Ja precies de verschillende onderdelen waaronder de brug kunnen hier niet op gebouwd zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef TheEnemy het volgende:
Vraagje:
Kan ik op een akoestische gitaar met nylon snaren ook stalen snaren zetten?
Een wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef five2one het volgende:
Ik heb geen enkel idee hoe ik een goede attack kan maken. Iemand hier die me iets meer kan vertellen over attacks?
Een attack. Goeie vraag trouwens. Hoe moet ik in vredesnaam uitleggen wat een attack is....quote:
Ik heb even gegoogled en toch schijnt een attack wel een bekende truck te zijn. Er moet hier toch zeker wel iemand zijn die weet wat ik bedoel?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef five2one het volgende:
[..]
Een attack. Goeie vraag trouwens. Hoe moet ik in vredesnaam uitleggen wat een attack is.....
Een bepaald truckje met je rechterhand waardoor je een soort multi-aanslag maakt en je een "klakalak" geluid krijgt..
Volgens mij is dit ook niet de officiele benaming voor hetgeen ik bedoel.
Geen idee wat je bedoeltquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef five2one het volgende:
[..]
Een attack. Goeie vraag trouwens. Hoe moet ik in vredesnaam uitleggen wat een attack is.....
Een bepaald truckje met je rechterhand waardoor je een soort multi-aanslag maakt en je een "klakalak" geluid krijgt..
Geen flauw idee, sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef five2one het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus nergens vinden. Ik zie alleen dat Clapton het regelmatig doet en ik weet van JJ Cale en Knopfler dat ze het ook doen. Gilmour heb ik het ook al eens horen doen. Op het moment dat de eerste solo in Comfortably Numb begint. Dan zet hij een bepaalde hoge noot in, die wordt voorafgegaan met wat ik bedoel met een attack.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Tobbes het volgende:
Zoek dan meteen op google hoe het moet
Het enige waar ik op kan komen is een pinch harmonicquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef five2one het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en toch schijnt een attack wel een bekende truck te zijn. Er moet hier toch zeker wel iemand zijn die weet wat ik bedoel?
Nee, dat kan ik en dat is iets anders. Ik zal morgen een soundbitje posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het enige waar ik op kan komen is een pinch harmonic.
| 1 2 3 4 5 6 | b x g x d x a e |
Dat zit ook in Bed of Roses van Bon Jovi en er was een naampje voor (en nee, dat was niet het veel te algemene "attack"quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Even het volgende:
Ooow wacht je dempt de 3 snaren boven de noot die je wilt hebben en dan zo aanslaan?
e 13
b x
g x
d x
a
e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |