plannen is een bitch, maar ja minder drinken dan hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
Godverdomme,
komt carnaval eraan ben ik gvd bijna blut. neej ben geen pauper maar heb net al me vakanties betaald en niet aan carnaval gedacht. Nu moet ik godverdomme me baas weer gaan vragen om een voorschot. Heb anders maar 70 euro te besteden met carnaval.
HOERIGE KUTZOOI
toch maar voorschot gaan vragen want ja moet drinken, en dellekes eten, en nog wat betalen voor een lan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:12 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
plannen is een bitch, maar ja minder drinken dan he
carnaval is voor boeren zonder sociaal levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
Godverdomme,
komt carnaval eraan ben ik gvd bijna blut. neej ben geen pauper maar heb net al me vakanties betaald en niet aan carnaval gedacht. Nu moet ik godverdomme me baas weer gaan vragen om een voorschot. Heb anders maar 70 euro te besteden met carnaval.
HOERIGE KUTZOOI
carnaval duurt 5 dagen, een pilsje kost 1,50 (weetniet onder welk hunebed jij leeft)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:30 schreef Molluck het volgende:
'Maar' 70 euro? Bier kost dan 50 cent of zo, dat zijn dus 140 biertjes in één weekend...
Tsja, je moet er wat voor over hebben om zo'n stoere ondertitel en signature waar te maken hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
carnaval duurt 5 dagen, een pilsje kost 1,50 (weetniet onder welk hunebed jij leeft)
vorig jaar 350 euro er doorheen gejaagd, doe ik nooit meer.
ik spaar voor grote dingen, dat zijn vakanties. als je in een keer 3 vakanties betaald gaat daar veel geld, en ik ben maar een arme scholier, ik heb geen duizende euro's snapje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe kun je trouwens zo makkelijk blut raken? Heb je niets achter de hand? Kijk je nooit op je bank / spaarrekeningen etc? Heb je die uberhaupt?
Ik kan het me gewoon slecht voorstellen, sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik spaar voor grote dingen, dat zijn vakanties. als je in een keer 3 vakanties betaald gaat daar veel geld, en ik ben maar een arme scholier, ik heb geen duizende euro's snapje.
toen ik ook nog een kadootje voor me en me vriendin moest kopen,was het geld zo goed als op.
Is dat inclusief een hoer + hotelkamer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
carnaval duurt 5 dagen, een pilsje kost 1,50 (weetniet onder welk hunebed jij leeft)
vorig jaar 350 euro er doorheen gejaagd, doe ik nooit meer.
De dames zijn meestal zeer gewillig met carnaval, geloof mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat inclusief een hoer + hotelkamer?
hij heeft er verstand van dat hoor ik wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De dames zijn meestal zeer gewillig met carnaval, geloof mij
Je hebt geen hoer nodig... De kunst is om niet te dronken te raken bij de dames!![]()
En eten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij heeft er verstand van dat hoor ik wel.
en 350 euro is niet veel hoor. normaal een avondje uitgaan kost ook vijftig euro dus dan heb je al 250 euro en dan komt er nog overdag ook bij he.
ja ga denk toch maar voor het voorschot. heb niet egt iets wat ik kan verkopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef Kogando het volgende:
Voorschot vragen? Hmm, dat komt ook niet echt goed over.. kan je niks verkopen op marktplaats?
Is voor mij gelukkig alweer heel erg lang geleden dat ik bijna blut was... maar weet nog wel hoe het voelt. Anders ga je met carnaval gewoon eens een keer boven de rivieren vertoeven? Bij familie ofzo? Kost je niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
Godverdomme,
HOERIGE KUTZOOI
de enige familie die ik boven de rivieren heb woont in het buitenland.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:33 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Is voor mij gelukkig alweer heel erg lang geleden dat ik bijna blut was... maar weet nog wel hoe het voelt. Anders ga je met carnaval gewoon eens een keer boven de rivieren vertoeven? Bij familie ofzo? Kost je niets.
Idd.quote:
maar ik wil altijd allesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Lekker belangrijk!
Je zegt net zelf net je vakanties geboekt & betaald te hebben, wat vind je nou belangrijker? 't Is toch het een of het ander?
Of een keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef JosvG het volgende:
Voorschot vragen op je loon om het vervolgens op te zuipen
Dan ga je toch 's avonds nog een uurtje extra werken, of je houd het bij die ¤70?
Of ben jij ook zo iemand die bij lenen.nl aanklopt voor een nieuw bankstel
Laat je vrienden anders een keer voor jou betalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef tiez het volgende:
even wat geld regelen.
wat rustiger doen de komende 2 weken.
of als uiterste wat geld lenen.
dan komt carnaval wel goed.
tiez gaat het dit jaar ook vieren voor het eerst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |