ik heb de link die al in het profiel stond nog een keer erin gezet....quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Xil, in je sig staat o.a. "Momenteel geen link aanwezig naar foto's van mijn hand."
waarom zou men geinteresseerd zijnin foto's van je hand? En van welke hand? Linker of rechter hand?
Gutenabendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Hedenavond.
je mag je MSN aanzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef fraubitch het volgende:
*FB meldt zich*
Heb ik veel gemist of moet ik alle 10 pagina's bij gaan lezen?
Je typt mijn naam goed!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef HMaster-II het volgende:
Hoi F-Bitsie, _mod_ en Jelleee en SBait en de rest
Abstracte macro is toch ook mooi?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ook niet, ik ben bang dat ik toch zal vervallen in een macro ofzo
is goedquote:
poeliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef HMaster-II het volgende:
Hoi F-Bitsie, _mod_ en Jelleee en SBait en de rest
Je bent bijna architect, je bent bijna het epitoom van abstractiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb totaal geen idee voor abstract
gaat ie wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef fraubitch het volgende:
ik heb super super super slechte zin, ik ben ook nog eens gekwetst... ik ga maar naar bed lekker uithuilen of zo...
doei alweer![]()
Ik ben geen architect als ik klaar ben met deze studiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi HM2, -8- FB, etc.
[..]
Je bent bijna architect, je bent bijna het epitoom van abstractie![]()
Hoi Marjo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef -Marjo- het volgende:
Zow...
niet echt, mja komt goedquote:
Wat is met het meiske??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef fraubitch het volgende:
ik heb super super super slechte zin, ik ben ook nog eens gekwetst... ik ga maar naar bed lekker uithuilen of zo...
doei alweer![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben geen architect als ik klaar ben met deze studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |