Ach je bent wel lief hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor, visnaarcomplimentjesheimer![]()
Super MOMmie en Mabelletjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En doeiiiii Talitha en hoiiii Yolande![]()
Die we natuurlijk weer niet mogen zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM heeft de streams aangeslingerd en wacht op het gebubbel
Voorlopig nog geen streams op de Jacuzzi... Bonnie moet eerst onder waterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM heeft de streams aangeslingerd en wacht op het gebubbel
Geweldige site... die staat in mijn favorieten nu... dank jequote:
Ik zag die hier ergens eens een keertje voorbij komen en dacht die komt nog wel eens vaker van pas.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldige site... die staat in mijn favorieten nu... dank je![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldige site... die staat in mijn favorieten nu... dank je![]()
[afbeelding]
Ja... lachen... zitten leuke dingen tussen... en reuze makkelijk om te maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zag die hier ergens eens een keertje voorbij komen en dacht die komt nog wel eens vaker van pas.
Hahaha zou je wel willen hèquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... lachen... zitten leuke dingen tussen... en reuze makkelijk om te maken.
[afbeelding]
![]()
Ze hebben je gehoord Henkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef henk.jansen het volgende:
Als Bonnie ondergedompeld zit krijgen we toch wel beeld?
REGIE
Ik zal het ook eens vragen
En dan krijg ik ruzie met Dizzy-Lizzyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je wel!!Hehehe, en nu houd ik erover op, anders wordt het te klef
![]()
Met stroop vang je beren niet met scheldenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
Kut regie we willen de jacuzzi niet een leeg huis mongolen.
Hahahaha, jij niet, ikke wel, maar ik kan haar hebben hoor *zet zijn stoere gezicht op*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
En dan krijg ik ruzie met Dizzy-Lizzy![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Wat is dat voor iets dan????quote:
Jippiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord Henk![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
![]()
Hoi Melkequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is Els nu nog niet hier geweest?![]()
Tineke de Nooyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan????
ze ziet er btw niet uit alsof ze iemand mist (als kiespijn hooguit)![]()
Is dat Tineke. Joh had haar helemaal niet herkendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Das klika en die verkoopt boistabiels Snappie![]()
Nee, ze kijkt nu wel elke dag naar de streams en leest de streamverslagen, dat deed ze eerst maar zeldenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is Els nu nog niet hier geweest?![]()
Moet jij toch weten hoelang een Bonnie erover doet om in het bad te gaan zitten om geen fans te verliezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |