Klopt, maar gaat het om een enkel plaatje of meerdere?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
Schokkende plaatjes en groter dan 100kb. En hij was al een keer eerder verwijderd, toen heb je hem weer terug geplaatst.
Je kan mailen naar: forum@fok.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Klopt, maar gaat het om een enkel plaatje of meerdere?
Ik laat alleen de gevolgen van Hard-Drugs zien, wie moet ik mailen om weer toestemming te krijgen voor het vertonen van mijn avatar, eventueel ge-edit
anti drugs persoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Realzm het volgende:
oh god, hebben we weer zo'n anti drugs persoon :/
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
Schokkende plaatjes en groter dan 100kb. En hij was al een keer eerder verwijderd, toen heb je hem weer terug geplaatst.
Nee, doet mij nietsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt deze ook onder de catagorie schokkend?
Tubgirl doet mij niets, mag ik haar als avatar?quote:
hij is wel fiesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Tubgirl doet mij niets, mag ik haar als avatar?
Die wel cool vind ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik nou 5 seconden een meisje laat zien, 5 seconden een bad, en dan 3 seconden tubgirl, denk je dat dat ook zou mogen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Dat was juist de grap van mijn avatar, de shockerende plaatjes komen pas op het laatst en tussendoor en zijn maar een 10 van een seconde te zien. Daarom dacht ik dat het wel door de beugel kon.
Tubgirl stelt niet zoveel voor op een plaatje van 60 bij 60... Kdenk dat dat wel origineel zou zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Als ik nou 5 seconden een meisje laat zien, 5 seconden een bad, en dan 3 seconden tubgirl, denk je dat dat ook zou mogen?
Details zul je idd niet zien. Maar je moet toch grenzen stellen, en een tubgirl, ook in dat formaat gaat gewoon te ver. En plaatjes mogen sowieso maar max 100kb zijn, en daar voldeed je ava ook niet aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Tubgirl stelt niet zoveel voor op een plaatje van 60 bij 60... Kdenk dat dat wel origineel zou zijn![]()
die van mij is niet kapot... groempfquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef Ericjuh het volgende:
hee zie dit topic staan...
die van mij is ook kapot!
Uitgaan & Vrije tijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Men kan niet verantwoord met hard-drugs omgaan, en de gevolgen daarvan liet ik in mijn avatar zien
Dat interesseert me helemaal niet, ik wilde alleen een beetje shockeren met dodelijke gevolgen van een heroine verslavingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Uitgaan & Vrije tijd
![]()
oke, dat zal het aantal doden aan heroine op fok hopelijk gestaag doen afnemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat interesseert me helemaal niet, ik wilde alleen een beetje shockeren met dodelijke gevolgen van een heroine verslaving
Lees je eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
oke, dat zal het aantal doden aan heroine op fok hopelijk gestaag doen afnemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |