En dan was het wel stuk gelopen op haar wantrouwen. Ze vertrouwt mij ook niet, wel op het gebied met meiden, maar niet op het gebied met vertrouwen dat ik haar niet kwets.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Sorry hoor maar je bent wel een zeikerd.![]()
Nieuwe relatie is opnieuw beginnen, en jij blijft in de oude situatie hangen, geen wonder dus dat een relatie stuk gaat als je alleen wantrouwig bent.
Ik geef haar groot gelijk dat ze het heeft uitgemaakt, hier zou ik ook niet tegen kunnen.
Zet eerst alles voor jezelf maar eens op een rijtje. En vergeet hetgeen in het verleden, of geef het een plaatsje. Begin pas daarna met wat anders.
Ze zal je pas zijn gaan wantrouwen toen je haar veelvuldig gekwetst had.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
En dan was het wel stuk gelopen op haar wantrouwen. Ze vertrouwt mij ook niet, wel op het gebied met meiden, maar niet op het gebied met vertrouwen dat ik haar niet kwets.
Nee ze deed zich niet uiten vanaf het moment dat ik haar kon, ik heb vaak met haar gepraat hierover ze heeft er veel moeite mee. Als haar iets dwars zat, over mij, over iemand anders, familie of zo dan vertelde ze dat niemand, maar kropte het gewoon op, ze heeft een probleem met zich te uiten tegen iedereen. Dat komt door haar geschiedenis. We weten beiden dat we fout zaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ze zal je pas zijn gaan wantrouwen toen je haar veelvuldig gekwetst had.
Of ze het direct vertelde of niet is niet belangrijk, feit is en blijft dat je haar kwetste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Nee ze deed zich niet uiten vanaf het moment dat ik haar kon, ik heb vaak met haar gepraat hierover ze heeft er veel moeite mee. Als haar iets dwars zat, over mij, over iemand anders, familie of zo dan vertelde ze dat niemand, maar kropte het gewoon op, ze heeft een probleem met zich te uiten tegen iedereen. Dat komt door haar geschiedenis. We weten beiden dat we fout zaten.
Zij mij ook, als haar iets dwars zat ging dat gepaard met dom gedrag naar mij toe, pijnlijke steekopmerkingen, en daar hoefde ik niks voor te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Of ze het direct vertelde of niet is niet belangrijk, feit is en blijft dat je haar kwetste.
Dan had je haar kunnen vragen wat haar dwars zat, en als ze zei "niets" dan had je kunnen aangeven dat haar afwijkende gedrag niet zomaar ergens vandaan zou komen. anders gezegd, er moest dus wel iets zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Zij mij ook, als haar iets dwars zat ging dat gepaard met dom gedrag naar mij toe, pijnlijke steekopmerkingen, en daar hoefde ik niks voor te doen.
Dat heb ik ook gedaan, ik vroeg haar wat haar dwars zat, zij zei niks, werd kwaad, wou naar huis, ik was aant zeuren en moest haar met rust laten. Gewoon omdat ik haar wou helpen, ik bleef normaal doen naar haar, zat half te smeken om te zorgen dat het goed kwam, maar ze is ontzettend koppig, dus dat werkte niet. En ik wist dat er iets was, maar ze vertelde niet wat, als dat gedrag langer aanhield kwam bij mij de twijfel dat er iets was met een andere jongen, dan kwam mijn wantrouwen tevoorschijn. En dan was ik kwaad na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan had je haar kunnen vragen wat haar dwars zat, en als ze zei "niets" dan had je kunnen aangeven dat haar afwijkende gedrag niet zomaar ergens vandaan zou komen. anders gezegd, er moest dus wel iets zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |