Uitgesmeerd over een maand of twee, is absoluut te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
Mwah het uiterste tarief is iets van 45 euro.. dus 10 keer Groningen Maastricht op en neer should do the trick! Dat is ongeveer 30 uur in de trein veel plezier!
Wat is dat toch met de NS vandaag?
Ik doe met je mee ik begin vanmiddag nog! Dan ga ik van Zwolle naar Goesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uitgesmeerd over een maand of twee, is absoluut te doen
Ik ga de NS te gronde richten![]()
Wel met een krantje eronderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef Crack_david het volgende:
en dan zeker ook nog met je voeten op de bank voor je? boefje!
Wel met je OV hè, anders spint de NS er alsnog garen bijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ik begin vanmiddag nog! Dan ga ik van Zwolle naar Goes
Ja wat denk jij! Melken die hap! Failliet zullen ze gaan die honden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wel met je OV hè, anders spint de NS er alsnog garen bij![]()
De opstand is begonnen![]()
In een stilte coupé hihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Crack_david het volgende:
en je mp3speler zo hard zetten dat je medereizigers er last van hebben!
Alleen betalende medereizigers moet de rit onplezierig worden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Crack_david het volgende:
en je mp3speler zo hard zetten dat je medereizigers er last van hebben!
Een willekeurige?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik moet me af en toe ook wreken, anders haal ik het geld er ook niet uit
dus ik stap over 45 weer eens in de trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |