Oeh! Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar vooruit, als Babette de vrouwelijke hoofdrol krijgt, dan mag jij 10 miljoen euro besteden
hm drama is meer mijn ding, maar comedy lukt ook wel.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Comedy!
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, jullie gaan wel fake zoenen he?
Ah, je hoeft enkel je script voor te lezen en een beetje lekker te wezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm drama is meer mijn ding, maar comedy lukt ook wel.....![]()
gaat 't om een plus om min karakter....?
met name dat laatste is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ah, je hoeft enkel je script voor te lezen en een beetje lekker te wezen.![]()
goed of slecht?quote:Plus of min? Hoe bedoel je dat?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
met name dat laatste is geen enkel probleem![]()
Oh zo! Euh, vooralsnog goed!quote:goed of slecht?
à bientôtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Dizer het volgende:
Ik ga jullie verlatenIk ga een aflevering van X-Files kijken en dan naar bed
kijk jij snapt het....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:! Veel beter dan die Bracha, Hannah of wie ze dan ook in elke Nederlandse film laten opdraven!
![]()
vooralsnogquote:Oh zo! Euh, vooralsnog goed!![]()
Tsja, dat is eigenlijk nog geheim! Dit is wel een openbaar forum enzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk jij snapt het....
[..]
vooralsnog
en het verhaal in grote lijnen? behalve dan dat wij 't met elkaar gaan doen?
Nee, nee, nee! Dat is goed! Perfect zelfs!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
ja daar moet je wel mee oppassen idd....
om diezelfde reden kan ik m'n schoonheid ook nog niet openbaren,
we moeten de wereld tenslotte wel verrassen...
voor jouw film heb ik deze look in mijn hoofd:
[afbeelding]
past dat een beetje in het plaatje, of moet ik toch aan een andere richting denken?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar de film wordt pas over 4 jaar opgenomen ofzo. Ik hoop niet dat je dat erg vindt? Want dan ben jij ook al weer ....24 hè?![]()
ik heb wel ietsje meer tiet....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Nee, nee, nee! Dat is goed! Perfect zelfs!![]()
Ik had eerst 24 staan, toen 26 en toen weer 24.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb besloten nooit meer jarig te zijn, dus ja: over 4 jaar ben ik 26
maar over 4 jaar woon ik wrs in Australië.... kan de film daar niet opgenomen worden?!
of heb je genoeg budget om m'n reiskosten te vergoeden??
oh, we vergeten m'n honorarium helemaalwat ga ik verdienen
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
he boefje, heb jij nou geëdit?? er stond toch 26???
Da's alleen maar beter!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb wel ietsje meer tiet....
maar over 4 jaar hangt dat toch wat meer, dus dan komt het wel weer overeen
oud hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik had eerst 24 staan, toen 26 en toen weer 24.!
Maar je bent nu dus 26?![]()
ik ben zeer benieuwdquote:Hmm. Ik denk wel dat ik nog genoeg over houd om de reiskosten te vergoeden.Er wordt toch alleen maar in Nederland gefilmd. En geen special effects ofzo... Komt wel goed!
![]()
prima! maar dan teken ik ook nog niks.... geen idee welke aanbiedingen ik ondertussen nog meer krijgquote:Ja, dat bespreken we later wel!Maar maak je geen zorgen! Je zal niks tekort komen!
Niet voor mij.quote:
Het wordt echt super!quote:ik ben zeer benieuwd
Nee, oké, dat begrijp ik! Zo'n vrouw als jij krijgt natuurlijk veel meer aangeboden in de toekomst!quote:prima! maar dan teken ik ook nog niks.... geen idee welke aanbiedingen ik ondertussen nog meer krijg
waarom duurt het trouwens nog zo lang??
weet ik tochquote:
als ik het op tijd weet, hou ik tijd voor je vrijquote:Nee, oké, dat begrijp ik! Zo'n vrouw als jij krijgt natuurlijk veel meer aangeboden in de toekomst!Maar dat risico zal ik dan maar nemen.
![]()
Dat zou echt tof zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik toch
en misschien kun je Clouseau wel voor de soundtrack vragen
Oké!quote:als ik het op tijd weet, hou ik tijd voor je vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |