Het kan verschillen. Normaal ligt er geen zand, maar het wordt opgespoten. Dus het kan zand zijn, maar na een storm net zo goed kiezel.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
Strand waar ik zat, voor Eftalia, was gewoon zand hoor... bloedheet zand waar je niet op blote voeten kunt lopen
Met van die rot rotsen in het waterquote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
Strand waar ik zat, voor Eftalia, was gewoon zand hoor... bloedheet zand waar je niet op blote voeten kunt lopen
Tijdens een boottocht in Marmaris waren er heelveel mensen in zee-egels getraptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
Ach, gewoon de zee inlopen en dan zwemmen... Ik hou toch niet van zeebodemsVeel te bang dat ik in een krab ga staan ofzo
Wij gaan ook naar Eftalia Aytur..van 7 augustus tot 20 augustus! Is de 3e keer dat ik naar Alanya ga, maar de 1e keer in Eftalia Aytur..Ik vind ALanya echt leuk qua uitgaan ma idd wel erg duur:(quote:Op maandag 27 maart 2006 00:01 schreef LB06 het volgende:
Wij gaan half augustus 11 dagen naar Hotel Eftalia Aytur. Niet te duur en een perfecte ligging (denken wij, iig)
Heeft iemand toevallig de dagtrip naar Perge-Aspendos gemaakt? Beviel deze? Zo nee, waarom niet? En de jeepsafari? Is die de moeite waard?
daar rij ik zeker voorbij straksquote:Op zondag 25 juni 2006 15:56 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Ik heb ff het topic doorgekeken en kwam foto's tegen van user Kikoooooo van het ooststrand:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus dat zit wel goed
Er zit vlakbij het hotel wel een grote supermarkt, geen idee hoe die heet.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef new-baby het volgende:
Is die migros dichtbij eftalia aytur? En is dat er één met 3 m-en. Dat is de grootste zeggen ze.![]()
De migros zit op ongeveer 5 min lopen vanaf eftaliaquote:Op maandag 3 juli 2006 00:20 schreef nieky het volgende:
[..]
Er zit vlakbij het hotel wel een grote supermarkt, geen idee hoe die heet.
Naast het hotel zit ook een klein winkeltje waar je best veel kunt krijgen.
Volgens mij was dat best een eindje hoor. Voor zover ik heb gehoord van mijn schoonouders, maar pin me er nie op was.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Iemand enig idee of Hotel Blue Star dicht bij het kleopatra strand ligt?
Je hebt vast wel een rekenmachine op je telefoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:47 schreef new-baby het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik weet dat ik in Turkije wanneer ik om wil rekenen van lira´s naar euro´s keer 0,60 (ongeveer) moet doen.
Ik kan dit alleen niet zo snel, heeft iemand daar een trukje voor?![]()
Dan hoor ik het graag
Wij gaan ook met corendonquote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef thettes het volgende:
Ik ga over negen dagen heen. Vliegen met Corendon () heen.
Precies uitrekenen is ook makkelijk je neemt gewoon eerst 10% van het bedrag (kwestie van komma verschuiven). Dan doe jedus x0.5 (de helft) en tel daat die 10% bij op.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een rekenmachine op je telefoon.
Anders doe je het x0.5 + een beetje
zo deed ik het altijd... en ach, het is vakantie... om nou te pietlullen over een paar centen, dat was ik ook niet van plan + dat het daar veel te warm voor is
Wij zitten in Orient Palace, dat zit er naast.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga er over 7 uur heen...
dus tot daar
Alanya, Club Paradiso
Idd, moet dat ook niet als die turken mijn vriendin gaan uitchecken, het zal ze berouwenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef Electrical-Storm het volgende:
WOOHOO!! Vanavond met m'n vriendin naar Jasmin Garden Hotel in Incekum, vlakbij Alanya. Hopen dat ik het allemaal ga volhouden daar, ze is namelijk hoogblond en ik pik weinig en ben snel driftig
Waarsch gewoon 1 avondtje dolmus pakken naar Alanya en voor de rest lekker de hele week rond het hotel hangen. Animatie schijnt top te zijn en voor de rest is er een privestrand en twee zwembaden
Vannacht met Transavia (05.40u) vanaf SChiphol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |