leren mensen 't nou nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef vinge het volgende:
Het zit zo: Ik heb een feestje, en ik dacht: Ik ga is eens bier halen voor m'n vrienden. Maar ik drink dus nooit. Onervaren als ik ben schaf ik bierflesjes aan. Helaas bedacht ik mij niet dat voor het openen van deze flesjes, men een flesjesopener nodig had. Dus mijn vraag aan jullie: Hoe open ik m'n flesje zonder m'n tafel/m'n flesje te slopen?
Ken het. Is gelijk ook de kop van je bierflesje eraf.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef Leer2eK het volgende:
aansteker is makkelijk.... (behalve goedkope aanstekers, want die breken soms en dan klappen ze)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef bersenka het volgende:
één van je vrienden bellen en vragen of ie eentje meeneemt
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:28 schreef vinge het volgende:
WHAAHAH!!! Lezen voor je opent, het waren draaidoppen
Waar zit een hoek aan een cavia dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Kan ongeveer met elk voorwerp met een hoek eraan. Aansteker, mes, telefoon, dop van ander flesje, stoeptegel, cavia...
LOLquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:28 schreef vinge het volgende:
daar dacht ik ook al aan, zal wel zo'n 12 pack van heineken zijn geweest...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef MCH het volgende:
Dat er ook bij niemand een lampje ging branden toen TS vertelde dat de flesjes in een kartonnen doos zaten.
hefboomprincipequote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik kan het wel met behulp van een kratje of een tafel, maar met een aansteker lukt het me maar niet.
Iemand die het principe ff haarfijn kan uitleggen?
explainquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
daar dacht ik ook al aan, zal wel zo'n 12 pack van heineken zijn geweest...
trouwens ik kan bier openen met papier![]()
Slaat dus echt nergens op, er wordt veel meer bier verkocht in karton dat geen draaidop heeft. Hoegaarden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef MCH het volgende:
Dat er ook bij niemand een lampje ging branden toen TS vertelde dat de flesjes in een kartonnen doos zaten.
Oke, je neemt een flesje, pakt deze met een vuist net onder de dop, je zet de achterkant van de aansteker strak onder de dop, en BOVEN je hand, dan druk je met je andere hand de aansteker vloeiend doch krachtig naar beneden en de dop floept eraf, als je een beetje oefent en doseert knal je de dop zo tegen het plafond..quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daarbij bedoel ik neem ik aan de aansteker met de achterkant net onder het dopje zetten, dan de aansteker van boven naar beneden drukken. Maar dan heeft de aansteker niet genoeg grip en niet echt genoeg kracht omdat je nergens tegenaan drukt en dus eigenlijk alleen lucht gebruikt. Je kan de aansteker toch nooit vastzetten zodat je het dopje eraf krijgt.
Gast...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:28 schreef vinge het volgende:
Ik wil net zeggen, wat doet iedereen hier moeilijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef Skv het volgende:
The world is your opener.
Je kan met bijna alles wel een flesje openen.
Ik zou zeggen: ga studeren.. in het studentenleven zal je het snel genoeg doorhebben
Ik zag net al dat het uitneindelijk toch draaidopjes zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef ikJur het volgende:
wat voor bier is het dan? Misschien is het niet eens de moeite om het te openen, scheelt ook weer![]()
Als je een kratje bier hebt:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wat doet iedereen hier moeilijk
Echt ALLES met een hard randje kan je gebruiken om een biertje open te maken.
Kijk eens in de besteklade, met een koksmes wip je ze iig zo open.
Maar dan nog. Dit topic is wel leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag net al dat het uitneindelijk toch draaidopjes zijn [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |