Waarschijnlijk alleen het wijf van die boer en jij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef Asics het volgende:
Wie heeft er ook deze week op yorin fm geluisterd.
nouja, "leuk".. eerder matig hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Yorin fm was alleen leuk toen Mark in the dark er nog zat
Hee, was ik toch niet de enigste die luisterdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Yorin fm was alleen leuk toen Mark in the dark er nog zat
Was niet, nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Hee, was ik toch niet de enigste die luisterde![]()
Vandaag belde ze een brandweer man, en die wou wel een afspraakje met dat blondje meidje![]()
![]()
Mark in the dark , vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Hee, was ik toch niet de enigste die luisterde![]()
Vandaag belde ze een brandweer man, en die wou wel een afspraakje met dat blondje meidje![]()
![]()
Volgens mij klopt hier iets niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef Asics het volgende:
Zijn eigen wijf, yorin fm en dus héél Nederland zaten mee te luisteren,
-Edit: doe maar niet-quote:
Yorin fm heeft geen landelijke dekking. Doe eerst wat onderzoek voor je iets begint uit te kramenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef Asics het volgende:
Wie heeft er ook deze week op yorin fm geluisterd. Die simpele boer tuimelde er regelrecht in toen hij werd opgebeld door een vrouwmens die erg geil klonk en vertelde dat ze wel enorm in hem geïnteresseerd was en een afspraak wilde maken. Zijn eigen wijf, yorin fm en dus héél Nederland zaten mee te luisteren, ben je dan een loser of niet
Internet radio!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yorin fm heeft geen landelijke dekking. Doe eerst wat onderzoek voor je iets begint uit te kramen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |