Ach, kutkloon!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil Bupa bij deze afbranden
Hij is een relnicht![]()
Mods met JOU stront gaan vergelijken gaat wel erg ver jochiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Waarom Bio![]()
Daarom!!![]()
Maare, wie in het bijzonder![]()
Allemaal![]()
Ow, en nu![]()
Afbranden tot op de enkels![]()
Jij begint toch Bio![]()
KUT![]()
Ik walg van jullie![]()
Van jullie allemaal![]()
Wanneer ik heb gescheten geef ik m'n drol de naam van een mod, zo erg![]()
!
Ben al blij dat je de moeite neemt de OP te lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mods met JOU stront gaan vergelijken gaat wel erg ver jochie![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
*overgiet zichzelf met diesel*
Hm, diesel lekker
Ja!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Sturmvogel het volgende:
Snakey is een kutzak omdat hij m'n topic dichtgooide![]()
Blonde Adonis gespot in Edah, Woensel (Kankerkachelreeks)
Blonde Adonis
Dat zal lekker fikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
*overgiet zichzelf met diesel*
Hm, diesel lekker
Ja, die kikker zou ik ook afbranden jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Altijd maar die klote slotjes![]()
jaaah kutslotjuhhhhhhhhhhhhhhsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die kikker zou ik ook afbranden ja
Kijken of je scheten willen fikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alles opgedronken, wat nu?
vinger in den keel en webcam aan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alles opgedronken, wat nu?
WAT!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die kikker zou ik ook afbranden ja
Maar ik heb speciaal voor BoJo vandaag geen bruine bonen gegetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijken of je scheten willen fikken
ach welneequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef pussydeluxe het volgende:
En die users... die, die met die kikkers!
![]()
orange crush?quote:
Die ruikt toch niets meer door al die vervuilingsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik heb speciaal voor BoJo vandaag geen bruine bonen gegeten
Helemaal als het van die giftige, goudkleurige zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is zo jaren 70 doe maar nie ze ontploffen ofzo he
Ik wil zn mattenset niet bevlekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ruikt toch niets meer door al die vervuilings
Naast het tape is nog plekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil zn mattenset niet bevlekken
Je plaatje doet het niet, kutmodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik lijk op spiritus, ben ik nu licht ontvlambaar?
did it- done it -been there?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helemaal als het van die giftige, goudkleurige zijn
Kijk jij maar uit dat je naam zometeen niet: hermandepermban isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naast het tape is nog plek
heb je jezelf wel eens geroken na een plee bezoek?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ruikt toch niets meer door al die vervuilings
WOEIHOEIIIIII hij see kutmodddddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, kutmod
klaar om te worden gekruisigdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, kutmod
je gaat toch niet beweren dat je het incrowdgrapje snapt he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit dat je naam zometeen niet: hermandepermban is
Dat grapje is ondertussen al zou oud als mijn overgrootmoederquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat toch niet beweren dat je het incrowdgrapje snapt he?
Je snapt m dus nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat grapje is ondertussen al zou oud als mijn overgrootmoeder![]()
Jammer dat ik die gemist hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Biogarde het volgende:
En die foto van die laatste crewmeet![]()
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit dat je naam zometeen niet: hermandepermban is
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou ik nu nog wel mod willen worden
Who cares, gaat om het ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Allejezus oude kutgrap
En waar kan ik een specifieke mod doodwensen?
Ook het idee was niet leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Who cares, gaat om het idee![]()
En ze schijnen te stinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat moet je snappen dat is een apart volkje hoor
nou ik wilde het al niet zeggen maar nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik gezichten in dat vuur
[afbeelding]
Pff, zou het niet wetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En geef eens antwoord op m'n vraag
Pleit je nu voor een ophokplicht voor modjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet terug naar je eigen subforum?
Nee, alleen voor zielige kutmods zoals dat kereltje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pleit je nu voor een ophokplicht voor modjes?
Maar... 'T is hier zo gezelligquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet terug naar je eigen subforum?
Je verpest het voor de restquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar... 'T is hier zo gezellig![]()
Ok, dat zou betekenen dat jij het beste helemaal kunt opbokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, alleen voor zielige kutmods zoals dat kereltje.
Boehoequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, dat zou betekenen dat jij het beste helemaal kunt opbokken![]()
Ik dacht trouwens onterecht dat je een newbie was, totdat ik je profiel bekeekquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens onterecht dat je een newbie was, totdat ik je profiel bekeekSorry daarvoor, ik zou je in het vervolg met respect behandelen
![]()
As je in zn profiel had gezien dat het een meisje van 16 was had je foto's gewildquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens onterecht dat je een newbie was, totdat ik je profiel bekeekSorry daarvoor, ik zou je in het vervolg met respect behandelen
![]()
Wie wil dat niet van een suicidale-gothic-kloon?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
As je in zn profiel had gezien dat het een meisje van 16 was had je foto's gewild
Ophoepelen jij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
As je in zn profiel had gezien dat het een meisje van 16 was had je foto's gewild
Je drinkt bier, hoe tov!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom![]()
en nu ga ik eerst ff pissen, klotebier![]()
Tuurlijk drink ik bier, dat doet toch elke Fok!kerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je drinkt bier, hoe tov!
Je drinkt het om erbij te horen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk drink ik bier, dat doet toch elke Fok!ker![]()
Nee, bier is lekker. Vooral als je al een tijdje niets gehad hebt en dan die eerste slok neemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je drinkt het om erbij te horen?
Nee. Bier brand niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk drink ik bier, dat doet toch elke Fok!ker![]()
Dat ruikt heerlijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat stinkt, dus dan smaakt het waarschijnlijk ook zo![]()
Drank waarbij ik de alcohol al ruik voordat ik er een slok van genomen hou ik dus echt niet vanquote:
Bier is ook oke !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Drank waarbij ik de alcohol al ruik voordat ik er een slok van genomen hou ik dus echt niet vanDoe mij maar gewoon bier, smaakt lekker, en je gaat er lang niet zo snel van kotsen
![]()
Nee, inderdaadquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef Rekkie het volgende:
Ik vloek niet..... modjes zijn heilig!
Van *live live live*.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
Met dt?
En ik vraag me ook af waar toch die traditie vandaan komt om *sterretjes* om het woord *hier* te zetten in de TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |