Zwak hoor. Ik had de ME erbij gehaald en ze van het plein geknuppeld, zo de Maas in.quote:De politie stond dit protest toe, ondanks dat de groep geen vergunning had aangevraagd.
Welnee joh, dat zijn gewoon kindertjes die te weinig huiswerk hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:09 schreef joachim87 het volgende:
'T feest gaat idd beginnenWaar zijn de neo nazi's?
Ik had een heel ander beeld bij een Joslimquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:00 schreef Dirktator het volgende:
Josti-moslims (hierna Joslims te noemen)
Maastricht hoort ook tot Nederland hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:15 schreef Dirktator het volgende:
Met deze demonstratie in Maastricht is het enkel wachten op een demonstratie in Holland!
jammer inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maastricht hoort ook tot Nederland hoor![]()
Nee hij zegt het goed. Holland is geen Nederland. Of moet ik je dat nog gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou nou wat erg zeg. Er gaan ook komende week in Amsterdam mensen demonstreren en dat zal vreedzaam gebeuren zegt men.
Ik dacht ook minstens dat ze met miljoenen tegelijk binnen waren gevallenquote:
Gisteren bij Rondom Tien hoorde ik een aankondiging geloof ik.Het zal een test worden denk ik.quote:
Maar niet bij Holland.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Weten ze ook een keertje hoe ik me voel als ik tussen de limbos in de klas zit.quote:..Maastrichtenaren die getuige waren van de demonstraties reageerden vaak lacherig om de onverstaanbare teksten..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:33 schreef splendor het volgende:
Weten ze ook een keertje hoe ik me voel als ik tussen de limbos in de klas zit.
Geniaal! Zitten die gozertjes soms bij jou in de klas?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
OMGschitterend geschreven ik moest vooral lachen om : Allah Snackbar.
Maar mensen, ik vrees dat er een grote fout is gemaakt in de OPik heb een oranje fox, geen blauwe
Maar iddwaar sloeg dat op, gaan ze wat rennen op een plein en steken in brand in de fik .... goh
Trouwens 1 gast herkende ik want die woont 3 straatje verder
Das een jongen van 13 ofzo, ik kende hem van vroeger want hij zat bij mij op de basisschoolquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Geniaal! Zitten die gozertjes soms bij jou in de klas?
Ach jongens toch, ik zie alleen maar jeugdpuistjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef -nickx- het volgende:
Ik kon het weer niet laten:
[afbeelding]
Ik michael jackson. Getuigd van zwakheid je vermommen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach jongens toch, ik zie alleen maar jeugdpuistjes![]()
En dan slopen ze de boel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:15 schreef Dirktator het volgende:
Met deze demonstratie in Maastricht is het enkel wachten op een demonstratie in Holland!
ik zweer wolla.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
Zijn er niet wat meer geile foto's van die demonstratie? Ik heb 't niet gezien op het nieuws, maar het lijkt me nogal een lachwekkend tafereel.
Ik weet ook nog eens waar ze wonen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef Fokkedop het volgende:
Moslims? Hebben ze die ook al in Maastricht?
Ik vraag me af waar je Deense vlaggen in Syrie kunt kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:18 schreef foton het volgende:
Ik denk dat ik maar Deense vlaggen ga verkopen.
"Bij afname van tenminste 5 vlaggen, één aansteeklont kado!"
Ik ken ze zowat allemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Geniaal! Zitten die gozertjes soms bij jou in de klas?
Samsonitequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Ik ken ze zowat allemaal.
Zoals gezegd gaat het hierbij om tienertjes, wie hun serieus neemt zou zich moeten SCHAMEN.
Dat Limburgse accent vind ik dan wel weer positiefquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef J_CDA het volgende:
Hier wat beelden van die rukkers.
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)0in%20Maastricht.wmv
Tering jij kan overdrijven. :Squote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef xFriendx het volgende:
En tis nu wachten op " 't is een kwestie van geduld tot heel Nederland Arabisch lult " ?
Ik was niet serieus hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Tering jij kan overdrijven. :S
Wat een walchelijke tering josties, er zit blijkbaar compleet geen verstand in die koppen van die gastjes. Compleet gestoord, en wij maar de dialoog zoeken met dit soort krankzinnigenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef J_CDA het volgende:
Hier wat beelden van die rukkers.
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)0in%20Maastricht.wmv
Bedoel je zo'n types?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:24 schreef sjeppert het volgende:
leipe mocro's terreur
Whahaha!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n types?![]()
[afbeelding]
geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n types?![]()
[afbeelding]
Die gast rechts lijkt op Charisteas gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef -nickx- het volgende:
Ik kon het weer niet laten:
[afbeelding]
ja dacht, ik schop?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die gast rechts lijkt op Charisteas gek!
Inderdaad. Wat een kudt-topique!quote:
Niks dialoog, dit soort volk dient preventief van de kaart geveegd te worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een walchelijke tering josties, er zit blijkbaar compleet geen verstand in die koppen van die gastjes. Compleet gestoord, en wij maar de dialoog zoeken met dit soort krankzinnigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |