Dankjewel Beathoven.quote:
Artiesten + Titels van jouw rauw Bossa Nova?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:02 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het echt niks. Geef mij maar rauwe, obscure bossa nova. Dit is me te zoet en te gladjes...
Check de Brazilica!-compilaties van Talkin' Loud maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Artiesten + Titels van jouw rauw Bossa Nova?
Dankjewel Quembel.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:01 schreef Quembel het volgende:
Sweetsixteen, 19 mei, volgende week vrijdag komt Dirindi naar de Doelen in Rotterdam.
inderdaad, ik wacht er vol ongeduld opquote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze een nieuw album uit gaat brengen:
Momento
Er wil altijd wel iemand mee naar Bebelquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Numbie het volgende:
Dat is zeker fijnHeb ook wel zin om te gaan, eens kijken wie ik mee kan sleuren
Koel. zou je die hier even willen posten? Ik ben niet zo actief op de FP...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef Numbie het volgende:
Heb btw toestemming gekregen voor een review van haar nieuwe plaat. Binnenkort dus op de FP te lezen...
ook eens wat geluisterd, en ik vond het eerlijk gezegd niet zo geweldig klinken...maar goed, we zien wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:57 schreef OMG het volgende:
Ik heb er wat van op MySpace geluisterd en dat klonk best leuk.
Ben d'r bij vanavond!quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaa ik heb er ook zin in!
Maar ik wil wel graag zon!
Kent een van jullie trouwens het voorprogramma?
Ik vond de afwisseling erg leuk! Ik vond het intieme momentje wel erg gezellig eigenlijk, wel een beetje ook mijn lievelingsliedjes werden gezongen. Ze moest alleen niet zeuren dat er mensen heel de tijd aan het praten waren, immers ze lag zelf heel de tijd op de grond en haar stoel te kronkelen, ze moest ons entertainen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef OMG het volgende:
Ik vond het erg mooi. Alleen had ik, toen de muzikanten naar voor kwamen, een beetje een inkak moment. Van mij hadden er wel wat meer nummers zoals de eerste 4 - 5 gespeeld mogen worden.
Om een uur of 22:50 maar eens richting de uitgang gegaan, ik was best moe en die langzame nummers hielpen niet echt.
Het voorprogramma vond ik ook leuk voor een half uurtje.
Ze sprak anders meer Engels dan Portugeesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zeker een kil publiek, maar ze moet ook niet Portugees gaan spreken!
Haha, dat is ook mijn enige kennisquote:Op zondag 10 juni 2007 20:31 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ze sprak anders meer Engels dan PortugeesEn juist dat Portugese was voor de mensen die het begrepen vast heel leuk... Jammer dat ik zelf alleen maar 'obrigado' ken... lol.
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |