ik was het zeker niet vergeten, elke keer als ik mn pc opstart zie ik die melding staan dat ik dat nog moet doen, maar moest ff de goede woorden vinden die gewoon niet te vinden zijn eigelijk, en kmoest ff rustig alles door lezen...kon niet klakkeloos maar ff wat neer zetten....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dankje, was geen probleem hoor, had een paar keer op de site gekeken sinds jij hem vermelde en wist dat Tanja er wel wat in wilde zetten maar het waarschijnlijk vergeten was aangezien het toen nogal druk was
hey, ik ga zeker een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef katja31 het volgende:
[..]
nee helaas ik hoop gewoon dat ze dat bij jou of lin, chan ing menno het lezen dat zou het jongetje zo blij maken.ik heb met ramon zijn moeder kontakt via msn dus kaartjes zijn ook van harte welkom van de fokkers(Als jullie willen ) het adres staat op de site van ramon waar het naar toe moet![]()
wat je hebt neergezet was in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
ik was het zeker niet vergeten, elke keer als ik mn pc opstart zie ik die melding staan dat ik dat nog moet doen, maar moest ff de goede woorden vinden die gewoon niet te vinden zijn eigelijk, en kmoest ff rustig alles door lezen...kon niet klakkeloos maar ff wat neer zetten....![]()
ga anders ff naar jos haar site, volgens mij bij tab nieuws staat iets vermeld over dat je vragen aan mij naar mij kan mailen, daarbij staat het betreffende email adres, als jij nou ff een mail maakt en dat naar dat adres stuurt, stuur ik het door naar mn hotmail en daarna na de anderen van BB die je nog mist...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef katja31 het volgende:
[..]
nee helaas ik hoop gewoon dat ze dat bij jou of lin, chan ing menno het lezen dat zou het jongetje zo blij maken.ik heb met ramon zijn moeder kontakt via msn dus kaartjes zijn ook van harte welkom van de fokkers(Als jullie willen ) het adres staat op de site van ramon waar het naar toe moet![]()
maakt ook niet uit ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is om er de woorden voor te vinden .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
ik was het zeker niet vergeten, elke keer als ik mn pc opstart zie ik die melding staan dat ik dat nog moet doen, maar moest ff de goede woorden vinden die gewoon niet te vinden zijn eigelijk, en kmoest ff rustig alles door lezen...kon niet klakkeloos maar ff wat neer zetten....![]()
thnxxx op het kaartje wat ik ga sturen zet ik de rest wel ff neer....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wat je hebt neergezet was in ieder geval![]()
oke thanks je bent geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef tann het volgende:
[..]
ga anders ff naar jos haar site, volgens mij bij tab nieuws staat iets vermeld over dat je vragen aan mij naar mij kan mailen, daarbij staat het betreffende email adres, als jij nou ff een mail maakt en dat naar dat adres stuurt, stuur ik het door naar mn hotmail en daarna na de anderen van BB die je nog mist...
Houd die bacillen ff bij je, wil je?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Hatsjoe!
*kuch* *roggel* *ril*
Verder gaat alles prima met mij.
Ik beloof jullie dat ik de komende dagen wat lichaamssappen bij mij houd en die niet verder in dit topic zal verspreiden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Houd die bacillen ff bij je, wil je?![]()
daar hou ik je aan!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik beloof jullie dat ik de komende dagen wat lichaamssappen bij mij houd en die niet verder in dit topic zal verspreiden.![]()
bijdehand aan het worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de komma staat goed, maar het is: even checken![]()
he verdikkeme komma kwas komma sorry komma ik was het alweer vergeten dat ik beter mijn zinnen zou gaan opbouwen op fok komma mijn exuses puntquote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de komma staat goed, maar het is: even checken![]()
ik heb je mail ontvangen en doorgestuurd naar mijn hotmail, ik zal deze morgen doorsturen naar de overige BBersquote:
school is voor mietjes, examens zijn voor bikkels, heb je geen school voor nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 00:21 schreef Briejtjuh het volgende:
zitten we hier op school ofzo. daar zit ik al zo een 3 dagen in de week vind ik al erg genoeg.
be cool stay in school. die citaat heb ik gevolgd. anders stond ik nu op een fabriek frikandellen in te pakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
school is voor mietjes, examens zijn voor bikkels, heb je geen school voor nodig![]()
oeeeeh god, lievequote:Op zondag 12 februari 2006 00:26 schreef katja31 het volgende:
nou als ze daor al euver vallen un komma waat mot det dan waal neet gaeve als ich dit schrief
Laat ze hier maar eens over vallen dan een komma hahahahhaha
heb nu al verschillende creaties van je gezien! Zou leuk zijn als je het volgende topic opent inclusief met die plaatjes!quote:
Je gooit toch niet alles in de droger?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ha leukemaar niet meer van toepassing, kheb, shit, ik bedoel ik heb inmiddels al een droger
![]()
vooral die met die soep, vond ik erg leuk!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb nu al verschillende creaties van je gezien! Zou leuk zijn als je het volgende topic opent inclusief met die plaatjes!
ja hoor, kheb hier geen wasrekjequote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gooit toch niet alles in de droger?
kan volgens mij slijtage bevorderenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Briejtjuh het volgende:
wat gebeurd er dan als je alles in de droger gooit ( en nee mensen ik heb bruin haar )
ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Briejtjuh het volgende:
wat gebeurd er dan als je alles in de droger gooit ( en nee mensen ik heb bruin haar )
joh? echt waar?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan volgens mij slijtage bevorderen
je ziet de slijtage toch als je je filter schoonmaakt?quote:
Maar mannen zijn ook beter in het huishouden (over het algemeen)quote:Op zondag 12 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit hier een beetje als man wastips te geven![]()
Gewoon alles op 40 graden en dan is het niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef Briejtjuh het volgende:
kan ik wel gebruiken, ik weet niet eens hoe ik een wasje moet draaien. achja ben nog maar 19.
ik zal onthouden dat kleren slijten in de droger...ghehehequote:Op zondag 12 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit hier een beetje als man wastips te geven![]()
Das dan maar goed ookquote:Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef Briejtjuh het volgende:
nog steeds alive and kicking.
Wat wil je vertellen?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
kan ik hier nog wat hoofdletters en leestekens kwijt
tUURlijk jIJ ALtijd blUezz, MAAr komma verGETe je MOEt niET puntEN eNquote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
koekoekquote:Op zondag 12 februari 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
tUURlijk jIJ ALtijd blUezz, MAAr komma verGETe je MOEt niET puntEN eN![]()
Tann ik heb nog een vraag: het komt nooit meer goed tussen ons he?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
tUURlijk jIJ ALtijd blUezz, MAAr komma verGETe je MOEt niET puntEN eN![]()
Gooi het in de groepquote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoe de was was?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
Vol spanning wachten we nog steeds
Ja, daar wil ik het nog ff over hebben met jequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leesteken
Astu
geis se auch carnaval viere;) hahaha ich kin eigenlijk gein eg limburg sjrieve hahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef katja31 het volgende:
hahahaha nou ik hoop dat ze limburgs kan lezen anders vertaal ik het wel even voor jullie hoor
op fok vind ik et primaquote:Op zondag 12 februari 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann ik heb nog een vraag: het komt nooit meer goed tussen ons he?![]()
Ik heb al jaren een droger en gooi er altijd alles in............en weet je, alles komt er weer droog uitquote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Briejtjuh het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik het nog ff over hebben met je
Sinds de eerste keer dat jij dat op TV gebruikte, heb je me aangestoken.
Ze worden er gek van op mijn werk![]()
ik gebruik het ook om de haverklap hahaha:Dquote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het helemaal! Heel vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leesteken
Astu
Waarop?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
Vol spanning wachten we nog steeds
Wij wijze wijven, wij willen wel witte, wollen wanten wassen, wisten wij waar warm water was.quote:
jao ich gaon auch vastelaovend viere det is tardisie in ut limburgseland en dit krieg ze d`r vanquote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
geis se auch carnaval viere;) hahaha ich kin eigenlijk gein eg limburg sjrieve hahaha
hihi koekkoek...maar hij was ook een beetje van Roelquote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |