Kweet niet precies meer. Maar volgens mij een witte overal. En jeh de rest ben ik vergeten, kweet niet meer wattie aanhad.quote:
Je bent in de war met hetgeen wat ie aan heeft als ie midden in de nacht op pad gaat met je brommer en een koevoetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kweet niet precies meer. Maar volgens mij een witte overal. En jeh de rest ben ik vergeten, kweet niet meer wattie aanhad.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent in de war met hetgeen wat ie aan heeft als ie midden in de nacht op pad gaat met je brommer en een koevoet![]()
![]()
Haha vet genaaidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet werken dan...
Ik ook maar ga werken in piraten pakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha vet genaaidhadje maar vroeger vrij moeten pakken he jongeman
Je werkt in een visstick fabriekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik ook maar ga werken in piraten pak
Nee bij de piratenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je werkt in een visstick fabriek![]()
Ik ga je dan oppakken en dan stop ik je in een celquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha vet genaaidhadje maar vroeger vrij moeten pakken he jongeman
je werkt vast bij de politiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga je dan oppakken en dan stop ik je in een cel
Wat ben je?quote:
En dat was dezequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
Eindelijk 1 fatsoendelijke reactie in het ganse topic
Hulde !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef MI55ILLE het volgende:
ik ga als schoonmaker dit jaar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef MI55ILLE het volgende:
ik ga als schoonmaker dit jaar
[afbeelding]
Die foto hebben we gelukkig nog nooit gezien ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh ut komt der weer aan he allergoeiste vriendenCarnaval.
Uiteraard ga ik dit jaar weer als "Greun Jeske" ook wel: Groene jasje genoemd.
Jeh hier is een foto he. Maar dit jaar ga ik zonder pruik .... Dat jeukt best wel
[afbeelding]
Goed dat je dat zegt, ik denk: laat ik deze foto eens met alle fokkers delenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Die foto hebben we gelukkig nog nooit gezien ofzo.
Even een paar vraagjes van #fok:quote:Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga weer als deathstar.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Even een paar vraagjes van #fok:
1) Hoe hou je je bier beet?
2) Hoe drink je?
3) Waarom bestaat het uit 2 helften?
4) Hoe verdedig je je tegen al die dronke debiele carnaval vierders?
5) Hoe kom je een kroeg door de deur binnen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Even een paar vraagjes van #fok:
1) Hoe hou je je bier beet?
2) Hoe drink je?
3) Waarom bestaat het uit 2 helften?
4) Hoe verdedig je je tegen al die dronke debiele carnaval vierders?
5) Hoe kom je een kroeg door de deur binnen?
Wat voor lelijk ding? Een foto van jezelf?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
ik moet op me werk zo'n lelijk ding aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |