijt.![]()
moet je ze ook maar opslaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik ben m'n oude kwijt.![]()
neem dan die van scikzukiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Nou ja, nee eigenlijk niet. Maar ik ben op dit moment nog te lui om hem van een andere computer af te halen.![]()
Nieuwe laptopquote:
Okee daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:21 schreef Avani het volgende:
[..]
Nieuwe laptopDaar ga je niet zomaar je avatar opslaan.
![]()
Ja oh, dat is een moeilijke vraag...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar het antwoord op Remlof's vraag
Jij kent mijn superieure intelligentie dan ook niet.quote:
Dan wil jij hem vast wel even beantwoorden lijkt mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja oh, dat is een moeilijke vraag...![]()
Enig idee, waar we het over kunnen gaan hebbenquote:
Nee, want ik ga de hort op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Enig idee, waar we het over kunnen gaan hebben![]()
Prutser neem een eigen iconquote:
Ga dan ook doodquote:
En waaruit leid je dat af?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan wil jij hem vast wel even beantwoorden lijkt me![]()
verkeerde accountquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Omdat jij het antwoord wél weet en ik níét en ík het wíl weten![]()
Dus omdat ik het antwoord weet, neem jij aan dat ik het ook aan je wil vertellen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Omdat jij het antwoord wél weet en ik níét en ík het wíl weten![]()
Ja anders is het egoistisch van jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus omdat ik het antwoord weet, neem jij aan dat ik het ook aan je wil vertellen?![]()
Jammer danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja anders is het egoistisch van je![]()
Ha, heb ik je weer gequotequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het is ook zo een verdomd moeilijke vraag...![]()
![]()
Over jouw irritaties, toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:25 schreef skiczukie het volgende:
Waar gaat dit nog over.
Ik las Fransquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |