Vergeten in mijn opsomming; ook al geprobeerd namelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Poncho het volgende:
http://www.zoekenbel.nl/
Kijk of zijn nummer geregistreerd staat.
In dat geval is ze goed genaaid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef Fling het volgende:
[..]
Vergeten in mijn opsomming; ook al geprobeerd namelijk
Dat is een goeie. Gewoon het spelletje mee spelen, kijken wat hij ervan vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Terug smsen dat zij hem ook leuk vind en dat ze maar eens wat moeten gaan drinken. Datum, Tijd en plaats doorgeven, en hoe ben je te herkennen. D'r vriend en een paar maten dr heen sturen....geen last meer van de stalker.
We hebben het nummer ook al gegoogled (laatste 8 cijfers in ieder geval) maar krijgen alleen een paar vage Japanse hits; geen enkel aanknopingspunt in ieder geval. Tenzij je een betere methode hebt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef dazzled het volgende:
gewoon googlen idd, en dan zoek op nummer, krijg je zat sites waar je nummers kunt achterhalen als hij een abbo heeft
Indien degene beltegoed heeft zul je vrij weinig kunnen vinden. Hij moet ook listed staan in het telefoonboek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Fling het volgende:
[..]
We hebben het nummer ook al gegoogled (laatste 8 cijfers in ieder geval) maar krijgen alleen een paar vage Japanse hits; geen enkel aanknopingspunt in ieder geval. Tenzij je een betere methode hebt?
True thatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat ent te denken als je het nummer op fok zet....heeft ie het ws te komen weken wel te druk om te smsen
Behalve van dames die Heetwijf weleens willen ontmoeten?quote:
Jij bent het!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Lucille het volgende:
De provider is in ieder geval wel in staat om de stalker een waarschuwing te geven, het is dus pure laksheid dat ze er geen hol aan willen doen.
Das offtopicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Behalve van dames die Heetwijf weleens willen ontmoeten?
Ehhh, hallo. Ik stalk alleen jou met SMSjes hoor.quote:
T-Mobile zegt: is geen nummer van ons, wij kunnen niks doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Lucille het volgende:
De provider is in ieder geval wel in staat om de stalker een waarschuwing te geven, het is dus pure laksheid dat ze er geen hol aan willen doen.
Sorry HW.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das offtopic.
Maar idd de provider kan het wel lijkt me, maar denk dat je eerst iets van aangifte moet doen ofzo..
Ah, kijk, dan bel je KPN, Vodafone, Orange en alle andere providers op tot je de goede hebt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef Fling het volgende:
[..]
T-Mobile zegt: is geen nummer van ons, wij kunnen niks doen.
Is er een manier om er achter te komen bij welke provider hij dan wél zit?
Het geeft niet (ja, ik ken je)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry HW.
Aangifte is niet mogelijk. Er kan wel een melding van gemaakt worden. Wat je ook kunt doen, is net zo lang langsgaan bij de politie tot ze er gek van worden. Er zal heus wel één iemand daar zijn die je serieus neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |