van je neukertjes dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef W1ZZ het volgende:
Ongeveer ja
Nee serieus, waar ik 't meeste van baal is dat alle foto's (van vakanties etc.) weg zijn...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef immortalsean het volgende:
d0wn effe een uberl33t recovery programma ofzo
Kan je heel veel foto's mee terug halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef immortalsean het volgende:
d0wn effe een uberl33t recovery programma ofzo
Van m'n eigen pc wel ja, maar ik ben ong. eens in de maand bij m'n ouders (studeer aan de andere kant van het land) en ik ga niet backuppen elke keer dat ik er ben nee, heb ik wel wat leukers te doenquote:
Je eigen 'oh zo belangrijke' spullen backup je dan wel, neem ik aan. Eens in de maand een backup hoeft niet, aangezien je toch niks doet eens per maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Van m'n eigen pc wel ja, maar ik ben ong. eens in de maand bij m'n ouders (studeer aan de andere kant van het land) en ik ga niet backuppen elke keer dat ik er ben nee, heb ik wel wat leukers te doen
Rot op, alleen n00bs bellen zo'n helpdesk, dan krijg je geneuzel over hoe je een harde schijf losschroeft en hoe de kabel moet, en dan kan jij het oplossen, en dan zou hier een zeiktopic komen dat je de harde schijf gesloopt hebt, door de schuld van je moeder. Dus IK ben die helpdesker dankbaar!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef W1ZZ het volgende:
de harde schijf eruit kon halen en bestanden op iemands pc naar diens harde schijf kon backuppen.
Als ik het had opgelost hadden we nu die bestanden nog gehad...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rot op, alleen n00bs bellen zo'n helpdesk, dan krijg je geneuzel over hoe je een harde schijf losschroeft en hoe de kabel moet, en dan kan jij het oplossen, en dan zou hier een zeiktopic komen dat je de harde schijf gesloopt hebt, door de schuld van je moeder. Dus IK ben die helpdesker dankbaar!
Dan was de harde schijf kapot, lul. Dat zeg ik toch! Geloof me nou maar!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Als ik het had opgelost hadden we nu die bestanden nog gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |