aaahw arme MMaRsuquote:PAUL zegt:
ben je er al overheen
MMaRsu .... (H) All I Want Is Hoes, Big Booty Hoes (H) zegt:, nee het leek allemaal te leuk om waar te zijn, maar ze is echt fake !
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
aaahw arme MMaRsu![]()
Troost hem hier![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:00 schreef KritischBlikje het volgende:
Topic-report geplaatst, dit soort racistische meuk houd je maar voor je. Mafkees.
Waar de fok heb jij het over, gek!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:00 schreef KritischBlikje het volgende:
Topic-report geplaatst, dit soort racistische meuk houd je maar voor je. Mafkees.
hebben we daar nog materiaal van???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef Chanandler het volgende:
Ohja btw, MMaRsu, kan jeje Lotte nog herinneren?
Dacht dat je ná haar wel je lesje geleerd had, FoCkIn vErSlaafDuh
Wie is dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef Chanandler het volgende:
AHAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb het over Lotte, geniaal hoe hij daar ineens aan denktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Geniaal?
Wat doe je er nou luchtig over?
Boh gek
lief van je triangeljostiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik geef jou wel wat doelpunten @ competitie
quote:
Jij ziet alleen die tietquote:
ok maar zondag begin ik er wel weer meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
thx en nu ophouden met rellen @ Ado
Waren er trouwens niet mensen die MMaRsu al gezegd hadden dat het fake wasquote:
Hoe hebben ze jou ooit mod gemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het over Lotte, geniaal hoe hij daar ineens aan denkt![]()
Heeeeeeeeeeeeeel veelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waren er trouwens niet mensen die MMaRsu al gezegd hadden dat het fake was
En op de Games-meetquote:
Iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou ooit mod gemaakt![]()
Wat zeg je dan tegen zo'n jongenquote:
Wojoo, flashbackquote:
Wedden dat die van jou ver beneden je knie hangtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die ze met haar andere arm omhoog pusht.![]()
Ja hoi, je trapt erin hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat zeg je dan tegen zo'n jongen![]()
Ik bedoel, hoe deed je dat![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wedden dat die van jou ver beneden je knie hangt![]()
Daar hoef jij helemaal niet om te lachen .quote:
Lafaard!! Enkel omdat yvonne hier mee post haal je maar gauw je postje wegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik moest er niet om lachen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt niet!!!
![]()
[..]
Daar hoef jij helemaal niet om te lachen .![]()
Dat is niet grappig.![]()
Lafaard, lik je maar in!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest er niet om lachen!
Heb m'n post verwijderd, check de tijd maar![]()
Moge je zak op je knieen komen te hangenquote:
En bewijs maar dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moge je zak op je knieen komen te hangen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moge je zak op je knieen komen te hangen![]()
Daar hoef jij helemaal niet om te lachen .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
En bewijs maar dat het niet zo is.![]()
Treinboekje aan het zoeken?quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
MMarsu is het nieuwe pispaaltje van Fok!
Klein gokje: Jett?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:41 schreef leejow het volgende:
Hij is een nieuwe kloon aan het zoeken die met hem gaat nuekcen
Arme jongenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:41 schreef leejow het volgende:
[..]
Hij is een nieuwe kloon aan het zoeken die met hem gaat nuekcen
Sow, dat is een kutkloon inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:42 schreef Donnie.Darko het volgende:
Zal ik Schmurf anders weer uit de kast trekken? Daar trapten ook aardig wat mensen in
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk? Wat anders kan je nog op daten doen?![]()
O Jezus..quote:
Jep. Met succes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sow, dat is een kutkloon inderdaad![]()
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA.... ik heb je lekker gequoted, nu kan je het niet meer wegeditten strakjs...quote:
OMFGquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA.... ik heb je lekker gequoted, nu kan je het niet meer wegeditten strakjs...![]()
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA, ik heb je alweer gequoted!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMFG![]()
Jij hebt nooit een fiets gehad RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb je mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA, ik heb je alweer gequoted!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA, ik heb je alweer gequoted!!![]()
![]()
![]()
Jij neukt met iedereen op je 1e datequote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maaruh, jij gaat dus op je 1e date gelijk beginnen over trouwen?
![]()
En dat isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef leejow het volgende:
Zijn we nu al klaar? Dan kunnen we weer naar 't volgende agendapunt..
Hier kan je alleen geen kutzooi aanvragen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:58 schreef beertenderrr het volgende:
dit topic is bijna net zo slecht als action radio
Nee nee, zo een schoft ben ik niet. Het is eerder andersom, al die vrouwen gaan met mij naar bed, ik probeer nog wel te protesteren maar ja.... tegen zoveel gewillig vlees kan ik nie opquote:
Wat heb je het ook moeilijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee, zo een schoft ben ik niet. Het is eerder andersom, al die vrouwen gaan met mij naar bed, ik probeer nog wel te protesteren maar ja.... tegen zoveel gewillig vlees kan ik nie op![]()
RHAHAHAHAhaahahHAHAHHAAAAA ik heb je lekker gequoted, nu kan je niks wegedittenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:58 schreef leejow het volgende:
Hier kan je alleen geen kutzooi aanvragen..
Of wel? Tubgirl graag!
Jij begrijpt mij he, wat ben je toch lieffff....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef Heidi- het volgende:
Wat heb je het ook moeilijk.![]()
Wil je erover praten?
ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij he, wat ben je toch lieffff....![]()
![]()
En gaan we nou nog neuqen of hoe zit het goddomme?![]()
Maar, ik ben ook moe.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over, tis wetenschappelijk bewezen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |