22-2-2003, Pepsi Stage, A'dam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef DuranK het volgende:
Haha, welk optreden is dat?
netjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Dezz het volgende:
Vandaag bij Feedback een Gibson Les Paul Studio WR/Gold gekocht![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het enige nadeel van deze gitaar is dat ik nu ¤1.200 lichter ben![]()
Zal ik meteen even uitleggen dat het publiek niet boe roept, maar ze noemen de naam van de bassist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef L.Mo het volgende:
[..]
De live CD van San Francisco, met Stuart Hamm inderdaad. En vooral de bass solo daarvan =![]()
Hééééééél vet dingetjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Dezz het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi! Samen met de witte vind ik dit de mooiste Les Paul.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Dezz het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Mystery solved!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik meteen even uitleggen dat het publiek niet boe roept, maar ze noemen de naam van de bassist.
"Stuuuuuuuuuuuuu!"
OMGquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Dezz het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
oooh, hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik meteen even uitleggen dat het publiek niet boe roept, maar ze noemen de naam van de bassist.
"Stuuuuuuuuuuuuu!"
quote:
quote:Bonuspunten kunnen worden behaald door de gitaar vertikaal vast te houden [..]
Tommy Emmanuel is idd erg vet. Ik probeer nu (The Man With The) Green Thumb van hem te spelen. Ik vind die akkoordprogressie icm met de melodie daar zo mooi (op het moment dat hij over gaat naar F#m, eerste keer rond de 23 sec)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Curious-PB het volgende:
18 maart komt Tommy Emmanuel in Doetinchem
Hij geeft een concert en een workshop........![]()
Ze noemen hem niet voor niets de beste fingerpicker ter wereld
http://www.gitaarnet.nl/video/fingerpickers/boogie.wmv
Ik ga er zeker heen![]()
En toch voelt het lekker he!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Dezz het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik bespeel mn gitaar wel eens als een viool. Dan zet ik hem aan mn kin en speel ik een -simpele- solo, krijg je daar ook bonuspunten voor?quote:
Gewoon je brug opschroeven in het midden dusquote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef DuranK het volgende:
Bij een viool kun je met de strijkstok 1 snaar tegelijk aan strijken maar bij een gitaar lijkt me dat niet zo erg hendig.
Wat beviel je niet aan de Acoustic Simulator? Ik heb er nooit mee gewerkt dus ben nieuwsgierigquote:Op zondag 19 februari 2006 22:26 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb mijn Boss Acoustic Simulator weten te verkopen voor ¤80,-
Dat wordt binnenkort een nieuw pedaal aanschaffen. Ik weet nog niet wat het wordt:
- Morley Bad Horsie II
- Line 6 Uber Metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |