Jij bent wel heel erg blij dat je weet wat dat betekent of niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:25 schreef KritischBlikje het volgende:
cognitieve dissonantie
Niet in de context waarin papafokker de opmerking plaatste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
In ONZ zouden zijn reactie's goed kunnen... Zwarte Humor enzo!
Heeft ie alles verwijderd? Wat een baklap zeg! Met de eerste alinea is ook helemaal niks mis mee van die post Yvonne. Google ff en je zult zien dat het klopt, wat ik zeg...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:34 schreef yvonne het volgende:
En waarom klaag je niet over deze verwijderde post?
"Ach die vrouwtjes kicken daar allemaal op! Vrouwen vinden dat juist lekker; 90% van de vrouwen wilt graag genomen worden terwijl ze vastgebonden zijn. En zoals Falco altijd zei: "Augen sagen mehr als Worte".
Ik vind dat ze gewoon geen straf meer moeten geven aan verkrachters; doordat er een straf op staat, gaan ze eerder over tot fysiek (onnodig) geweld. Door de straf op te heffen, kunnen we het verkrachten gewoon leuk houden."
Het sloot goed aan bij de OP. Bovendien bedoelde ik het niet als grap. Ik vind straffen op verkrachting veel te hoog. En dat mag ik dus niet hier zeggen met bovenstaande argumenten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet in de context waarin papafokker de opmerking plaatste.
Niet in de context als je de hele post leest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Het sloot goed aan bij de OP. Bovendien bedoelde ik het niet als grap. Ik vind straffen op verkrachting veel te hoog. En dat mag ik dus niet hier zeggen met bovenstaande argumenten?
Fuifduif begonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef popolon het volgende:
Waar een pberends topic weer toe kan leiden.
Die kerel doet 't erom.
En de klunzen lopen daarom een ban op, grappig.
Ja da's zo'n hele flauwe kloon. pberends is dan af en toe nog wel grappig.quote:
Maar hoe zit het dan met de rol van affect in het geïnduceerd-inwilligingsparadigma? Gebruik je dat dan als empirische toetsing van een feedforward connectionistisch model van cognitieve dissonantie?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:25 schreef KritischBlikje het volgende:
Sommige moderatoren verwijderen simpelweg posts waar ze het niet mee eens zijn (ook al zijn deze niet policy-overschrijdend), dat bespaart hen eventuele cognitieve dissonantie (of althans het risico daarop wanneer blijkt dat hun eigen mening toch niet zozeer overeenkomt met de realiteit).
Ik dacht ik gebruik een moeilijk woordje dan wordt mijn post tenminste niet verwijderd aangezien de moderators dan toch niet weten of de post al dan niet tr0llerig (bedoeld) is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg blij dat je weet wat dat betekent of niet?
EurOquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef TC03 het volgende:
Tien euri dat buzzer hier niet gaat reageren.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de rol van affect in het geïnduceerd-inwilligingsparadigma? Gebruik je dat dan als empirische toetsing van een feedforward connectionistisch model van cognitieve dissonantie?
Ja, zo, ik moet ff de tijd doden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:48 schreef Youssef het volgende:
Dat er nog serieus aandacht wordt gegeven aan mensen zoals jij, te veel eer.
Yvonne, tyf er een slotje op .![]()
Geef toe, jij zou voor een dergelijke weddenschap ook niet meer inzetten dan een imaginaire muntsoortquote:
De vraag was ook niet voor jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |