Of dat je n druiper krijgt .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat heeft ermee te maken of je vriendin rijk gaat worden komende week! Staat in de BreakOut altjd!
"Deze week zal je eindelijk die leuke jongen ontmoeten waar je al jaren op wacht."quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat heeft ermee te maken of je vriendin rijk gaat worden komende week! Staat in de BreakOut altjd!
Hoe wil ik dat doen als ik 24/7 achter de pc zit ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
je moet niet teveel sterren kijken maik...
misschien een idee om vaker in je vriendins sterretje te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen als ik 24/7 achter de pc zit ?
Owja en naar me vriendin ga ik uiteraard ook
Ik kijk er liever niet naar, maar stop er veel liever iets inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
misschien een idee om vaker in je vriendins sterretje te kijken
Worst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kijk er liever niet naar, maar stop er veel liever iets in
Hebben jullie kijkshopverkopers geen geheimhoudingsplicht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Megumi het volgende:
Ts heeft gewoon een kijkshop sterrekijker gekocht.
Even cursus engels voor jou:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is iets waar ik me over erger.
En dit is de reden: Je ziet een paar sterretjes via een sterrenkijker, naja die mensen die dat bestuderen. En dan noemen ze het: Yes this is the horse formation, of iets anders kweet niet precies. Een kreeft ( ja lobster is het engelse woordje ) kan het ook zijn. Het slaat nergens op, je ziet 5 sterren. En zeggen ze meteen dat het een kreeft of paard is of whatever. Zo achterlijk.
En die onzin wat in boekjes staat is nog ergerHorsocoop shit
Ik heb een proffesionele sterrenkijker, maar ik gebruik hem voornamelijk voor mijn buurmeisje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Megumi het volgende:
Ts heeft gewoon een kijkshop sterrekijker gekocht.
Zulke kleine tietjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb een proffesionele sterrenkijker, maar ik gebruik hem voornamelijk voor mijn buurmeisje.
Even een cursus nederlands voor jou: leer lezen jong homo, ik heb het erover dat ze zoeen gare kreegt zien in de sterren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Even cursus engels voor jou:
kreeft (vis) = lobster
kreeft (sterrenbeeld) = cancer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |