Fatima Elatik? Da's geen politica hoor... zij is "columnist"...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Nawien het volgende:
Ik heb net het debat gezien op Nova. Waar ik mij mateloos aan irriteerde is dat er zo een Marokkaans wijf was, geloof fractievoorzitter van weet ik het, die de spot probeerde te drijven met Ayaan Hirsi Ali. Komop, je bent volwassen en om dan op zo een kinderachtige manier te discusserenDaarnaast praatte ze ook telkens door haar heen terwijl Ayaan wel goede punten heeft. Als ze dan iets wilde verduidelijken kwam die grafhoer er weer doorheen tetteren
![]()
Stom wijf![]()
Ow die.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Fatima Elatik? Da's geen politica hoor... zij is "columnist"...
Dat wijf is het eigenlijk met Ayaan eens, maar dat durft ze niet toe te geven, dus probeert ze haar maar belachelijk te maken...quote:
Sexy wijf die ayaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
nu is die ayaan dingus wel een beejte suf he?
Zij jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Fatima Elatik? Da's geen politica hoor... zij is "columnist"...
Er was wel een fractievoorzitten (Lousewies vd Laan)... maar die is goed!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ik d8 dat ik er fractievoorzitter bij zag staan, maar kan zijn dat ik me vergist heb (ik heb me dus vergist) . Het leek me al sterk dat zo een figuur een politicus zou zijn
.
Degene die het dan wel weer goed deed was die hoogleraar, Paul Scheffer geloof ik. Hij luisterde netjes en hij reageerde ook normaal. Hij onderbouwde zijn uitspraken en daar hou ik wel van![]()
Inderdaad... maar ze ziet er beter uit dan Mabel... en ze heeft betere (lees: non-criminele) referenties...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die Mabel look-a-like is beter te doen![]()
Rouvoet van de Christenuniequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef Nawien het volgende:
Er waren wel meer fractievoorzitters. Onder andere van de VVD
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Skv het volgende:
Van welke partij was die hoer dan?
SP CDA zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |