Nee das niet mijn nichtje, die is pas 6 maand hahahahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is dat haar nichtje waar ze vaak op past!
Argh, moet nu om de 5 minuten kjken of er al een nieuwe foto staat hahahahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:27 schreef tann het volgende:
[..]
wat lief!! tuurlijk, knuf en kusje terug, vandaag of morgen staat er een nieuwe foto van jos op de joscelynsite moet je maar ff zeggen
Je komt me trouwens bekend voor...
Heb ik gedaan in Roel zijn clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb ff berichtje in GB van Chantal achtergelaten
Dan moet ik ook maar ff reageren. Hey Chantal, ik was één van die gasten die zich had opgegeven voor een date met jou. Maar dat werd afgeblazen omdat er van de 8 mannen er maar 6 kwamen opdagen. Kom ook eens kijken op FOK! Hotel Big Brother In de tanja-topic. Als Tanja daar durft te komen, dan moet jij dat toch ook durven, ja toch? Als je daar leest wat Tanja allemaal over haar heen krijgt, dan moet het voor jou ook geen probleem zijn. Nu de "kliko" (Viola)in het BB-hotel zit, viel jij eigenlijk best wel mee. Ik hoop dat je het zelfde lef hebt als Tanja en Menno om ook eens op FOK! te komen en je zal zien dat het allemaal best wel meevalt. Hopelijk tot snel.
Rob (LekkerSimpel)
Ik snap het .. je vindt vast een ander liever woord om haar te omschrijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:34 schreef Annelies-G het volgende:
Idd , als ik in wikkepedia kijk is surrogaat een vervelend woord
"Een surrogaat is een product dat een ander vervangt, maar dat een mindere kwaliteit heeft."
ze heeft wel mijn leegte gevuld wat het gemis van eigen kinderen hebben betrefd en dat bedoelde ik met surrogaat dochtertje maar nu ik dit heb gelezen gebruik ik het niet meer
wat is Chantal haar site ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan moet ik ook maar ff reageren. Hey Chantal, ik was één van die gasten die zich had opgegeven voor een date met jou. Maar dat werd afgeblazen omdat er van de 8 mannen er maar 6 kwamen opdagen. Kom ook eens kijken op FOK! Hotel Big Brother In de tanja-topic. Als Tanja daar durft te komen, dan moet jij dat toch ook durven, ja toch? Als je daar leest wat Tanja allemaal over haar heen krijgt, dan moet het voor jou ook geen probleem zijn. Nu de "kliko" (Viola)in het BB-hotel zit, viel jij eigenlijk best wel mee. Ik hoop dat je het zelfde lef hebt als Tanja en Menno om ook eens op FOK! te komen en je zal zien dat het allemaal best wel meevalt. Hopelijk tot snel.
Rob (LekkerSimpel)
Lijkt me leuk, gna, gnaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob (LekkerSimpel)
http://dailydad.ikvader.nl/?p=113quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef berney het volgende:
ps,ik wil graag die link van die vadersite als dat kan.
Ik kan via google niet vinden nl
alvast bedankt.
Hai beeb.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://dailydad.ikvader.nl/?p=113
Denk ik.
Hi manu? wat vroeg je ook alweer?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
Het Tannie ga eens doen wat ik vannacht gevraagd heb?
ah ze zijn er, ga ik zelf ook ff checku..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
We hebben ze gezien !!!! Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob (LekkerSimpel)
hi LS....Chan weet wie je bent en wat je bedoeling was....oeps..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob (LekkerSimpel)
Die zien we hier dus nooitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef tann het volgende:
[..]
hi LS....Chan weet wie je bent en wat je bedoeling was....oeps..![]()
Roddeltantequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef tann het volgende:
[..]
hi LS....Chan weet wie je bent en wat je bedoeling was....oeps..![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:
[..]
haha wij hier op fok kunnen er ook aardig wat van![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft mij angestoken. Nu heb ik ook koorts. Bah!![]()
We zijn op weg naar een griepepidemiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zus heeft mijn zoon aangestoken en nu word ik en mannetje ook al ziekies
klopt, kwou voordat ik dat zou doen ff alles lezen, was bang dat ik misschien iets verkeerds zou zeggen omdat zoiets me erg aangrijpt en het moeilijk vind de juiste woorden te vinden, kheb het inmiddels gedaan, met tranen in mn ogen..bedankt voor die schop onder mn kontquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Manu82 het volgende:en ik vroeg of je nog wat in dat gastenboek wilde schrijven volgens mij
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Arcee het volgende:
Gebruikersnaam: tann
Aantal posts: 948 (gemiddeld 66 per dag)
oja sorry, we hebben macaroni gegeten, met gebakken champignons en sla met oa augurkjes, mais, tomaatjes bosuitjes....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, je hebt nog niet verteld wat je moeder heeft klaar gemaakt voor je?
he getsie, wie moet er nu voor jullie zorgen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef golfer het volgende:
Jij wil altijd tongzoenen ik niequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij wil altijd tongzoenen ik nie
Hai Tann![]()
Ah gelukkig, vreesde al dat Kimmie je zoon had aangestokenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zus heeft mijn zoon aangestoken en nu word ik en mannetje ook al ziekies
Ik zei toch dat je zo af en toe een heel lief tijgetje bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, kwou voordat ik dat zou doen ff alles lezen, was bang dat ik misschien iets verkeerds zou zeggen omdat zoiets me erg aangrijpt en het moeilijk vind de juiste woorden te vinden, kheb het inmiddels gedaan, met tranen in mn ogen..bedankt voor die schop onder mn kont
trouwens nu maar ff niet meer tongzoenen, anders ben je zo weer terug bij afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij wil altijd tongzoenen ik nie
Hai Tann![]()
genoteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef tann het volgende:
[..]
oja sorry, we hebben macaroni gegeten, met gebakken champignons en sla met oa augurkjes, mais, tomaatjes bosuitjes....![]()
als je wist hoe ik me nu voel....kben er zo weer ga ff met de hond lopen....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je zo af en toe een heel lief tijgetje bent![]()
met wat golfer nu heeft heeft ie van mij dus daar krijg ik niks meer van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef tann het volgende:
trouwens nu maar ff niet meer tongzoenen, anders ben je zo weer terug bij af![]()
Nee hoor, ze kan zoenen wie ze wilt, er zitten nog zwermen met anti-stoffen in haar bloed nu.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef tann het volgende:
[..]
trouwens nu maar ff niet meer tongzoenen, anders ben je zo weer terug bij af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |