bij de oudere optreden (1990 / 1997) gebruikte hij heel veel van die 19" troep en had hij overal expressie pedalen staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie weet welke Wah Kirk gebruikt?
Heeft ie nog steeds. Zijn remote cry-baby'squote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bij de oudere optreden (1990 / 1997) gebruikte hij heel veel van die 19" troep en had hij overal expressie pedalen staan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand nog mooie stagg stalen snaren gitaar kopen? een duurdere serie![]()
model: sw503s ced
[afbeelding]
poe, 150¤ ??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:59 schreef Even het volgende:
[..]
[afbeelding]
?????????????????????????????????????
Ik denk dat de Chili Peppers "geregisseerd" jammen on stage. Volgens mij spreken ze van te voren een bepaald thema af waar ze op het podium omheen improviseren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
Met die megaconcerten kan het ook bijna niet anders, aangezien de lichtshow, vuurwerk-effecten, het videoscherm etc. vrijwel helemaal afgestemd zijn op de muziek. Als er dan gejamd wordt, dan breekt gelijk paniek uit bij de crew. Welke band die op zo'n grote schaal speelt, doet dat nog wel eigenlijk?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand nog mooie stagg stalen snaren gitaar kopen? een duurdere serie![]()
model: sw503s ced
[afbeelding]
Niet echt duur hoorquote:
dat flageoletten stukje is ook wel erg inventief!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef Curious-PB het volgende:
Ik zie dat de link niet werkt
http://www.gitaarnet.nl/m(...)n/fingerpickers.php3
Op deze site werkt de link wel
![]()
Hij speelt met een thumbpick........quote:Speelt 'ie nou met een thumbpick of een gewoon plectrum + vingers? Ik heb met zo'n duimplectrum vaak een beetje moeite met snelle upstrokes, lijkt wel of 't ding dan van m'n duim afschiet.
I hear yaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goed wah'en is moeilijker dan ik dacht
he ik ga er ook heenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Curious-PB het volgende:
18 maart komt Tommy Emmanuel in Doetinchem
Hij geeft een concert en een workshop........![]()
Ze noemen hem niet voor niets de beste fingerpicker ter wereld
http://www.gitaarnet.nl/video/fingerpickers/boogie.wmv
Ik ga er zeker heen![]()
Heb je nog tips? Het enige wat ik nu kan is "op de maat wah'en", zeg maar. Niet veel bijzonders dus. Zal wel een kwesite van oefening baart kunst zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:00 schreef Even het volgende:
[..]
I hear ya
Begin t nu een "beetje" onder de knie te krijgen
Haha uhm... Ik duw het pedaal altijd een klein beetje in en bij sommige noten helemaal.. En solo van Enter Sandman oefenen heeft mee veel geholpen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Het enige wat ik nu kan is "op de maat wah'en", zeg maar. Niet veel bijzonders dus. Zal wel een kwesite van oefening baart kunst zijn![]()
Welke live CD is dat, Time Machine? Speelt Stuart Hamm daar niet op mee? Die kerel kan inderdaad wel een aardig potje spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:26 schreef L.Mo het volgende:
Zomaar even tussendoor.
Ik luister net naar de live cd van Satriani. Maar telkens als het over de bassist gaat hoor je ge-boe bij het publiek. Maar zo slecht is die toch niet..? Of kunnen ze gewoon niet wachten tot Joe weer gaat spelen?
Ik vin het maar flauw![]()
De live CD van San Francisco, met Stuart Hamm inderdaad. En vooral de bass solo daarvan =quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Welke live CD is dat, Time Machine? Speelt Stuart Hamm daar niet op mee? Die kerel kan inderdaad wel een aardig potje spelen
ik ben hier mee begonnen, degelijk spul, niet buitengewoon goed natuurlijk. Echter, toch speel ej er lekker op en als je het een en ander aanpast kun je een behoorlijk geluid krijgen (andere snaren doen al heel veel).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef EvEs0r het volgende:
Hey, ik ben een beginnende gitarist! ik speel al wel 5 jaar drums, maar ik wil ook eens met een gitaar gaan klotenNu ben ik opzoek naar een goedkoop elektrisch gitaartje en kwam dit tegen. Is dit wat of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |