Het was 'sponseren'quote:
Ik had een trouwe sponsorquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het was 'sponseren'![]()
En dan werden die codes online gegooid zodat een of andere pauper gratis zat te kijken terwijl hij/zij geen verslag schreef.![]()
Daar waren nou die codes en die sponsors voor, zodat er toch nog wat filmpjes en streamverslagen gemaakt konden wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:53 schreef MissHobje het volgende:
Wat hebben ze eraan om het betaald te maken... niemand gaat dan kijken..
Dus hebben ze ook niet dat er verhalen over bb rondgaan enzo als er wat gebeurt in dat huis.
En als niemand gaat kijken.. dan is het toch een flop![]()
afijn.. ben ff in de sneeuw wandelen.. brb
Tot het leuk werd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:01 schreef Suikeroom het volgende:
hebben jullie alle BB's zo intensief gevolgd?
2 en 4 minder...quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:01 schreef Suikeroom het volgende:
Dat weet jij natuurlijk niet, maar op het eind wordt het meestal minderquote:
het is toch ook de SC zonderquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
Het gaat behoorlijk ontopic voor een offtopic topic![]()
nee, eigenlijk heb ik alleen de eerste intensief gevolgd en daarna deze vanaf half oktoberquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:01 schreef Suikeroom het volgende:
Maar leuker voor mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
Dat weet jij natuurlijk niet, maar op het eind wordt het meestal minder
Dan zeg ik maar even dat ik shameless ga kijken, om dequote:
Huh, is dat weer op tvquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zeg ik maar even dat ik shameless ga kijken.
Tuurlijk je denkt toch niet dat ik serie 3 illegaal ga downloaden hequote:
Oh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
Tuurlijk je denkt toch niet dat ik serie 3 illegaal ga downloaden he
Schaamteloos hardop gelachenquote:
Mooi, heb ik wat om naar uit te kijken na de zomer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schaamteloos hardop gelachen![]()
Topserie![]()
Manu wil je ALSJEBLIEFT ontopic blijven! Anders verpest je het voor de andere en dat vind ik niet leuk.quote:
Ontopic? dit is toch een Offtopic deeltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Manu wil je ALSJEBLIEFT ontopic blijven! Anders verpest je het voor de andere en dat vind ik niet leuk.![]()
Je snapt het niet. In de SC isquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Annelies-G het volgende:
Ontopic? dit is toch een Offtopic deeltjeals newbie word je gek van al die regeltjes die bij elk topic gelden
maar goed, men mag hier zwaaien volgens mij
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ontopic? dit is toch een Offtopic deeltjeals newbie word je gek van al die regeltjes die bij elk topic gelden
![]()
Een deel 11 voor Gert T. ook wel. Maar aangezien dat voornamelijk onderduiktopics waren voor een paar kansloze oldbies (quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:50 schreef berney het volgende:
Ja, ik snap m geloof ik. Dan had deel 50 voor tanja topic wel gekund toch..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een deel 11 voor Gert T. ook wel. Maar aangezien dat voornamelijk onderduiktopics waren voor een paar kansloze oldbies () kunnen we dat beter centraal houden.
Dus kunnen we hier hopelijk Tanja èn Gert T. èn de mods bespreken zonder geleuter over de fistel op de anus van de hond van de overbuurman van tantje Thea.
Ga dan weg van fok!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef berney het volgende:
Ik wil nergens bij horen.
Moet je toch eens proberen, bij de Weight Watchers bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef berney het volgende:
Ik wil nergens bij horen.
Of bij de Mensa.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Gert het volgende:
Moet je toch eens proberen, bij de Weight Watchers bijvoorbeeld.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
woensdag gehakt dag.. ben benieuwd of tann daar gebruik van maakten het voelt idd wel leeg PC Eend.. ik weet ook nog niet wat ik met dat gevoel aan moet
![]()
Vanavond toch weer bij je ouders eten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
kdoe niet meer aan gehakt dagen...al langer als 9 mnd....
Ik voel me alweer wat beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kzal vanavond als ik terug ben toch maar ff aan flugel vragen....wie weet....lijkt me toch wel weer wat na een nachtje slapen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Danaa het volgende:
Iedereen zit nu verspreidEr moet weer een Tanja topic komen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef tann het volgende:
[..]
Kzal vanavond als ik terug ben toch maar ff aan flugel vragen....wie weet....lijkt me toch wel weer wat na een nachtje slapen...
yep, kga op tijd weg want we moeten nog ff verder met het feest organiseren van mn moeder, wordt 50...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Vanavond toch weer bij je ouders eten?
Ik zou het wel weer leuk vinden, weet niet of jij nog zin hebt in een nieuw topic over jou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef tann het volgende:
[..]
Kzal vanavond als ik terug ben toch maar ff aan flugel vragen....wie weet....lijkt me toch wel weer wat na een nachtje slapen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
Okee, gezellig. Heb je je mail nog gecheckt gister/vandaag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef tann het volgende:
[..]
yep, kga op tijd weg want we moeten nog ff verder met het feest organiseren van mn moeder, wordt 50...
kheb goed geslapen en tlijkt me toch wel wat...maar dan moeten we echt gehoor geven aan flugel haar waarschuwing en echt negeren die hap, wat er ook gebeurt vanmiddag.....anders kunne we et helemaal shaken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer leuk vinden, weet niet of jij nog zin hebt in een nieuw topic over jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |