Kweet niet precies meer. Maar volgens mij een witte overal. En jeh de rest ben ik vergeten, kweet niet meer wattie aanhad.quote:
Je bent in de war met hetgeen wat ie aan heeft als ie midden in de nacht op pad gaat met je brommer en een koevoetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kweet niet precies meer. Maar volgens mij een witte overal. En jeh de rest ben ik vergeten, kweet niet meer wattie aanhad.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent in de war met hetgeen wat ie aan heeft als ie midden in de nacht op pad gaat met je brommer en een koevoet![]()
![]()
Haha vet genaaidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet werken dan...
Ik ook maar ga werken in piraten pakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha vet genaaidhadje maar vroeger vrij moeten pakken he jongeman
Je werkt in een visstick fabriekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik ook maar ga werken in piraten pak
Nee bij de piratenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je werkt in een visstick fabriek![]()
Ik ga je dan oppakken en dan stop ik je in een celquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha vet genaaidhadje maar vroeger vrij moeten pakken he jongeman
je werkt vast bij de politiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga je dan oppakken en dan stop ik je in een cel
Wat ben je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |