oke oke rustig maar hoor....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef amornl87 het volgende:
JE MOET GODVERDOOMME HET LEVEN LEIDEN. JE MOET DRUGS ZIJN, JE MOET DRUGS GEBRUIKEN!!!!!!
![]()
oke, twee hints al: tis een man, en het zit in the truth is here...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:46 schreef amornl87 het volgende:
hint hij zit in the truth is here
Jij bent hier de mod?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:49 schreef Halldar het volgende:
Dromenvanger?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen moeten minder als apen en meer als zwanen zijn.
begin bij u zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen moeten minder als apen en meer als zwanen zijn.
Heuj.quote:
die kan ik niet zo goed nadoen. Banshee wel let maar op:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef Halldar het volgende:
[..]
Heuj.
Als je rudeonline, kastanova&xebrozius en bansheeboy ook nog even nadoet raad ik die ook.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef Halldar het volgende:
[..]
Heuj.
Als je rudeonline, kastanova&xebrozius en bansheeboy ook nog even nadoet raad ik die ook.
Nou, wie is het..quote:Gothics zijn als de kauwgom onder je schoen. Je weet dat het er is en je accepteert dat het is, zolang je er maar niet aan hoeft te zitten
die heb je letterlijk gekopierdquote:
xebrozi0squote:
De stijl van die twee is toch echt compleet anders..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:07 schreef Halldar het volgende:
[..]
Kastanova en Xebrozius beschouw ik als 1 persoon trouwens. Dus die.
bovendien zijn ze niet echt vervelendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Skazminko het volgende:
[..]
De stijl van die twee is toch echt compleet anders..![]()
Ik stop mensen in vrij grote hokjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Skazminko het volgende:
[..]
De stijl van die twee is toch echt compleet anders..![]()
Jett.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef amornl87 het volgende:
ah het lijkt met echt lekker om door een mexicaan met een hoed genomen te worden. En dat ie zn sigaarrook in mijn gezicht blaast, terwijl ie in me pompt.
maar nu eerst me snorretje bij late trimme
hey goed, een goede reden om geen foto in je fotoboek te nemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Sourcy.
2 zoetjes graag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef amornl87 het volgende:
maar nu eerst................
een kop koffie![]()
daar word je niet high vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |