abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39266100
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
Strand waar ik zat, voor Eftalia, was gewoon zand hoor... bloedheet zand waar je niet op blote voeten kunt lopen
Het kan verschillen. Normaal ligt er geen zand, maar het wordt opgespoten. Dus het kan zand zijn, maar na een storm net zo goed kiezel.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39280719
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
Strand waar ik zat, voor Eftalia, was gewoon zand hoor... bloedheet zand waar je niet op blote voeten kunt lopen
Met van die rot rotsen in het water dit jaar heb ik waterschoentjes mee
We zaten toen in cesar's beach (vlak naast Eftalia, met reuze balkon iets van 10 meter ofzo )
pi_39281437
Ach, gewoon de zee inlopen en dan zwemmen... Ik hou toch niet van zeebodems Veel te bang dat ik in een krab ga staan ofzo
pi_39282413
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
Ach, gewoon de zee inlopen en dan zwemmen... Ik hou toch niet van zeebodems Veel te bang dat ik in een krab ga staan ofzo
Tijdens een boottocht in Marmaris waren er heelveel mensen in zee-egels getrapt
Omdat ze perse naar de kant toe wouden zwemmen
Vond het wel lollig.
pi_39331269
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:01 schreef LB06 het volgende:
Wij gaan half augustus 11 dagen naar Hotel Eftalia Aytur. Niet te duur en een perfecte ligging (denken wij, iig)

Heeft iemand toevallig de dagtrip naar Perge-Aspendos gemaakt? Beviel deze? Zo nee, waarom niet? En de jeepsafari? Is die de moeite waard?
Wij gaan ook naar Eftalia Aytur..van 7 augustus tot 20 augustus! Is de 3e keer dat ik naar Alanya ga, maar de 1e keer in Eftalia Aytur..Ik vind ALanya echt leuk qua uitgaan ma idd wel erg duur:(
ALANYA 2006
pi_39415435
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:56 schreef Syndicate het volgende:

[..]

Ik heb ff het topic doorgekeken en kwam foto's tegen van user Kikoooooo van het ooststrand:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dus dat zit wel goed
daar rij ik zeker voorbij straks
ik zit stuk verder op..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39452631
Hoi allemaal,

nog 18 nachtjes slapen en dan is het zover... 3 weken Eftalia Aytur.
Wij hebben de voorlopige vliegtijden gekregen en komen daar ´s avonds aan. Ik heb dus een vraag: Welke grote supermarkt is daar dichtbij en is die 24 uur per dag open? Dat hadden we in Marmaris wel namelijk.
pi_39454017
Er zijn altijd wel wat van die kleine "supermarktjes op de hoek" waar je de belangrijkste dingen (dus water enzo) kunt halen geopend tot midden in de nacht. De dag er op kan je dan naar de grote supermarkt (Migros XXL aan de Cleopatra-zijde, 1tje bij het dolmusstation, en 1 tussen het dolmus-station en de oostkant)
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_39456917
Is die migros dichtbij eftalia aytur? En is dat er één met 3 m-en. Dat is de grootste zeggen ze.
pi_39459845
Helemaal precies weet ik het niet meer, mede omdat ik 3 jaar geleden voor het laatst in Alanya ben geweest, en ik weet ook niet waar Eftalia Aytur ligt. Maar vanaf het centrum gezien is het in ieder geval verder dan de Burger King die er zit, maar ik ben er verder ook niet geweest, alleen toen we van het vliegveld afkwamen.

Maar aangezien je toch wel geregeld bij het dolmus-station zult komen, kun je daar ook net zo goed die dingen halen.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_39463103
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef new-baby het volgende:
Is die migros dichtbij eftalia aytur? En is dat er één met 3 m-en. Dat is de grootste zeggen ze.
Er zit vlakbij het hotel wel een grote supermarkt, geen idee hoe die heet.
Naast het hotel zit ook een klein winkeltje waar je best veel kunt krijgen.
pi_39470938
Zit eftalia aytur naast hotel wien of denk ik dan helemaal fout?
pi_39471158
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:20 schreef nieky het volgende:

[..]

Er zit vlakbij het hotel wel een grote supermarkt, geen idee hoe die heet.
Naast het hotel zit ook een klein winkeltje waar je best veel kunt krijgen.
De migros zit op ongeveer 5 min lopen vanaf eftalia
pi_39471950
Iemand enig idee of Hotel Blue Star dicht bij het kleopatra strand ligt?
pi_39491010
Ik ga over negen dagen heen. Vliegen met Corendon ( ) heen.
pi_39530985
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik weet dat ik in Turkije wanneer ik om wil rekenen van lira´s naar euro´s keer 0,60 (ongeveer) moet doen.
Ik kan dit alleen niet zo snel, heeft iemand daar een trukje voor?

Dan hoor ik het graag
pi_39533537
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Iemand enig idee of Hotel Blue Star dicht bij het kleopatra strand ligt?
Volgens mij was dat best een eindje hoor. Voor zover ik heb gehoord van mijn schoonouders, maar pin me er nie op was.
pi_39536720
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:47 schreef new-baby het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik weet dat ik in Turkije wanneer ik om wil rekenen van lira´s naar euro´s keer 0,60 (ongeveer) moet doen.
Ik kan dit alleen niet zo snel, heeft iemand daar een trukje voor?

Dan hoor ik het graag
Je hebt vast wel een rekenmachine op je telefoon.

Anders doe je het x0.5 + een beetje

zo deed ik het altijd... en ach, het is vakantie... om nou te pietlullen over een paar centen, dat was ik ook niet van plan + dat het daar veel te warm voor is
pi_39537464
idd, het is vakantie.

En om die paar centen gaat het ook niet. ik vroeg het me gewoon af.

Trouwens bedankt voor die tip
pi_39538471
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef thettes het volgende:
Ik ga over negen dagen heen. Vliegen met Corendon ( ) heen.
Wij gaan ook met corendon
Aanstaande Dinsdag
pi_39547221
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je hebt vast wel een rekenmachine op je telefoon.

Anders doe je het x0.5 + een beetje

zo deed ik het altijd... en ach, het is vakantie... om nou te pietlullen over een paar centen, dat was ik ook niet van plan + dat het daar veel te warm voor is
Precies uitrekenen is ook makkelijk je neemt gewoon eerst 10% van het bedrag (kwestie van komma verschuiven). Dan doe jedus x0.5 (de helft) en tel daat die 10% bij op.
pi_39559548
Ik ga er over 7 uur heen...
dus tot daar

Alanya, Club Paradiso
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39569475
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga er over 7 uur heen...
dus tot daar

Alanya, Club Paradiso
Wij zitten in Orient Palace, dat zit er naast.
Van dezelfde nederlandse eigenaar
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:37:09 #224
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_39569656
WOOHOO!! Vanavond met m'n vriendin naar Jasmin Garden Hotel in Incekum, vlakbij Alanya. Hopen dat ik het allemaal ga volhouden daar, ze is namelijk hoogblond en ik pik weinig en ben snel driftig

Waarsch gewoon 1 avondtje dolmus pakken naar Alanya en voor de rest lekker de hele week rond het hotel hangen. Animatie schijnt top te zijn en voor de rest is er een privestrand en twee zwembaden

Vannacht met Transavia (05.40u) vanaf SChiphol
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_39580828
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOHOO!! Vanavond met m'n vriendin naar Jasmin Garden Hotel in Incekum, vlakbij Alanya. Hopen dat ik het allemaal ga volhouden daar, ze is namelijk hoogblond en ik pik weinig en ben snel driftig

Waarsch gewoon 1 avondtje dolmus pakken naar Alanya en voor de rest lekker de hele week rond het hotel hangen. Animatie schijnt top te zijn en voor de rest is er een privestrand en twee zwembaden

Vannacht met Transavia (05.40u) vanaf SChiphol
Idd, moet dat ook niet als die turken mijn vriendin gaan uitchecken, het zal ze berouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')